הישראלי-אמריקני דני בן-שושן, בעלי מועדון הג'אז הידוע "בלו נוט" בניו יורק, חגג בשישי בערב את יום הולדתו במלון 'לה ממוניה' במרקש מרוקו. הערב כלל הופעות של עינת שרוף ושל אנריקו מסיאס. שרוף העלתה פוסט מרגש לעמוד הפייסבוק שלה: "בוקר טוב אלוהים. אתמול נתת לי הזדמנות לסגור מעגל. בספטמבר 1977 אבא שלי נהרג. הזמר שהוא הכי העריץ היה אנריקו אסיאס. אתמול הופעתי כאן במרקש באירוע מקסים. בחלק השני שלו הופיע אנריקו. אחרי חמישה שירים הוא הזמין אותי לשיר איתו. באמת שאין לי מילים לומר איך הרגשתי. אני שיודעת לאלתר כמעט בכל מצב, עמדתי על הבמה ליד איש שארבעים שנה קודם אבא שלי שר משיריו כל הזמן. אם אבי היה בחיים הוא היה בערך בגילו. אנרקיו האלג׳יראי מזכיר את בן-ציון הטריפוליטאי - עם הגובה, עם העור השחום, עם העיניים הכהות והטובות. שרנו ושרנו וכשאנריקו הסתכל אליי, עם המבט המקסים שלו, לרגע אחד, רק לרגע אחד, חזר אליי אבא שלי שלא זכיתי לראות לצערי הרב, מתחילת שנות העשרה שלי. וכשהוא חזר התפרקתי ובכיתי .לרגע אחד הכתף הטובה של אנריקו היתה הכתף של אבא שלי".

בקשי והכינורות


אייל בקשי, בעלי חברת 'ברק קפיטל', חגג בחמישי את יום הולדתו במסיבה רבת משתתפים שנערכה בביתו בכפר שמריהו. נהנו ממוזיקה טובה של די. ג'יי, כנרית וסקסופוניסטית, וברכו: אלונה ואלי ברקת, עופר ורוית נמרודי, מיכל ורועי ורמוס, צביקה ונטלי בארינבוים, שלי ושמעון מנחם, אודי וגליה דור, אסי ומירי טוכמאייר, קובי ולימור בלדב, יעל ודורי קלגסבלד ועוד.

אייל בקשי (צילום: אילן סימן טוב)
אייל בקשי (צילום: אילן סימן טוב)

מיכל ורועי ורמוס (צילום: אביב חופי)
מיכל ורועי ורמוס (צילום: אביב חופי)

הידידים החדשים של שמיר

אלה והשר לשעבר יאיר שמיר, בנו של ראש הממשלה המנוח יצחק שמיר ז"ל, אירחו ברביעי בביתם בסביון, אירוע קוקטייל, לרגל להשקת אגודת הידידים של המרכז הרפואי ע"ש שמיר (אסף הרופא). את פני הבאים קיבלו בני הזוג שמיר, מנהלת בית החולים - ד"ר אסנת לבציון- רוקח, ומנכ"לית אגודת הידידים החדשה - סיגל אדר. פרופ' שי אפרתי מנהל המרכז ההיפרבארי ע"ש סגול – הידוע יותר לציבור כאבי תא הלחץ, שמפעיל בית החולים, הציג לנוכחים מחקר חדש בתחום. נצפו: טובה וסמי סגול, ישראלה שטיר מיקי פדרמן, בברלי וניר ברקת, סמדר נמרודי- רינות, אסי טוכמאייר, לינדה ויצחק סגול, גד ואתי פרופר, אודליה שפיטלני, פרופ' יגאל מאירובסקי, נורית ויוסף בר-נתן, מריה ועו"ד חיים אהרון, שלמה ומירב מנדלבאום תורמי בית החולים, ננסי ואלברט נאסר, גלעדה ונתן דיאמנט, נוגה ורועי אורון, פרופ' יגאל מירובסקי, ומיכל ואוהד לבקוביץ'.

יאיר שמיר ואסנת לבציון- רוקח (צילום: יעל צור)
יאיר שמיר ואסנת לבציון- רוקח (צילום: יעל צור)

שי אפרתי ואסי טוכמאייר
שי אפרתי ואסי טוכמאייר

גד פרופר וסיגל אדר
גד פרופר וסיגל אדר

כל הכוכבים של גבריאל

מנכ"לית "יוניליוור ישראל" ענת גבריאל, יצרנית גלידות שטראוס, ציינה ביום רביעי את פתיחת עונת הגלידות לשנת 2019. האירוע שהתקיים השנה במתחם VALLEY בכפר סבא, נערך בקונספט ALL STARS מפואר - עם שלל הפתעות ומופעים מיוחדים, ומשך אליו כ-500 אורחים. במסגרת האירוע הוקמה גם "שדרת הכוכבים" - מחווה הוליוודית למותגי העל של גלידות שטראוס.



