המיליארדר הישראלי-אמריקני חיים סבן, מייסד Saban Brands ומי שחתום על ההצלחה הבינלאומית של ה'פאוור ריינג'רס', הגיע עם רעייתו שריל לביקור בסט הצילומים לפרקים חדשים של הסדרה. בני הזוג סבן נהנו ממפגש עם חברי הקאסט על הסט, הצטלמו עימם ונפגשו עם עובדים שכבר מלווים את צילומי הסדרה בגלגוליה השונים מעל עשרים שנים.


המבנה החדש של גוטסמן

חברי הנהלת מכללת 'שנקר' יחד עם אליס גוטסמן חנכו בראשון את המחלקה לעיצוב תכשיטים בבניין הסדנאות החדש בשנקר. גוטסמן היא סגנית-נשיא קרן גוטסמן (The Gottesman Fund) - קרן משפחתית פרטית המוקדשת לתמיכה בשורה של מוסדות תרבות, רפואה, מדע וחינוך. היא תרמה את מבנה המחלקה, שמעתה תישא את שמה. באירוע נכח מי שנחשב לצורף הראשון בישראל – משה בן-דוד, בן ה-91. נצפו: פרופסור יולי תמיר - נשיאת שנקר, אורית אפרתי - יו"ר חבר הנאמנים בשנקר, צבי ימיני - יו"ר הוועד המנהל, ראש עיריית רמת-גן - כרמל שאמה הכהן, אורי סאמט - ראש המחלקה לעיצוב תכשיטים, חנה פרי-זן, יגאל וציפי לנדאו, יעל שובל, שרה אללוף, ורד אילני, יעל ודורי קלגסברג ועוד.


אורי סאמט, כרמל שאמה-הכהן ויולי תמיר (צילום: רפי דלויה)
אורי סאמט, כרמל שאמה-הכהן ויולי תמיר (צילום: רפי דלויה)

אליס גוטסמן ומשה בן דוד
אליס גוטסמן ומשה בן דוד

יעל קלגסבלד, אורית אפרתי ודורי קלגסבלד
יעל קלגסבלד, אורית אפרתי ודורי קלגסבלד

חנה פרי- זן
חנה פרי- זן

קשת של חדשנות בירושלים

במהלך סוף השבוע, נחתה בישראל רכבת אווירית של כמאתיים איש, מבכירי תעשיית הטלוויזיה והתוכן בעולם, על מנת להשתתף בכנס INTV לחדשנות בטלוויזיה שעורכת חברת קשת. הכנס מתקיים זו השנה השישית – ונערך הפעם בימק"א בירושלים.

אל הקוקטייל החגיגי לציון פתיחת הכנס שנערך בראשון בערב, הגיעו האורחים מחו"ל והתמנגלו עם: אבי ניר – מנכ"ל קשת, משה ליאון – ראש עיריית ירושלים, שירה מרגלית – העורכת הראשית של הכנס, טלי גורן - סמנכ''לית רגולציה ותקשורת בקשת, חיליק שריר - סמנכ''ל תכניות בקשת, ועדי עזרוני - מנהלת משותפת Keshet films בקשת אינטרנשיונל.

עדי עזרוני ואבי ניר (צילום: עודד קרני)
עדי עזרוני ואבי ניר (צילום: עודד קרני)

טלי גורן ושירה מרגלית
טלי גורן ושירה מרגלית

שינוי חוקי המשחק של הבוגרות

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב ערך בראשון, במועדון ה"איסט" התל אביבי, אירוע לכבוד בוגרות האוניברסיטה. את הערב אירחו נשיא האוניברסיטה פרופ' יוסף קלפטר, וסיגלית בן-חיון, ראש ארגון הבוגרות והבוגרים. שלוש בוגרות - מנכ"לית פייסבוק ישראל - עדי סופר-תאני שלמדה בפקולטות למשפטים ולניהול; שרית פירון - שותפה מנהלת בקרן הון הסיכון 'סרקה פרטנרס', ובוגרת הפקולטה למדעי החברה והפקולטה לניהול; והסופרת והעיתונאית, לילך סיגן - בוגרת הפקולטה לניהול, ניהלו על הבמה שיח על שינוי חוקי משחק שחוו בעצמן. את הערב חתמה הופעה של הזמרת דקלה.

שרית פירון, עדי סופר-תאני, יוסף קלפטר ולילך סיגן (צילום: יעל צור)
שרית פירון, עדי סופר-תאני, יוסף קלפטר ולילך סיגן (צילום: יעל צור)

אלקון בהרכב מורחב

בסוף השבוע האחרון איפשר מוזיאון תל אביב לאמנות הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של פעילותו. ידידי המוזיאון הצעירים הוזמנו לסיור ייחודי במהלכו פגשו את: אוצרות האמנות המודרנית של המוזיאון - נועה רוזנברג וסופיה בארי–ליפשיץ, שחשפו את הסיפורים שנחבאים בגב התמונה; את ד״ר אסף אורון המשמר הראשי, ומנהל מעבדות השימור; ואת מנכ״לית המוזיאון טניה כהן-עוזיאלי שסיפרה על החזון שלה.

סיירו ונהנו: יושבי הראש של הידידים הצעירים אליטל אלקון-אריסון ובעלה ג'ייסון שהגיעו בהרכב מורחב עם בני המשפחה - אלה אלקון-טמיר, אליאן אלקון-קפלן ובעלה תום, אלית ואיציק אלקון והוריהן אסתי ואליעזר אלקון; מנהלת הידידים של מוזיאון תל אביב - עטרה דז'יקובסקי, שרה בלום - מהנהלת הידידים הצעירים, האמנית וסגנית יו"ר הידידים הצעירים - סיוון סבג ובן זוגה פבל, איש יחסי הציבור יוני וולף, טל ונילי פורר-רבינוביץ', הדס פורר, אייל דיין, רועי זקהיים, ג'יורדנה לוי ועוד.

ג'ייסון אריסון ומשפחת אלקון (צילום: יח"צ ידידים)
ג'ייסון אריסון ומשפחת אלקון (צילום: יח"צ ידידים)

אסולין למרים לחג

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי 'ברקן' ו'סגל' ועידו לוינסון - היינן הראשי של היקב, קיימו בראשון ערב טעימות מיוחד. לקראת חג הפסח השיקו השניים במהלך הערב את היינות חדשים של היקב - שתי הסדרות החדשות: 'התססה פראית' ו'אשכולות שלמים'. האירוע נערך במתחם בית קנדינוף, ביפו.

ג'יל אסולין ועידו לוינסון (צילום: ליאור גולדסאד)
ג'יל אסולין ועידו לוינסון (צילום: ליאור גולדסאד)