רני והילה רהב אירחו בראשון מסיבה גדולה לכבוד יום הולדתו ה-79 של המולטי-מיליונר הישראלי-פרואני ברוך איבצ'ר. איבצ'ר היה שותפו העסקי של רהב עם הקמת משרדו. במקביל הוא עשה חיל בעסקיו בפרו. הערב אותו הפיקה סימונה שרם כלל ברכות לאיבצ'ר, סרט על פועלו, קייטרינג של ארז קומורובסקי, עוגה בדמותו של חתן השמחה, והופעות של הזמרים מיכל שפירא, יהורם גאון וליאור נרקיס. כדי להכיל את כל הטוב הזה נשכר במיוחד מבנה בגני התערוכה בתל אביב. בין מברכים: השופטות בדימוס - מיכל רובינשטיין-שמגר, חיותה כוחן ובילהה גליאור; אוריאל רייכמן, דוד מונשיין, גילה אלמגור, ליא קניג, אילן פיבקו, גבי ואתי רוטר, משה ופנינה אדרי, נדב פלטי ועוד ועוד.

מישלן עם כהן

דיויד כהן מנכ"ל מלון היוקרה דיויד אינטרקונטיננטל תל-אביב, אירח בראשון כמה מחבריו הטובים, להשקת הפסטיבל הקולינרי Taste of Michelin שנערך זו השנה השלישית ברציפות במסעדת המלון. השנה, מסעדת nomi של השף יורם ניצן, הנמצאת בחזית המלון, מארחת את השף סטפן פרואה דה וו, ממסעדת Le Fantin Latour שבגרנובל צרפת, המדורגת במדריך מישלן.



הפסטיבל נערך השבוע בימים שני עד חמישי, והוא מציע חוויית קולינריה מענגת בהשראת האלפים. לטובת המתעניינים נספר שהשף יורם ניצן ושף סטפן עמלו על ארוחה בת חמש מנות שמוגשת לצד מבחר משובח של יינות מקומיים מיקב עמק יזרעאל. טעמו מישלן: דויד עברי סגן נשיא חברת בואינג העולמית ונשיא בואינג ישראל, שלי וצ'יק פארדיס מבעלי אינטרקונטיננטל ירושלים שנמצא בשלבי בניה , דורון אברבוך מנכ״ל קרדיט סוויס, אמיר מלכה מנכ"ל ביופורום,דרור גורלניק מנכ״ל לקסוס, ישי אמיר מנכ״ל לנדא, אדיב ברוך יו"ר מכון היצוא, עו"ד אלון פומרנץ ועוד.

דיויד כהן ודויד עברי (צילום: פביאן קלדרוף)
דיויד כהן ודויד עברי (צילום: פביאן קלדרוף)

סטפן פרואה דה וו ויורם ניצן
סטפן פרואה דה וו ויורם ניצן

שלי וצ'יק פארדיס
שלי וצ'יק פארדיס

אמנות המשרדים החדשים של סות'ביס

ביום שישי בצהריים התקיים אירוע הפתיחה של המשרדים החדשים של סות'ביס בתל-אביב. כחלק מאירוע הפתיחה, סותב'יס מציגה תערוכה מיוחדת בשם: BEIJING - TEL AVIV NON STOP. של אמנות סינית עכשווית בהשאלה משני אוספים פרטיים. סות'ביס הוא בית המכירות היבנלאומי הראשון שפתח את שעריו בישראל למעלה מ- 30 שנה כמרכז פעילות לאמנות עכשווית. דיברו אמנות: סיגל מרדכי מנכ"לית סותב'יס ישראל, נילי כהן, יוסי לנדסמן, צבי פפר, מוקי זמיר, חזי כהן, אורית אפרתי, מיקי תירוש, סרג' תירוש, גיל ברנדס, מוטי חממה, צביקה ימני, דוד טרטקובר.

מיקי תירוש ואורית אפרתי (צילום: מיכל רביבו)
מיקי תירוש ואורית אפרתי (צילום: מיכל רביבו)

אלון שגב ויוסי לנדסמן
אלון שגב ויוסי לנדסמן

סיגל מרדכי
סיגל מרדכי


ויזל והאיגל במיאמי

מקרות הלאונג' מעבר לים יודעים לספר כי בסוף השבוע נצפו איש העסקים הראל ויזל מבעלי קבוצת פוקס, וחיליק לסרי - מבעלי גיפט קארד, בכנס של חברת 'אמריקן איגל' במיאמי.

הראל ויזל (צילום: אביב חופי)
הראל ויזל (צילום: אביב חופי)