יו"ר שיכון ובינוי, תמיר כהן, פתח אתמול (א') בבוקר את המסחר בבורסה לרגל כניסת החברה למדד תל אביב 35. כחודשיים לכניסתו לתפקיד מנכ"ל שיכון ובינוי, אייל לפידות, אמר באירוע בהופעתו הראשונה כמנכ"ל החברה שבשליטת נתי סיידוף כי חובת ההוכחה היא על ההנהלה ועובדי שיכון ובינוי העובדים קשה כדי לממש את הפוטנציאל האדיר.

אנג'ל מוזיקלי

איש העסקים אודי אנג'ל, המשמש כיו"ר בית הספר למוזיקה 'רימון' העלה פוסט נרגש לאחר טקס סיום בית הספר שנערך בשבוע שעבר: "כמה כשרון, יכולות, יצירתיות וערכיות אפשר להכניס לאולם אחד?? מחזק ומעודד שגדל פה דור צעיר שבעזרת כישרונותיו המוסיקליים ידע גם להנחיל בחברה הישראלית שיח שונה, כי מגיעה לנו חברה טובה יותר!! גאה להיות חלק מה״מוסד״ הזה עם A Team שמוביל אותו בבטחה להיות בית הספר למוסיקה הטוב בארץ, שמירב הזמרים, הנגנים והיוצרים בארץ נמנים על בוגריו. תודה גדולה למשה סיני המנכ״ל, יהודה עדר הנשיא, לסגל המופלא של המורים, למייסדים, למנהלים המוכשרים,ולכל מי שפעיל ועוזר לעשות את 'רימון' בית הספר למוסיקה מספר אחד בישראל".


אודי אנג'ל (צילום: אביב חופי)
אודי אנג'ל (צילום: אביב חופי)

האשטג תחלום בגדול

אפרת דובדבני - מנכ"לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות, אירחה במרכז את ממציא ה'האשטג' כריס מסינה. האורח סיפר שהרעיון שלו נדחה כמה וכמה פעמים, אך הוא לא ויתר ומבחינתו הביקור במרכז פרס, מדגיש את האמירה שהיא סיסמת המרכז - לחלום בגדול ואף פעם לא לוותר.

כריס מסינה ואפרת דובדבני (צילום באדיבות מרכז פרס לשלום וחדשנות)
כריס מסינה ואפרת דובדבני (צילום באדיבות מרכז פרס לשלום וחדשנות)


רוטשילד מסכמים שנה

קרן אדמונד דה-רוטשילד קיימה אירוע מיוחד לסיכום השנה של תכנית אריאן דה-רוטשילד לתלמידות דוקטורט. התייצבו: בוגרות התכנית שהשתלבו באקדמיה ובתעשייה, מיקי קליגר - סגן יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד הנכנס, טל שגיא - המנכ"לית, ו-ורדית גילאור מנהלת התכנית. תכנית אריאן דה-רוטשילד היא התכנית המגדרית היחידה בארץ המאפשרת לנשים דוקטורנטיות מרקעים מגוונים בחברה הישראלית, להתמיד בלימודיהן ולממש את כישוריהן בתואר השלישי.

ורדית גילאור מיקי קליגר וטל שגיא (צילום: ערן לם)
ורדית גילאור מיקי קליגר וטל שגיא (צילום: ערן לם)

בודקים יכולות בפארק

ביום שישי האחרון הושק בהיכל שלמה בתל אביב 'פארק הנינג׳ה' הרשמי של ישראל, האחרון מתוך ארבעה פארקים הממוקמים כעת בחיפה, ירושלים, ראשון-לציון ותל אביב. הפארקים יהיו פתוחים בכל מהלך חודש אוגוסט. הגיעו עם הילדים לבדוק יכולות: ד"ר רון וקסלר - מנכ"ל ישראכרט, יואש בן אליעזר - מנכ"ל טמפו, ישראל אדם - ממפיקי ויזמי הפארקים, עדי דינוביץ' - משותפי ומקימי הפארקים ובעלי חברת ninja2 , בן ינובר - מנכ"ל מלונות 'דן פנורמה ירושלים' ו'דן בוטיק ירושלים', והתעשיין רמזי גבאי.

ישראל אדם ועדי דינוביץ' (צילום: אביב חופי)
ישראל אדם ועדי דינוביץ' (צילום: אביב חופי)

בן ינובר
בן ינובר


ביסלי בלאק

במסגרת שת"פ מחודש השיקה חברת אסם שני טעמים מיוחדים תחת מותג ביסלי בהשראת מנות הדגל של רשת - המסעדות Black בניצוחו של השף צחי בוקששתר. זהבה מרטינוביץ, מנכל"ית חטיבת החטיפים באסם ניצחה על אירוע ההשקה ש נערך לאחרונה וכלל טעימות המבורגר עם ביסלי וביסלי בצורה וטעם של המבורגר וצ'יפס, מצד שני.

זהבה מרטינוביץ וצחי בוקששתר (צילום: איציק בירן)
זהבה מרטינוביץ וצחי בוקששתר (צילום: איציק בירן)