מעצב האופנה הבינלאומי ז'אן פול גוטייה, שהגיע לארץ לכבוד האירוויזיון, ניצל את ביקורו על מנת להיפגש עם ניצה בילט ויעל צין-בילט, מבעלות חברת 'לילית קוסמטיקה', המשווקת בישראל מותגי קוסמטיקה ובישום מהמובילים בעולם. 'לילית קןסמטיקה' היא בעלת הזיכיון הבלעדי להפצת בשמי JPG (ז'אן פול גוטייה) בישראל. במסגרת הפגישה שנערכה בשבת בבוקר במלון בת"א, תכנן ז'אן פול גוטייה יחד עם בילט את המהלכים הבאים לקראת השקת הניחוח החדש לבושם SACANDAL A PARIS בישראל. 

הלפרין חוגג על הגג

דוד הלפרין, מבעלי רשת 'אופטיקה הלפרין' והאיש שעומד מאחורי פרויקט ׳לשון הרע לא מדבר אליי!', חגג בחמישי האחרון את יום הולדתו ב- HAIKU SKY BAR שבמלון 'לייטהאוס' בתל-אביב. חברים רבים הגיעו לאחל מזל טוב לאיש שעמל כל-כך, על מנת שכולנו נהנה משיח נקי ומכבד יותר. ברכו את הלפרין: דושי לייטרסדורף ואנחל בונני, מיקי דיין, איל וולדמן, ג'ואי שוובל, סעיד אבולעפיה, עדו ושרית חג'ג', צחי ורותם חג'ג', עמוס לוזון ואירית רחמים, דיו שטרן, אורנה אלוביץ', רינה טל וידוענים רבים.


דוד הלפרין (צילום: אביב חופי)
דוד הלפרין (צילום: אביב חופי)

מיקי דיין
מיקי דיין

דין שטרן
דין שטרן

אורנה אלוביץ'
אורנה אלוביץ'

רותם וצחי חג'ג'
רותם וצחי חג'ג'

ג'ואי שוובל
ג'ואי שוובל

אנחל בונני ודושי לייטרסדורף
אנחל בונני ודושי לייטרסדורף

דיו ביולוגי ברחובות

חברת הביוטכנולוגיה, CollPlant, השיקה לאחרונה את מרכז הפיתוח החדש שלה בישראל. את האירוע אירחו: ג'ונתן ריגבי – יו"ר CollPlant, יחיאל טל – מנכ"ל החברה ופרופ' עודד שוסיוב – מייסד CollPlant מדובר בחברה המפתחת דיו ביולוגי המבוסס על קולגן סוג 1 להדפסה ביולוגית תלת-מימדית של רקמות ואיברים, ופיתוח של מוצרים מסחריים לתיקון רקמות וטיפול בפצעים. הגיעו למרכז החדש ברחובות: אפי ארזי - מנכ"ל Rainbow Medical, עמי שגיא המשקיע בחברה ואביו של איש העסקים טדי שגיא, לואיס אלוורז - ראש תחום ייצור איברים אנושיים בענקית הפארמה United Theraputics, שחר סיידון - מנכ"ל ומייסד סייבל השקעות.

 ג'ונתן ריגבי, יחיאל טל ועודד שוסיוב (קרדיט: יעל אלזם)
ג'ונתן ריגבי, יחיאל טל ועודד שוסיוב (קרדיט: יעל אלזם)

מסיבת החוף הכתומה

יזהר אפרתי, מנכ"ל חברת IBBLS, היבואנית הרשמית של מותג האלכוהול Aperol לישראל, אירח בשישי האחרון אלפי תיירים, אורחים מקומיים, אנשי עסקים וסלבריטאים, באירוע TLV BEATS Aperol - אירוע החוף הגדול של שבוע האירוויזיון, שהתקיים בחוף הבננה ביץ' בתל-אביב.

הגיעו להרים כוסית של המשקה האדום-כתום וליהנות מהשמש וממוסיקה: ניר לוינגר - מנכ"ל חברת המכירות וההפצה של קבוצת קוקה-קולה ישראל; יאיר לוי - סמנכ"ל השיווק של IBBLS, יוליה אפק - מנהלת מותגי Aperol וקמפרי בישראל; ג׳אנלואיג׳י בנדטי - שגריר איטליה בישראל; וארמנדו דה פאוליס, מתיאו לאבצי, סילביה גלביאטי וקיארה לטלה - נציגי תאגיד 'גרופו קמפרי' שהגיעו במיוחד מאיטליה לצפות באירוע.

יזהר אפרתי, יאיר לוי, מתיאו לאבצי, ג׳אנלואיג׳י בנדטי וארמנדו דה פאוליס (צילום: אלירן אביטל)
יזהר אפרתי, יאיר לוי, מתיאו לאבצי, ג׳אנלואיג׳י בנדטי וארמנדו דה פאוליס (צילום: אלירן אביטל)

אחרי 20 שנה

כעשרים שנים לאחר אירוויזיון 1999 ולכבוד שובו של המופע לארץ, הוחלט להשלים עד לסופה המוצלח, את הענקת פסלון הזכייה לזוכה באותו אירוויזיון שרלוט נילסן-פרלי. כזכור בשנת 1999, בעת שהמופע התארח בישראל, עיצב האמן יעקב אגם פסלון מיוחד לזוכה, ומי שנבחרה להעניק אותו הייתה דנה אינטרנשיונל. כשעלתה דנה לבמה עם הפסלון היא לא העריכה את כובד משקלו ונפלה יחד איתו מול עיניהם הנדהמות של מאות מיליוני צופים. אבל סדר צריך להיות, וכך, לקראת האירוויזיון הנוכחי הגיעה לארץ הזמרת השבדית, האמן יעקב אגם שחזר את הפסלון ההוא, ודנה אינטרנשיונל התייצבה להעניק לה אותו. סגירת המעגל ההיסטורית התקיימה בסוף השבוע שעבר במועדון האמן 17 בתל אביב ובנוכחות יעקב אגם, כיום כבר בן 91.

יעקב אגם ודנה אינטרנשיונל (צילום: יוסי וקנין)
יעקב אגם ודנה אינטרנשיונל (צילום: יוסי וקנין)