אירוע הגאלה השנתי של עמותת 'דוקאביב' נערך בחמישי בערב בסינמטק בתל אביב. ידידי העמותה הגיעו בגשם שוטף לצפות בסרט Midnight Travler של הבמאי חסאן פזילי, שיוקרן בפסטיבל 'דוקאביב' שייערך בחודש מאי. הסרט מספר על הבריחה של הבמאי ומשפחתו מאימת הטאליבן. צפו: רמי שלמור יו"ר הועד המנהל של העמותה, מנכ"לית דוקאביב - גליה בדור, אביב ופרי גלעדי, מיכאל ושרה סלע, יוסי והילית מימן, טלי סבג, שלום וזיוה זיידלר ועוד רבים.

מיכאל סלע וגליה בדור (צילום: אביב חופי)
מיכאל סלע וגליה בדור (צילום: אביב חופי)

 שלום ונאוה זיידלר
שלום ונאוה זיידלר



כספי שר לפלטינום

סמדר ברבר-צדיק אירחה בבוקר שישי את אירוע הפלטינום של הבנק הבינלאומי, באולם סמולרש ברמת אביב. מעל לאלף מלקוחות הבנק, נהנו מארוחת בוקר, פאנל בנושא: "מימון התנהגותי- פסיכולוגיה בהשקעות" בהנחיית דרור זקש, וממופע אומנותי: "מתי כספי מארח את נורית גלרון" - שהופק במיוחד לאירוע.

ברבר-צדיק בירכה את לקוחות הפלטינום של בנק אוצר החייל שהצטרפו לבינלאומי עם מיזוגם של שני הבנקים בתחילת השנה, וטענה שהמיזוג מחזק את עוצמתה הפיננסית של קבוצת הבינלאומי שכוללת כעת את אוצר החייל, פאג"י, מס"ד, ו'יובנק' - מותג הפלטינום הוותיק והמוערך. נצפו: אירית איזקסון - יו״רית הבינלאומי, אילן בצרי - ראש החטיבה העסקית בבנק, אלה גולן - ראש החטיבה הבנקאית, יורם סירקיס - ראש חטיבת נכסי לקוחות , צבי סטפק, אל"מ איל אביב - יו״ר מועדון 'חבר', ועוד.

נורית גלרון, סמדר ברבר-צדיק ומתי כספי (צילום: תמר מצפי)
נורית גלרון, סמדר ברבר-צדיק ומתי כספי (צילום: תמר מצפי)

האוטובוס של פרס – תחנת בני ברק

50 מנכ״לים ומשקיעי הון סיכון, מבכירי ההיי-טק הישראלי, הצטרפו בחמישי בערב לסיור של קמא-טק - חרדים בהייטק, בבני ברק. כמחווה לזכר 'אוטובוס המנכ״לים' שיזם בשעתו שמעון פרס ז״ל, אשר נסע לנצרת להיכרות וליצירת קשר עם חברות ההיי-טק במגזר הערבי, אירחו חמי פרס ומויש אברימי - מייסד ומנכ"ל קמא-טק, אוטובוס מנכ״לים לעיר החרדית. המסע הלילי כלל היכרות עם עולם התורה ועולם החסד החרדי, ביקור בישיבות, ובגמ״חים, וכמובן היכרות עם אנשי ההיי-טק החרדי, ביקור בסטארטאפים ופגישות עם יזמים חרדים בוגרי התוכניות של קמא-טק. לקינוח נערכה סעודה על טהרת האוכל היהודי במרכז ההייטק והחדשנות 'אמפרסנד' שנמצא בלב איזור העסקים של בני ברק.

חוו ונהנו: חמי פרס מייסד פיטנגו, דוד ברודט - יו״ר בנק לאומי, גיל שוויד - מנכ״ל צ׳קפוינט, פרופ׳ יוסי מטיאס - סגן נשיא גוגל העולמית, ברק רגב - מנכ״ל גוגל ישראל, יורם טיץ - מנכ״ל ארנסט אנד יאנג בישראל, יזהר שי - מייסד קיינן, אבי חסון - לשעבר המדען הראשי, שחר בר-אור - מנכ״ל סנדיסק, רונית רונן-קרפול - ראש משאבי אנוש בסנדיסק ישראל, אירופה ואפריקה, ד״ר נמרוד קוזלובסקי, ליעד יצחק - מנכ״ל היר, גיא ברקוביץ׳ - מנכל וייז ישראל, ועוד רבים וטובים.

גיל שוויד (צילום: רפי דלויה)
גיל שוויד (צילום: רפי דלויה)

דוד ברודט (צילום: אביב חופי)
דוד ברודט (צילום: אביב חופי)

גמליאל ודנילוביץ' בפסנתר

מועצת הפיס לתרבות ואמנות, השיקה במסגרת ועידת השלטון המקומי לחדשנות - MUNI-EXPO, את מיזם: פסנתר ברחוב. במסגרת המיזם יציב מפעל הפיס פסנתרי כנף במרחבים ציבוריים, בעשרות רשויות מקומיות ברחבי הארץ, לרווחת הציבור, ובמטרה להפוך אותם למקום מפגש המחבר בין אנשים. בין באי הועידה שהתרשמו מהמיזם: השרה גילה גמליאל, ראש עיריית באר-שבע רוביק דנילוביץ', וח"כ אחמד טיבי.

גילה גמליאל (צילום: שוקה כהן)
גילה גמליאל (צילום: שוקה כהן)

רוביק דנילוביץ'
רוביק דנילוביץ'

נפלאות סופהשבוע

>מיכאלה ברקו חגגה בחמישי את יום הולדתה במסיבה עם החברות הטובות. ברקו הקימה לאחרונה מיזם המנגיש את ההתנדבות בקהילה. בין אלו שהגיעו לחגוג, ליהנות ולברך: ליהיא לפיד, שרית חג'ג', דרורית ניצני, שירי ליבוביץ', לימור אלאלוף ועוד.



>אסתי גינזבורג עשתה דרך ארוכה עד לוס אנג'לס כדי להנחות ערב התרמה של 'איחוד הצלה' למען מתנדבים על אופנועי אמבולנס. המנחה הישראלית עצרה לסלפי עם המנחה הותיק ג'יי לנו שלקח חלק בערב.

)אסתי גינזבורג וג'יי לנו (צילום: אינסטגרם
)אסתי גינזבורג וג'יי לנו (צילום: אינסטגרם

>במשרד הפרסום אדלר-חומסקי-גריי ישראל, אירחו את ועידת הקריאייטיב השנתית של Grey Europe.