איש העסקים והפילנתרופ הישראלי, נתי סיידוף מבעלי שיכון ובינוי המשמש כיו"ר פסטיבל חגיגות העצמאות ה- 71 לישראל של ארגון הקהילה הישראלית-אמריקאית IAC חגג באירוח אלגנטי עצמאות בלוס אנג'לס בשבוע שעבר. סיידוף יחד עם אשתו דבי, תרמו כ- 3 מיליון ₪ שסייעו להפקת הענק ממנה נהנה קהל של למעלה מ- 30,000 חוגגים, ביניהם ישראלים ויהודים אמריקאים ומאות נוצרים אוהבי ישראל. הפסטיבל נערך בסגנון ''וודסטוק" וכלל מאכלי מטבח ישראלי, והופעה של הזמר ליאור נרקיס.

פרס לפלפס

קרן משפחת רודרמן, המקדמת שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה בישראל ובארצות הברית,העניקה ביום רביעי האחרון את פרס מורטון א. רודרמן לשילוב לשחיין המעוטר בכל הזמנים, מייקל פלפס. בני משפחת רודרמן- מרסיה, ג'יי וטוד העניקו את הפרס לפלפס כהוקרה על פעילותו להגברת המודעות ולקידום השיח בנושא שילוב אנשים עם מוגבלות נפשית, ועל השיתוף שלו בתהליך האישי שעבר בהקשר זה.


טוד רודרמן, מייקל פלפס, ג'יי רודרמן ומריסה רודרמן (צילום: סינדי לו)
טוד רודרמן, מייקל פלפס, ג'יי רודרמן ומריסה רודרמן (צילום: סינדי לו)

שוובל מציג על הגג

ג'ואי שוובל בעלי ויו"ר קבוצת האופנה 'גוטקס', אירח ברביעי האחרון תצוגת אופנה למפיצים וסוכנים מרחבי העולם, במסגרתה נחשפו דגמי קולקציות 2020 של מותגי הקבוצה. האירוע, שבו נכחה גם קרין לפרירה - מנהלת המכירות של גוטקס בארה"ב, נערך על גג מלון 'סטאי' ביפו, תחת שמש תל-אביבית כשברקע הנוף הימי של יפו.

ג'ואי שוובל וקרין לפרירה (צילום: רותם להב)
ג'ואי שוובל וקרין לפרירה (צילום: רותם להב)

התשתיות של כהן

בחמישי נערך כנס "תשתיות או לא להיות" – מפגש ההשקה של פורום C6 למנהלי תשתיות, חדשנות וטכנולוגיה. האירוע נערך במתחם הכנסים LAGO בראשל"צ. נצפו: מנכ"ל משרד התקשרות נתנאל (נתי) כהן; יזם ומנהיג קבוצת 'אנשים ומחשבים' - פלי הנמר; ואל''מ (מיל') רונן זרצקי - מנכ"ל חברת הייעוץ BSD-IT .

פלי הנמר, נתי כהן ורונן זרצקי (צילום: ניב קנטור)
פלי הנמר, נתי כהן ורונן זרצקי (צילום: ניב קנטור)

מציינים שלום באו"ם

במטה האו״ם שבניו-יורק, נערך אירוע לציון 40 שנים לחתימה על הסכם השלום בין ישראל ומצרים. מאחורי היוזמה עומד מרכז מורשת בגין בירושלים בראשות הרצל מקוב, יחד עם שגריר ישראל לאו״ם - דני דנון. לאירוע הגיע השליח האמריקני למזה״ת, ג׳ייסון גרינבלט, וסגן השגריר המצרי באו״ם. עוד נכחו באירוע עשרות רבות של דיפלומטים מרחבי העולם לצד מנהיגים מהקהילה היהודית בארה״ב וארגונים פרו-ישראליים.

במסגרת האירוע נפתחה תערוכת תמונות המתעדות רגעים מיוחדים בדרך לכינון הסכם השלום. התערוכה תוצג במשך שבוע במטה הארגון בניו יורק. בין התמונות שמוצגות בתערוכה: הביקור ההיסטורי של סאדאת בכנסת, רגעי החתימה בבית הלבן ומאחורי הקלעים של היחסים בין המנהיגים בגין וסאדאת.

הרצל מקוב, דני דנון וג'ייסון גרינבלט (צילום: משלחת ישראל לאו״ם)
הרצל מקוב, דני דנון וג'ייסון גרינבלט (צילום: משלחת ישראל לאו״ם)

ראש טוב ברודוס

שמוליק כהן, מנכ"ל שוורצקופף פרופשיונל, הטיס את צוות השיווק והמכירות של החברה ועוד קרוב ל-220 ספרים מכל רחבי הארץ, לסמינר מקצועי ברודוס.

במהלך הסמינר חוו המשתתפים סדנת Look&Learn של לזלי ג'נסון, שגרירת הצבע הבינלאומית של שוורצקופף פרופשיונל. עוד נהנו הנוכחים ממסיבת חוף פרטית וערב חגיגי שכלל הופעה של הזמרת עדן בן-זקן.

שמוליק כהן ועדן בן זקן (צילום: שי אשכנזי)
שמוליק כהן ועדן בן זקן (צילום: שי אשכנזי)

הנסיכות של לנדסמן

תמי לנדסמן מנכ"לית דיסני ישראל אירחה את המדבבות של סרטי הנסיכות הקלאסיים של דיסני מכל הזמנים, בהקרנת הסרט "אלאדין" בכיכובו של וויל סמית' ועצרה לתמונה למזכרת עם משי קליינשטיין המדבבת את יסמין הנסיכה מ"אלאדין".

משי קליינשטיין ותמי לנדסמן (צילום: רפי דלויה)
משי קליינשטיין ותמי לנדסמן (צילום: רפי דלויה)