את הטקס החגיגי הנחו סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישי מנדיל, מנהלת השיווק של גלידת שטראוס מיכל תמרי, ומנהל המכירות הארצי חנוך לופו. דני רוז'נסקי, מנהל הפיתוח של גלידות שטראוס, ליווה את הנוכחים שנחשפו לטעמי הגלידות החדשות, ונהנו גם ממופע סטנד-אפ של הקומיקאי אלי יצפאן.
ישי מנדיל, מיכל תמרי, ענת גבריאל וחנוך לופו (צילום: איציק בירן)
ישי מנדיל, מיכל תמרי, ענת גבריאל וחנוך לופו (צילום: איציק בירן)


ספיר בטעימות
חברת Sodexo On- Site , המתמחה במתן שירותי אחזקה והסעדה לארגונים, חברות, מוסדות ציבור ומפעלי תעשייה, אירחה בשבוע שעבר במסעדה שאותה מפעילה החברה בבנייני חברת הביטוח "מגדל", את השף צ'רלי פדידה. פדידה הגיע לרחבת המסעדה עם הפוד-טראק שלו, שאיתו הוא נודד ברחבי הארץ, ופינק את עובדי החברה, את עובדי "מגדל" וחברי ההנהלה הבכירה במנות גורמה. טעמו ונהנו: אודי בן שימול מנכ"ל חברת Sodexo On-Site ודורון ספיר, מנכ"ל מגדל.
דורון ספיר, צ'רלי פדידה ואודי בן שימול (צילום: איציק סינטוב)
דורון ספיר, צ'רלי פדידה ואודי בן שימול (צילום: איציק סינטוב)


שיף בחוג 929
שותפי פירמת רואי החשבון RSM - שיף הזנפרץ ושות', בראשות השותף המנהל ראובן שיף, אירחו במשרדם הרצאה שעסקה בתנ"ך כנכס תרבותי בחברה הישראלית. ההרצאה נערכה במסגרת חוג 929 שאותו מוביל אבי וורצמן - מנכ"ל הכפר השיקומי 'עלה נגב', וסגן שר החינוך לשעבר. המרצה- הרב בני לאו, המחיש לנוכחים את היות התנ"ך נכס צאן ברזל ליהדות בכלל ולחברה הישראלית בפרט, כגורם מאחד בין כל המגזרים והסקטורים.
הרב בני לאו וראובן שיף (צילום: שיף-הזנפרץ רו"ח ושות')
הרב בני לאו וראובן שיף (צילום: שיף-הזנפרץ רו"ח ושות')


נפלאות סוף השבוע
>פריס הילטון, בת למשפחת הילטון, בעלי רשת בתי המלון העולמית הילטון, חגגה בסוף השבוע את יום הולדתה במסיבה שנערכה בניו יורק תחת הקונספט אנטי ולנטיין בירת'דיי.
פריס הילטון (צילום ארכיון: גטי)
פריס הילטון (צילום ארכיון: גטי)


>עומר דנקנר ולי גרבנאו בילו את סוף השבוע של הוולנטיין בפריז, עם החברים הטובים עדי קייזמן ואסתי גינזבורג.
עומר דנקנר ולי גרבנאו (צילום: פזי אברמוביץ')
עומר דנקנר ולי גרבנאו (צילום: פזי אברמוביץ')


>אורלי אטלס-כץ מנכ"לית משותפת ב"ענני תקשורת" אירחה את ג'יימס קורל, נשיא בחברת ויאקום העולמית, לרגל השקת אפליקציית MIKAN- המשחק החדש של בני הנוער, בהנחיית השחקנית וכוכבת הנוער, קים אור-אזולאי. המשחק מושק לראשונה ב Teennick בישראל ויוצע כמודל לשאר הטריטוריות של ניקלודיאון בעולם.
קים אור אוזלאי, ג'יימס קורל ואורלי אטלס כץ (צילום: גיא צראף)
קים אור אוזלאי, ג'יימס קורל ואורלי אטלס כץ (צילום: גיא צראף)

>דני איטליאנו מנכ"ל חטיבת היוקרה של קבוצת סמל"ת, חגג בארנה בירושלים, את הזכייה של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל בגביע המדינה.