1.מתיו ברונפמן, המיליארדר היהודי-קנדי, בעל השליטה ב'איקאה ישראל', חגג השבוע את יום הולדתו ה-60. ברונפמן חגג ביאכטה שלו בחופי איטליה עם ילדיו ורעייתו מלאני. בני המשפחה לבשו חולצות לבנות ועליהן הדפסה של תמונה של ברונפמן מימי ילדותו.

מתיו ברונפמן ומלאני לביא (צילום: אביב חופי)
מתיו ברונפמן ומלאני לביא (צילום: אביב חופי)

2. איש העסקים ואספן האמנות יגאל אהובי יחד עם זוגתו גלית גוטמן, נפשו באיי יוון. גוטמן העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה תחת הכותרת In Love.



3. המיליארדר טדי שגיא נצפה באי מיקונוס, כשהוא נהנה מרכיבה על אופנוע ים.

4. מדריך הדירוג הבינלאומי העולמי צ'יימברס, קיים לראשונה, אירוע יוקרתי בישראל, במסגרתו העניק פרסים בתחומים שונים לפירמות עורכי הדין המקומיות. פרס אישי על מפעל חיים הוענק לעו"ד פנחס רובין, ראש משרד גורניצקי ושות'. עו"ד רובין (69), נשוי, אב לשניים, וסב ל-5, הוא מבכירי הפרקליטים בארץ ומייצג רבים בצמרת העסקית של ישראל ובכלל זה ישראלים שהפכו לאנשי עסקים בינלאומיים ביניהם: קבוצת אריסון, יצחק תשובה, קובי מימון, בני שטיינמץ, משפחת עופר, משפחת שטראוס ועוד.

פיני רובין (צילום: באדיבות גורניצקי)
פיני רובין (צילום: באדיבות גורניצקי)

5. מיזם נשים חדש של האחיות השחקניות מורן ושני אטיאס – תחת הכותרת MeFirst - הושק בשלישי האחרון באירוע שעמד בסימן העצמה נשית. במסגרת המיזם, המתקיים בשיתוף פעולה בינלאומי עם WEWORK .

מורן אטיאס (צילום: אור גפן)
מורן אטיאס (צילום: אור גפן)

6. בסוף השבוע שעבר נערך אירוע מעגל הידידים של להקת המחול בת-שבע. הידידים הוזמנו לצפות במופע WRECKCREATION, במסגרת פרויקט רקדני "בת-שבע יוצרים". הפרויקט מתקיים בתמיכת 'קרן מיכאל סלע לטיפוח כשרון צעיר בבת-שבע'. מיכאל ושרה סלע הקימו את הקרן לפני 15 שנים, במטרה להעשיר את סצנת המחול העכשווי בארץ. צפו במופע: שרה ומיכאל סלע, צבי זיו היו"ר החדש של להקת בת-שבע, גילי נבות המנהלת האמנותית, דינה אלדור - מנכ"לית הלהקה, מיכל ודוד פורר, דוריס ומורי ארקין, ציפה כרמון, ישראל מקוב, יוכי שרם, נאוה ברק, איה עזריאלנט, שולה רקנאטי, ענת טמיר, גיא סברסקי, ז'ואל זייפמן, אתי ומיקי קני, קארי ואיתן רכטר, אריאל וגלעד הלוי, ונטלי ממן-כהן - מייסדת אגודת ידידי בת-שבע בצרפת.

יוכי שרם
יוכי שרם

שרה סלע
שרה סלע

צבי זיו ומיקי קני
צבי זיו ומיקי קני

7. בשני בערב נפרדו בכירי בנק לאומי מיו"ר הדירקטוריון היוצא של הבנק דוד ברודט. את הערב היוקרתי, שנערך במועדון 'רידינג 3' שבנמל תל אביב, הפיקה מפיקת האירועים של האלפיון העליון טלי יעקבי, ועל הקייטרינג הופקד השף רן שמואלי. מנכ"לית הבנק - רקפת רוסק–עמינח שגם היא הודיעה על סיום תפקידה בקרוב, הגיעה בשמלה אדומה וישבה לשיחה עם ברודט ועם נעם סמל שהנחה את האירוע. באומנותי: הופעה של הגבעטרון. עוד לקחו חלק: השחקן שלמה בראבא, דנה ברודט - בתו של דוד, ואבו עלא - ראש המשלחת הפלסטינית להסכמי אוסלו.

 דוד ברודט (צילום: אביב חופי)
דוד ברודט (צילום: אביב חופי)

8. שגרירת צרפת בישראל - הלן לה-גל, ובעלה, ז'וזה לואיס פלאסיוס, פתחו בראשון בערב את ביתם ביפו לכאלף איש שהוזמנו לחגוג איתם את יום הבסטיליה הצרפתי. האירוע, כלל מתחם VIP, אוכל צרפתי, ומזיגה ראשונה בישראל של הבירה הצרפתית הפופולרית 'בלאנק 1664' שנחתה השבוע בארץ.

בין הנוכחים שהגיעו לחגוג בצבעי הטריקולור: גד ואתי פרופר, דורי מנור, אבי פזנר, מזכיר הממשלה צחי ברוורמן, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, יזהר אפרתי - מנכ"ל חטיבת האלכוהול של החברה המרכזית למשקאות, ואלעד חורש - סמנכ"ל שיווק בירות של החברה.

דורי מנור (צילום: אביב חופי)
דורי מנור (צילום: אביב חופי)

גד פרופר והלן לה גל
גד פרופר והלן לה גל

9. איש העסקים אברהם (לולו) אסף, ורעייתו רותי לקחו את הנכדים לטיול קיץ באירופה שכלל הפלגה בספינה של דיסני. לולו עצמו נכנס לאווירה ונתן ל'מיקי מאוס' חיבוק חברי.

אברהם 'לולו' אסף (צילום פרטי)
אברהם 'לולו' אסף (צילום פרטי)

10. האמנית ואספנית האמנות אילנה גור ממשיכה לטפח את האוסף שלה גם בביתה ב'אפר איסט-סייד' של ניו יורק, ותלתה זוג ציורי שמן בקנה מידה גדול של האמן Alex Merritt.

11. משפחת צוקרברג מתרחבת. רנדי צוקרברג - אחותו של מייסד 'פייסבוק' מרק צוקרברג, שיתפה את עוקביה באינסטרגם על לידת בתה שקיבלה את השם העברי שירה. האם הגאה שיתפה כי הילדה הגיחה לעולם שלושה שבועות לפני התאריך המשוער, והסבירה לדוברי האנגלית מבין עוקביה, את משמעות השם בשפה העברית.

 רנדי צוקרברג (צילום:  Michael Loccisano,getty images(
רנדי צוקרברג (צילום: Michael Loccisano,getty images(