את מוצאי השבת האחרונה בילו עמיתי תיאטרון 'גשר' בפרמיירה חגיגית של ההצגה "האם", שעלתה בתיאטרון בסמיכות ליום האישה הבינלאומי ועוסקת בדמות מורכבת של אישה ואם. ההצגה, בכיכובם של אפרת בן צור ויוסי מרשק, ובבימויו של יבגני אריה, מספרת את סיפורה של אישה מתבגרת בתקופה הכי רגישה: כשהילדים עזבו את הבית, הבעל מעדיף להישאר שעות נוספות בעבודה והבדידות הופכת להיות בלתי נסבלת. דמותה של גיבורת ההצגה – אן, נעה בין חשדנות היסטרית לרפיון חושים מכמיר לב. היא מתגעגעת לתקופה יפה שבה ילדיה היו קטנים, נלחמת על פיסות זיכרון ואט אט מאבדת אחיזה במציאות. ההצגה נכתבה על ידי המחזאי הצרפתי הצעיר פלוריאן זלר, וזכתה בפרס מולייר בשנת 2011.

סגרו שבוע עם האם: נילי זהר ויו"ר התיאטרון עו"ד אלי זהר, בלה לוסטיג ויו"ר עמותת הידידים ישראל מקוב, מנהלת עמותת הידידים רותי היילפרן ורודי, מנכ"לית התיאטרון לנה קריינדלין, מיכל ובוז'י הרצוג, ברברה ובוריס קרסני, אורן מוסט, לימור ליבנת ומיקי ירושלמי, איילת ועברי ורבין, אלישבע ורוני מילוא, דיתי ואלכס לנדסברג, רותי אברהם (לולו) אסף, חנה פרי-זן, יעל ורמי אונגר, תמי ויהודה רווה, שרה סלע, יגאל וצוקי גלאי, סיון ורוני שטרנבך, יעל וגמן גורן, קרן ארזי, חלי לוי ועמוס שפירא, אורלי דנקנר, חיה ודוד גרנות, עמי אראל, זיו וג'וזפין צבי, ציפי ופיני רובין, ציפי ואפרים קונדה, רותי עופר, יעל ושבתאי שביט, ענת ושמואל פרנקל ,רחל ולוי יצחק ועוד.

 חלי לוי ועמוס שפירא (צילום: אביב חופי)
חלי לוי ועמוס שפירא (צילום: אביב חופי)


לנה קריינדלין ורותי היילפרן
לנה קריינדלין ורותי היילפרן

איילת נחמיאס ורבין ועברי ורבין
איילת נחמיאס ורבין ועברי ורבין

אורלי דנקנר
אורלי דנקנר

זמיר מפרגן לאמא

ביום שישי האחרון, שבמהלכו צוין יום האישה הבינלאומי, נפתחה בגלריה פרקש ביפו, תערוכה קבוצתית שכולה מחווה לנשים יוצרות. אהרון פרקש אירח בגלריה שש אמניות ממקומות שונים בארץ ובעולם, בנות דורות שונים, העוסקות בתחומי יצירה שונים. בין האמניות המשתתפות: גליה זמיר - פסיכולוגית ואמנית, ילידת ארה"ב, המתגוררת ויוצרת בתל אביב ומציירת את נופיה האורבניים. הגיע במיוחד כדי לפרגן לאימו בפתיחה: אסף זמיר, סגן ראש העיר תל אביב לשעבר, ומועמד מטעם "כחול לבן" לכנסת ה-21.

אהרון פרקש, גליה זמיר, אסף זמיר (צילום: סיון פרג' )
אהרון פרקש, גליה זמיר, אסף זמיר (צילום: סיון פרג' )

הוט בסרטים

ביום שישי האחרון השיקה HOT , יחד עם קבוצת אלקו מדיה ואינטרטיינמנט, את מתחם בתי הקולנוע HOT Cinema בקניון אושילנד שבכפר סבא.

שתי החברות חתמו באחרונה על הסכם למיתוג חדש של כל מתחמי רשת GLOBUSMAX ברחבי הארץ תחת השם HOT Cinema וזאת כחלק מאסטרטגיית HOTלהעמיק את פעילותה באמצעות שיתופי פעולה סינרגטיים (דוגמת תחום הקולנוע) שיאפשרו גם לתמוך בקידום והבלטת היצירה הישראלית. שמחו על השת"פ ואירחו הקרנה חגיגית: מירי לוין, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בחברת HOT ואייל מור ,מנכ"ל חברת אלקו מדיה ואינטרטיימנט.

מירי לוין ואייל מור (צילום: אביב חופי)
מירי לוין ואייל מור (צילום: אביב חופי)

ליאון למען אתנחתא

19 שפים ירושלמים התאגדו יחד לאירוע התרמה עבור 'אתנחתא' - בית מחסה ירושלמי לנוער בסיכון, שפתוח לאורך כל ימות השנה, ומארח בני נוער ללא הבדלי דת, גזע ומין. את הערב שנערך במתחם 'עולמיא' בירושלים, ארגנו רינת סילבסטר ואחיטוב גץ ממשרד תיווך 'חזון נכסים', בשיתוף עם 'ירוק ירוק', קרן קדוש - מבית הקפה המיתולוגי 'קדוש', חן ואלון קורן. ראש העיר ירושלים משה ליאון ורעייתו סתוית, הגיעו לערב שבמהלכו גויסו כ-120,000 שקלים וכלל הופעות של הזמרים הראל מויאל ורגב הוד.

סתוית ומשה ליאון (צילום: ארנון בוסני)
סתוית ומשה ליאון (צילום: ארנון בוסני)

אבנט ל SKECHERS

בראשון בבוקר נחשף שיתוף הפעולה הראשון של מותג ההנעלה הבינלאומי SKECHERS עם מעצבת האופנה העולה שחר אבנט שנרקם לרגל שבוע האופנה של תל אביב 2019. עדי מוליוב מנכ"לית SKETCHERS הציגה בחנות הדגל בנמל תל אביב את נעלי ה-D'LITES ואבנט ציינה כי היא שמחה שמותג הנעליים הפופולארי בארצות הברית בחר לתמוך ביצירה שלה ולקחת חלק בתצוגה. הרימו כוסית: ליאת מוליוב, מורן מנדל מנהלת השיווק של מותג SKETCHERS ישראל, הפרזנטורית של המותג אגם רודברג, והמפיק של שבוע האופנה תל אביב מוטי רייפ.

ליאת מוליוב, אגם רודברג, שחר אבנט ועדי מוליוב (צילום: דורון ברסקי)
ליאת מוליוב, אגם רודברג, שחר אבנט ועדי מוליוב (צילום: דורון ברסקי)

ביונסה גילטי

כנס 'ביוטי' נערך בגני התערוכה לכ-650 נשים מכל הארץ, בחסות אתר GUILTY ו-BE. בעלי האתר מיכל אלבז ושרגא זליג, יחד עם אורי וטרמן, אירחו את אומנית האיפור הבינלאומית, פרנצ'סקה טולוט, שהיא גם המאפרת הצמודה של ביונסה ושל עוד כוכבות הוליוודיות, שהציגה את מראות האיפור העכשוויים והטרנדיים.

מיכל אלבז ופרנצ'סקה טולוט (צילום: שוקה כהן)
מיכל אלבז ופרנצ'סקה טולוט (צילום: שוקה כהן)