אל רידינג 3 בנמל תל אביב הגיעו בשני בבוקר, בגשם שוטף, בכירי תעשיית הטלוויזיה לקחת חלק באירוע התוכן השנתי של HOT. על האירוע ניצחה מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין שחשפה שורת שיתופי פעולה עם ענקיות מדיה בין לאומיות להפקה משותפת והפצת הסדרות של הוט ברחבי העולם, כך שהחל מהשבוע הפקות המקור של הוט יהיו זמינות למאות מיליוני צופים בעולם. שמחו על המהלך שמייצר הזדמנויות לתעשיית התוכן הישראלית העוסקים במלאכה והשותפים להצלחה: נדב חנין, סמנכ"ל התוכן והחדשנות של HOT שהציג את הסדרות הישראליות שעתידות לעלות השנה, מירית טובי, משה אדרי, חיים סלוצקי, אודי מירון, רינת קליין, הדס מוזס ליכטנשטיין, אורלי אטלס כץ, יוני פארן, יוני דותן, ניב חורש, יואב גרוס, יוצרים ושחקנים.

הדס מוזס ליכטנשטיין (צילום: רפי דלויה)
הדס מוזס ליכטנשטיין (צילום: רפי דלויה)

מירית טובי, יוני פארן ורינת קליין
מירית טובי, יוני פארן ורינת קליין



לילה אחד בבית ליסין

ידידי תיאטרון 'בית-ליסין' הוזמנו בראשון לפרמיירה להצגה "לילה אחד, מרקוביץ'", בכיכובם של אגם רודברג, תום חגי, קובי פרג', יובל ינאי, ואנה דוברוביצקי שנערכה במוזיאון ארץ-ישראל ברמת אביב. מדובר בעיבוד תוסס לרומן עטור השבחים מאת איילת גונדר-גושן, על ראשית ההתיישבות, המצייר מחדש את אחד הפרקים המרתקים במיתולוגיה של ישראל. בילו לילה אחד עם מרקוביץ': מנהלת התיאטרון ציפי פינס, יו"ר אגודת הידידים - הילה רהב ורני רהב, דליה הורביץ, יהודית קצין, דורית וארז מלצר, מיכל ומיכאל צלרמאייר, מיכל ויובל רכבי, שושנה שקד, אילנה ויאיר המבורגר, אבנר וחלי קז, חנה ואלי יונס, טובה וסמי סגול, אסנת ויעקב פרי, קרן וגדי קרובינר, עמוס שפירא וחלי לוי.

אבנר וחלי קז (צילום: אביב חופי)
אבנר וחלי קז (צילום: אביב חופי)

יעקב ואסנת פרי
יעקב ואסנת פרי

ציפי פינס, מיכל ויובל רכבי
ציפי פינס, מיכל ויובל רכבי

ארז ודורית מלצר
ארז ודורית מלצר

דליה הורביץ
דליה הורביץ

מאסק האם באבנט

מאיה מאסק הנחשבת לאחת הדוגמניות המבוגרות המצליחות והמפורסמות בעולם הגיעה בסופשבוע האחרון הגיעה מאסק לפרגן לבתה, הבמאית המוערת טוסקה מאסק, בפרימיירת הסרט בבימויה PASSION שנערכה בלונדון. מאסק האם התייצבה על השטיח האדום לבושה בשמלה של המעצבת הישראלית שחר אבנט. בנה של הדוגמנית ענק הטכנולוגיה אילון מאסק מייסד TESLA וPAYPAL, לא נצפה באירוע.



צוקרברג הדור הבא

תעשו לייק לאשת העסקים רנדי צוקרברג, אחותו של מארק צוקרברג, שחגגה בסוף השובע את יום הולדתה וחשפה שהיא בהריון. צוקרברג האחות שיתפה את עוקביה כי המתנה הכי טובה שקיבלה היא עצם העובדה שמשפחתה מתרחבת ותינוק מספר שלוש צפוי להיוולד בקיץ.



אגמון מגייס

בימים אלו מתחילים אלפי סטודנטים למשפטים לתור אחד משרדים שבו יבצעו התמחות בדרך להסמכתם כעורכי דין. במשרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות' אירחו בחמישי אירוע לכ- 100 סטודנטים למשפטים – מתמחים פוטנציאליים מכל רחבי הארץ. הרצו בסגנון טד: מייסד המשרד עו"ד צביקה אגמון, מנהלת משותפת של מחלקת תאגידים ושוקי הון עו"ד שיראל גוטמן עמירה ועו"ד זאב גוטרייך ממחלקת ליטיגציה. עו"ד טל מישר, מנהלת משותפת של מחלקת ליטיגציה והאחראית על גיוס המתמחים במשרד וסיפרה על המחלקות השונות של המשרד.

טל מישר, צבי אגמון, זאב גוטרייך ושיראל גוטמן עמירה (צילום: יוסי זליגר)
טל מישר, צבי אגמון, זאב גוטרייך ושיראל גוטמן עמירה (צילום: יוסי זליגר)