בחנות המטבחים של 'איקאה' בנמל ת״א היה השבוע אקשן. במקום נערכו צילומי קמפיין חדש למטבחי החברה בהשתתפות חמשת השפים המובילים: יונתן רושפלד, אייל שני, רותי ברודו ישראל אהרוני וארז קומורובסקי. מי שהפתיע והגיע לסט לצפות בצילומים היה מת'יו ברונפמן - מבעלי 'איקאה ישראל', אליו הצטרף שוקי קובלנץ, מנכ"ל 'איקאה ישראל'.

נפגשים מאחורי הקלעים בקאמרי

חברי אגודת הידידים של תיאטרון 'הקאמרי', הוזמנו בשני למפגש לא שגרתי, שנערך מאחורי הקלעים של התיאטרון, אותו אירחו יו"רית אגודת הידידים - מיכל פורר; מנכ"ל התיאטרון - רן גואטה; ומנהלת אגודת הידידים קרן ארזי. המפגש כלל הצצה והכרות עם בעלי תפקידים העוסקים במלאכה שמאחורי הקלעים. בנוסף הוצג קטע קריאה של השחקנית נטע גרטי מתוך ההצגה שבדרך - "השיבה", ובעקבותיו האזינו הידידים להרצאתה של יהודית הרמן, תחת הכותרת: "להתחיל מחדש - לבחור מחדש". הרמן היא ניצולת הכת של גואל רצון ועל סיפורה מבוססת ההצגה "השיבה". בילו מאחורי הקלעים: שרה סלע, ציפי קונדה, ליזיקה ועמי שגיא, לוי יצחק, יעל שביט, שלומית דונרשטיין, עירית תאומים, מיכל רכבי, אורית יפת, גליה מלטסטה רעייתו של גואטה ועוד.


שלומית דונרשטיין, מיכל פורר ואורית יפת (צילום: אביב חופי)
שלומית דונרשטיין, מיכל פורר ואורית יפת (צילום: אביב חופי)

גליה מלטסטה ורן גואטה
גליה מלטסטה ורן גואטה

האקתון לארוויזיון

אפרת דובדבני, מנכ"לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות, אירחה בשני את המפקח הראשי של הארוויזיון - יון אולה סאנד, לאירוע הגמר של האקתון הארוויזיון שנערך במרכז. מדובר בתחרות ייחודית אשר במסגרתה הציגו סטארטאפיסטים טכנולוגיות שישמשו אנשים בעלי מוגבלויות ויאפשרו להם לחוות את האירוויזיון במלואה, עם מינימום מכשולים.

אפרת דובדבני ויון אולה סאנד (צילום: חן שנהב)
אפרת דובדבני ויון אולה סאנד (צילום: חן שנהב)

הפיס ושפלן שרים

השבוע נערך בהיכל התרבות בתל אביב מופע של אמה שפלן ועידן רייכל למנויי מפעל הפיס. בכירי הפיס ובכללם היו"ר אביגדור יצחקי, עמרי לוטן - המנכ"ל, דפנה נעים-שאול סמנכ"לית השיווק והמכירות, ואילן דרור ראש אגף קשרי הלקוחות, הגיעו לאחורי הקלעים והודו לשפלן באופן אישי על ההופעה והחוויה.

אביגדור יצחקי, עמרי לוטן ואמה שפלן (צילום: ניב עדן)
אביגדור יצחקי, עמרי לוטן ואמה שפלן (צילום: ניב עדן)

הספורטאים של זינגבוים

בשלישי בבוקר השיקה חוה זינגבוים, בעלת חברת הקוסמטיקה הנושא את שמה את "Clearest", תכשיר חדש המותאם ומיועד לספורטאים ולעוסקים בפעילות גופנית. הקונספט נבחר בהתאם וההשקה נערכה ברשת הכושר Pink Room שבבעלות גורו הכושר אירה דולפין. פתחו את באווירה ספורטיבית: מוטי זינגבוים אורן דולפין, שגית רביבו וילנה ראלף .

חוה זינגבוים ואירה דולפין (צילום: שוקה כהן)
חוה זינגבוים ואירה דולפין (צילום: שוקה כהן)

פפושדו לספידו הדור הבא

נועה פפושדו נבחרה כפרזנטורית של מותג בגדי הים ספידו. פפושדו נכדתו של איש העסקים אלי פפושדו ובתם של יואב פפושדו וספיר קאופמן פפושדו ז"ל.

איריס בן דרור יבואנית המותג בארץ סיפרה כי הבחירה בפרזנטורית הצעירה אינה מקרית שכן אמה ספיר קאופמן פפושדו ז"ל היתה הדוגמנית הראשונה של ספידו לפני 28 שנים.

נועה פפושדו  (צילום: אור גפן)
נועה פפושדו (צילום: אור גפן)