בני הזוג יהודית וקובי ריכטר, בעלי חברת מדינול המייצרת מכשור רפואי, שמכרו לפני כשנה את חברת 'אורבוטק' באקזיט ענק, חגגו 50 שנות נישואים בשישי בטקס חידוש נדרים בישוב ארסוף, שם הם מתגוררים. האירוע נערך אל מול שקיעה, בנוכחות חבריהם, כאשר את הטקס ערכה חברתם הטובה - השחקנית רבקה מיכאלי. כידוע, קובי ריכטר, טייס קרב לשעבר בחיל-האוויר, אלוף ההפלות של מטוסי ומסוקי אויב, חבר לאחרונה לאהוד ברק ונמנה עם מייסדי ' ישראל דמוקרטית'. הוא אף הוצב במקום ה-22 ברשימה. הגיעו לברך את הזוג ובני המשפחה ונהנו מהופעה של יוני רכטר על הפסנתר: המיליארדר פרנק לואי שהגיע עם החברים הקרובים - אלפרד וחוה אקירוב, אהוד אולמרט, אהוד ברק, בני גנץ, ציפי לבני, בני שטיינמץ, רמי ויעל אונגר, זוהר זיסאפל וחלי בן נון, ליאורה עופר, עירית ומושיק תאומים, יעל ודורי קלגסבלד, דן זיסקינד, אריאל ועליזה יפו, אוריאל רייכמן, יולי תמיר, נורית גפן, ליאור שליין ומרב מיכאלי ועוד ועוד.

זוהר זיסאפל וחלי בן-נון (צילום: אביב חופי)
זוהר זיסאפל וחלי בן-נון (צילום: אביב חופי)

יעל ורמי אונגר
יעל ורמי אונגר


פרנק לואי
פרנק לואי

דורי קלגסבלד
דורי קלגסבלד

מושיק ועירית תאומים
מושיק ועירית תאומים

יולי תמיר
יולי תמיר

אוריאל רייכמן
אוריאל רייכמן

ליאור שליין
ליאור שליין

מרב מיכאלי
מרב מיכאלי

ימי התום במפעל הפיס

הזמרת ריטה התייצבה בבית מפעל הפיס על מנת לפגוש את עמרי לוטן - מנכ"ל מפעל הפיס, לקראת ההופעה האחרונה שלה בסיבוב ההופעות של "ימי התום" שתתקיים ב'לייב-פארק' בראשל"צ בראשית ספטמבר. לוטן הציג בפני ריטה את ההכנות לקראת המופע הגדול, שייפתח למנויי הפיס, וסיפר כי מרבית הכרטיסים כבר נמכרו. המופע המדובר הינו חלק מסדרת מופעים שנרכשו עבור מנויי הפיס, הזוכים להנחה משמעותית של עד - 80% ממחיר כרטיס המופע המקורי.

ריטה ועמרי לוטן (צילום: איקי מימון)
ריטה ועמרי לוטן (צילום: איקי מימון)

בר-גיל ורפאלי על הסט

בשבוע שעבר התקיימו צילומי קמפיין סתיו-חורף 2019-20, של רשת האופנה HOODIES בהובלת הפרזנטורית בר רפאלי. זו העונה החמישית שבה מצטלמת רפאלי, כשלצידה אחיה הצעיר שמוביל את קולקציית הגברים של הרשת – און רפאלי. הצילומים התקיימו באולפני "אוטופיה" בפתח תקווה, ועל הסט נכחו בכירי הנהלת הקבוצה בהם אורן בר-גיל - סמנכ"ל שיווק ומבעלי קבוצת HOODIES, ניצן ישראלי - מנכ"ל רשת HOODIES, ושרית מלמן מעצבת ראשית ושותפה בקבוצה.

אורן בר גיל בר רפאלי ואון רפאלי (צילום: אלירן אביטל)
אורן בר גיל בר רפאלי ואון רפאלי (צילום: אלירן אביטל)

נפלאות סופהשבוע

>עדו חג'ג' חגג לרעייתו שרית יום הולדת במסיבת בריכה שנערכה על גג מלון 'פאבליקה' של רשת ישרוטל בהרצליה.

>יואב פפושדו ובת זוגו אלה אגם-גלאור, מבלים ביוון על היאכטה עם ילדיו של פפושדו.

אלה אגם גלאור ויואב פפושדו (צילום: יוסי שקל)
אלה אגם גלאור ויואב פפושדו (צילום: יוסי שקל)

>המעצבת לארה רוסנובסקי ברכה את אביה - ד"ר מרק רוסנו בסקי, שהיה רופא נבחרת ישראל בכדורגל במשך 44 שנים, זאת לרגל פרישתו והתחלת פרק חדש בחייו.

>בחברת 'מייקרוסופט' ארגנו תחרות שיט בין חמש יאכטות במסגרת סיום קורס הסקיפרים שעשו עשרות עובדי החברה. הקורס הועבר במסגרת תוכנית out of scope הכוללת סדנאות וקורסים ש'פותחים את הראש' ושוברים את שגרת היומיום.