דני פדרמן מבעלי קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, חגג בסוף השבוע את זכיית הקבוצה באליפות המדינה אבל לא רק. פדרמן ג'וניור, בנו של דיוויד פדרמן, העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שלו מחובק עם זוגתו שעונדת טבעת מלווה בהודעה חגיגית על כך שבת זוגו בשנים האחרונות - מרטין דפני-גל, אמרה כן להצעת הנישואים שלו. 


כהן והנאמנים

פרופ' אשר כהן, נשיא האוניברסיטה העברית, אירח במוצאי שבת את חבר הנאמנים ה-82 של האוניברסיטה, יחד עם דן שלזינגר, יו"ר חבר הנאמנים. האירוע נערך בבניין סוזאן וצ'רלס בגבעת רם בהשתתפות התורמים של המוסד האקדמי. בין הנוכחים היו:הראל בית-און, מייסד ובעלים של קרן הון סיכון ויולה, מיקי פדרמן, בעל השליטה בחברת מלונות דן ובחברת אלביט מערכות ומשה ליאון, ראש עיריית ירושלים, שהגיע כאורח כבוד.


)מיקי פדרמן, אשר כהן, הראל בית-און (צילום: ברונו שביט
)מיקי פדרמן, אשר כהן, הראל בית-און (צילום: ברונו שביט

עמיתי הכבוד של אייזנשטדט

טקס הענקת אות עמית הכבוד של האוניברסיטה הפתוחה, וטקס הבוגרים של המוסד, נערכו ברביעי האחרון. נגידת האוניברסיטה הפתוחה - דורית בייניש, לשעבר נשיאת בית המשפט העליון, ונשיאת האוניברסיטה הפתוחה - פרופ' מימי אייזנשטדט העניקו את אות עמית הכבוד של האוניברסיטה לאמנית הישראלית הבינלאומית סיגלית לנדאו; לפרופ׳ קובי מצר - נשיאה השמיני של האוניברסיטה הפתוחה; לחוקרת הספרות בלהה בן-אליהו; ולפעילה החברתית עו״ד אינסאף אבו-שארב.

אינסאף אבו-שארב, בלהה בן-אליהו, קובי מצר, מימי אייזנשטדט וסיגלית לנדאו (צילום: עודד קרני)
אינסאף אבו-שארב, בלהה בן-אליהו, קובי מצר, מימי אייזנשטדט וסיגלית לנדאו (צילום: עודד קרני)

שפר באחוה

במכללה האקדמית 'אחוה' נערך בחמישי טקס הענקת תואר ראשון ותואר שני לבוגרים ולמוסמכים. במהלך הטקס הוענקו אותות 'עמית כבוד' לאלוף (מיל') גדעון שפר - סגן נשיא אלביט מערכות, לשעבר ראש אכ"א ויו"ר האסיפה הכללית היוצא של המכללה; ולפרופ' אוהד בירק - מנהל המכון לגנטיקה של האדם במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה בבאר שבע.

הטקס נערך במעמד נשיאת המכללה - פרופ' שוש ארד; אלוף (מיל') חגי טופולנסקי - מנהל תחום מל"טים (מטוסים ללא טייס) בחטיבת המודיעין של אלביט ויו"ר האסיפה הכללית של המכללה, אלוף (מיל') דוד עברי - סגן נשיא בואינג העולמית ונשיא בואינג ישראל שהיה המפקד התשיעי של חיל האוויר - חברו הקרוב גדעון שפר; איציק וייס - יו"ר הועד המנהל של המכללה, מנכ"לית המכללה - ד"ר אתי גרובגלד, חברי סגל אקדמי ומנהלי, ורבים נוספים.

אוהד בירק ושוש ארד (צילום: אדי ישראל)
אוהד בירק ושוש ארד (צילום: אדי ישראל)

 חגי טופולנסקי, גדעון שפר ודוד עברי
חגי טופולנסקי, גדעון שפר ודוד עברי

חסות ורעות

ראשי בית החולים השיקומי 'רעות' אירחו אירוע לציון החסות הרפואית שנותן בית החולים לנבחרת השחייה הפראלימפית. מנהל בית החולים, ד"ר דב אלבוקרק, ציין את הקשר החשוב עם נבחרת השחייה והמעטפת הרפואית לה זוכים השחיינים המשמשים סמל לגאווה והצלחה לאומית. נצפו: עו"ד צבי פירון - יו"ר חוג ידידי בית החולים, עמי אריכא - יו"ר עמותת רעות, עו"ד עידו שריר - מנכ"ל עמותת 'רעות', עוה"ד דן להט - חבר הנהלת חוג הידידים של בית החולים, מוקי שניידמן - בעלי 'ביטוח ישיר' ועוד.

דב אלבוקרק וצבי פירון (צילום: דרור עינב)
דב אלבוקרק וצבי פירון (צילום: דרור עינב)

בורגר שף וקולה

ב'וויסקי מוזיאון בר' ציינו בחמישי את פתיחת חודש ההמבורגרים של קוקה-קולה ישראל. במסגרת הפעילות יותר מ-100 מסעדות ושפים נבחרים, יגישו מנות בורגר-שף ייחודיות לצד משקאות קוקה-קולה. במקום נכחו אנשי 'קוקה קולה' ושפים שנהנו מארוחת בורגר-שף של המסעדות 'קלארו', 'דלאל' ו'קאב קם' מבית 'הבית התאילנדי'. נגסו ולגמו: יריב מללי (קאב קם), אייל ניאנקין (קלארו), גל וטל בכר - הבעלים של רשת יומנגס, אופיר לאמי - הבעלים של האוזריה והשפית אביבית פריאל, הבעלים של מסעדת הגראז' יוסי גז, אמיר טלמור ורמי גינת מ'בורגר סלון' ונוספים.

אייל ניאנקין ויריב מללי (צילום שוקה כהן)
אייל ניאנקין ויריב מללי (צילום שוקה כהן)

אופיר לאמי ואביבית פריאל
אופיר לאמי ואביבית פריאל

חוף HAVAIANAS תל אביב

ביום חמישי האחרון קיימה רשת ההנעלה HAVAIANAS הבינלאומית, בשיתוף עם יבואני המותג לארץ - מסיבת חוף. באירוע הושק חוףHAVAIANAS במסעדת הקאליפסו בתל אביב והושקה קולקציית כפכפים מיוחדת בהשראת העיר תל אביב שעוצבה על ידי האמן רפי פרץ. העיר תל אביב לצד איביזה ומיקונוס היא אחת משלוש ערים בעולם שנבחרו לקחת חלק בפעילות המותג הברזילאי. הסתובבו בכפכפים: רוסיו ברמודס - מנהלת שיווקHAVAIANAS באירופה; אלי יהודה - יו"ר ובעלי חברת "DIFFERENT"היבואנית הרשמית של חברת HAVAIANAS לישראל, מני מורנו - סמנכ"ל חברת "DIFFERENT" והשף עומר מילר.

מני מורן ורוסיו ברמודס (צילום: לנס הפקות)
מני מורן ורוסיו ברמודס (צילום: לנס הפקות)