במתחם 'רידינג 3' שבנמל תל אביב, נערך בראשון אירוע לרגל השקת סדרת הדרמה החדשה מבית yes  'פאנץ'! מדובר בדרמה ישראלית חדשה שאותה הפיק יואב גרוס, המספרת את סיפור עלייתה המטאורית של סצנת הסטנד-אפ הישראלית בשנות ה-90. קלטו את הפאנץ': קובי גל-רדאי, סמנכ"ל התוכן של yes, שירה מרגלית, חזי בצלאל, אלעד קופרמן, אילנה שושן (שמשתתפת בסדרה) ובן זוגה ד"ר נמרוד קוזלובסקי, מאיר קוטלר וזוהר יעקבסון.

יואב גרוס (צילום: עופר חן)
יואב גרוס (צילום: עופר חן)

נמרוד קוזלובסקי ואילנה שושן
נמרוד קוזלובסקי ואילנה שושן



העלייה מקוריאה של TONYMOLY

אמנון בכר והרמן וייס, בעלי חברת "טטרה-פארם", אירחו בראשון אירוע חגיגי לרגל השקתו בישראל של TONYMOLY, מותג הקוסמטיקה הקוריאני שעושה עליה לארץ הקודש. החברה הישראלית רכשה את הזיכיון להפצה בישראל מענקית הקוסמטיקה הקוריאנית בשנת 2017, ותשווק את המוצרים בבלעדיות בסניפי רשת סופר-פארם באתר הרשת, ובחנויות הדיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

התייצבו לברך ולהתרשם: שגריר דרום קוריאה בישראל - צ'וי יונג הואן, שרה בן שושן - מנהלת קידום העסקים ב"קוטרה" - הסוכנות הקוריאנית הממשלתית לקידום סחר והשקעות, דניאל סיידנמן - מנכ"ל קוריאה-אייר בישראל, וו סונג ביק - מנכ"ל קוריאה אייר הקוריאני, ניצן לביא - מנכ"ל סופר פארם, דני לוזון - משנה למנכ"ל סופר פארם, ויאיר וייס - סמנכ"ל הסחר בג'יימס ריצ'רדסון, אלינור קופלר בתו של לאון קופלר בעלי סופר פארם ועדי רונן מייסדת מיזם IT MOMZ .

הרמן וייס, צ'וי יונג הואן ואמנון בכר (צילום רפי דלויה)
הרמן וייס, צ'וי יונג הואן ואמנון בכר (צילום רפי דלויה)

אלינור קופלר ועדי רונן
אלינור קופלר ועדי רונן

דני לוזון וניצן לביא
דני לוזון וניצן לביא

הנתיב מפובליסיס לאוסקר

בבוקר שלאחר זכייתו של הבמאי הישראלי גיא נתיב באוסקר, על סרטו הקצר 'סקין', העלה איתן זינגר מנכ"ל 'מדלן' בישראל סטטוס בפייסבוק: "2006 שעת לילה מאוחרת בפובליסיס. שוברים את הראש על הלקוח הקשה לאומי קארד. כוס שביעית של קפה נכנסת. אין רעיונות באוויר. יוסי רוצה ביזנס. עטרה רוצה בידול. ינון ודורון רוצים דיגיטל. אני רוצה הביתה.

גיא נתיב הוא סמנכ"ל הקריאטיב. אהבתי אותו תמיד כבנאדם, אבל לא יכולתי לסבול שהוא כזה יפיוף. גיא מסתכל עלינו ואומר, בואו נעשה סרט קולנוע על כסף שצומח על העצים, או על אווז שמטיל ביצי זהב! עטרה אומרת לו - תתמקד גיא, באוסקרים תזכה אחרי שנגמור קודם עם הקמפיין הזה. הלך לחשוב עם הצוות וחזרו עם - לפנק לפנק לפנק. השאר היסטוריה. מזל טוב יא טאלנט, תמיד ידענו שאתה אווז שמטיל פסלוני זהב".

גיא נתיב ואשתו (צילום: רויטרס)
גיא נתיב ואשתו (צילום: רויטרס)

רושפלד בקפיטריה

מסעדת 'קפיטריה' שבקניון גינדי TLV, מקבוצת 'קפה אירופה', מאחדת כוחות עם השף יונתן רושפלד, שמצטרף למקום כשותף וכשף. הקונספט: רושפלד בארוחות עסקיות ובסופי שבוע, עם מנות בטאץ' מדויק, המוצעות לסועדים לראשונה, במחירים שווים לכל נפש.

יונתן רושפלד (צילום: רפי דלויה)
יונתן רושפלד (צילום: רפי דלויה)


תרבות האירווזיון

עיריית תל אביב-יפו ערכה בראשון, במרכז עינב בתל-אביב, אירוע מיוחד למנהלי מוסדות התרבות, האטרקציות ומוקדי התיירות במטרופולין גוש דן, לקראת בואם של אלפי תיירים לישראל לצפות בתחרות האירוויזיון שתיערך בעיר במהלך חודש מאי. באירוע נכחו רון חולדאי - ראש עיריית תל אביב-יפו, אמיר הלוי - מנכ"ל משרד התיירות, גידי שמרלינג - מנהל מינהל תקשורת והסברה והממונה על פרוייקט האירוויזיון, איתן שוורץ - מנכ"ל עיר עולם ועשרות נציגים של מוסדות התרבות. הכנס נערך לקראת הקמתו של מערך מידע מקיף, אודות אטרקציות תיירותיות מרכזיות במטרופולין גוש דן.

אמיר הלוי וגידי שמרלינג (צילום: גיא יחיאלי)
אמיר הלוי וגידי שמרלינג (צילום: גיא יחיאלי)

איתן שוורץ ורון חולדאי
איתן שוורץ ורון חולדאי

גרניט בראש

פול בנעדי, מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים ב'לוריאל ישראל', אירח אירוע של מותג טיפוח השיר היוקרתי קרסטס, לרגל השקת סדרת טיפוח מקצועית חדשה. מעצבי השיער מהמובילים בישראל הגיעו למפגש וזכו גם לשמוע מהשף אסף גרניט הרצאה שעסקה בנחישות, התמדה וניהול נכון של עסק.

פול בנעדי ואסף גרניט (צילום: גדי סיארה)
פול בנעדי ואסף גרניט (צילום: גדי סיארה)