צחי חג'ג' | מבעלי קבוצת חג'ג'

(צילום פרטי)
(צילום פרטי)

"חיים ומוות בידי הלשון - אמרו חז"ל. אמירת לשון הרע היא פגיעה בלתי הפיכה באחר. אי אמירת לשון הרע מאידך, היא בסיס לחברה מחבקת ולעולם טוב יותר".



רמי לוי | בעלי קבוצת 'שיווק השקמה'

(צילום: דוד הלפרין)
(צילום: דוד הלפרין)

"אם נקפיד בייננו על מצוות ו'אהבת לרעך כמוך', שהאדם רוצה בטובת חברו ממש כפי שהוא מבקש לעצמו, לא יהיה לשון הרע בין בני האדם".

דוד הלפרין | מבעלי רשת אופטיקה הלפרין והאיש שעומד מאחורי פרויקט ׳לשון הרע לא מדבר אליי!׳

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

"שמירת הלשון זהו ערך שלמדתי מאבי, הרב רפאל הלפרין ז"ל. עם פטירתו של אבי לקחתי על עצמי את המשימה הזו ביתר שאת. במרוצת הזמן הבנתי שמדובר במסר שפונה לכלל החברה בישראל וליהדות בכלל. במיוחד נוכח הקיטוב בשיח ברשתות והשיימינג בבתי הספר. אני שמח וגאה על התהודה שהפרויקט זוכה לו ומודה לאלפי האנשים שתרמו ונרתמו והם שותפים בהפצת המסר".

אנדרו דנוס | בעלים ג'יימס ריצ'רדסון

(צילום פרטי)
(צילום פרטי)

"אני מאמין שכל אדם באשר הוא אדם, יהיה ראוי שיתייחסו אליו בכבוד. אנו חיים בתקופה שבה עיקר השיח מתנהל דרך הרשתות החברתיות. לצערי, הבריונות בכלל, והבריונות ברשת בפרט, הופכות לבעיה חמורה עוד יותר, כשאנשים חושבים שהם יכולים להתחבא מאחורי פרופילים אנונימיים. הדרך הטובה ביותר להילחם בזה היא לעצור את המקור. אם כולנו נאמץ את עקרונות " לשון הרע לא מדבר אלי" העולם יהיה עולם טוב יותר. בחברת ג'יימס ריצ'רדסון התגייסנו לייצר צמידים מיוחדים הנמכרים בחנויות הדיוטי פרי בדולר אחד בלבד - כאשר ההכנסות עוברות ישירות לקמפיין להעלאת המודעות".

שרה אלאלוף | אשת עסקים, קונסולית הכבוד של לטביה בישראל, וסגנית נשיא מועדון השגרירים

(צילום: דוד הלפרין)
(צילום: דוד הלפרין)

"הבחירות האחרונות הציפו את לשון הרע במלוא כיעורה – כמעט כלפי כל מגזר בתוך החברה שלנו. ישראל תמיד הייתה מדינה מאוחדת שבה כל אזרחיה רואים את הטוב בשכנם ועם ערבות הדדית וערכי קהילה. הגיע העת לקולות המאחדים והזיכרון של קהילה מגובשת שיודעת להתאחד ולהוות דוגמה למדינות העולם".

איילת פריש | שותפה ומייסדת בקרן New Era המקדמת השקעות בטכנולוגיות מתקדמות לטובת האנושות

(צילום: דוד הלפרין)
(צילום: דוד הלפרין)

"דווקא עכשיו רגע אחרי הבחירות המשפט " לשון הרע לא מדבר אלי" רלוונטי יותר מאי פעם. ביום שאחרי כולנו נשארים כאן לחיות יחדיו בארץ הקטנה והיפה שלנו .אני תקווה שנשים בצד את השנאות את הגאווה והפילוג, ונאמץ שיח של כבוד רעות ואהבה".

משה נור | בעלי קבוצת נור

(צילום: דוד הלפרין)
(צילום: דוד הלפרין)

"המוטו של חיי הוא 'ואהבת לרעך כמוך', אני תמיד משתדל להסתכל על הצד החיובי של החיים ומאמין באנשים. אני מאמין ששיח נקי ומכבד יכול לגרום לנו למצוא את המשותף והמחבר".