אודי דהאן, מנכ"ל UBS Wealth Mangemant ישראל

(צילום: רונן מחלב)
(צילום: רונן מחלב)

במהלך תוכנית מנהלים שעשיתי באביב השנה באוניברסיטת הרווארד שבבוסטון ארה״ב, שמענו הרצאה מאחד מבוגרי תוכניות הרווארד - מישהו שלא פוגשים ביום-יום. מדובר באסטרונאוט בשם טרי וירץ׳. לאחר שטרי סיים את תוכנית המנהלים שלו בהרווארד הוא נשלח לפקד על תחנת החלל הבינלאומית לתקופה של יותר מ-300 ימים. טרי סיפר על האתגרים שבניהול בתנאים מאד לא קונבנציונליים, כמו למשל להיות עם אותם אנשים באותו המקום כל הזמן, כמעט ללא יכולת להתאוורר; או על איך להראות את כישורי ההנהגה שלך כאשר פקודך הוא אסטרונאוט רוסי שנמצא בתחנת החלל ימים רבים לפניך. בעיקר היה מאד מעניין לשמוע ממנו על אתגרי הניהול בסביבה עם תרבויות שונות, בתנאים כמעט לא אנושיים. יתרה מזאת היה בהחלט מרתק לשמוע על כל החוויה של להיות בחלל כל כך הרבה זמן. טרי צילם מעל ל-300,000 תמונות בחלל, אותן הוא מציג ומוכר היום כחלק מעסקי ההמשך שלו. היה מאד מעניין לשמוע את טרי גם מדבר על החזרה לכדור הארץ וכמה זה פתאום רועש מאד לשמוע טלוויזיה או לנהוג בכביש. לטרי יש קשר מאד קרוב לישראל. בשיחה שלי איתו בארבע עיניים הוא גם סיפר לי שהיה מאד קרוב לאילן רמון ז״ל ושהוא אוהב לבקר בארץ מידי פעם. בתערוכת 'צבע טרי' בתל אביב, שלה אנו נותנים חסות מדי שנה, הציגו בפרויקט הגלויה הסודית, איור של אילן רמון ז״ל בחליפת האסטרונאוט שלו. שלחתי לטרי את הגלויה המאוירת עם דמותו של אילן לארה״ב. בשיחתי האחרונה איתו סיפר לי שתלה אותה יחד עם כל חבריו לצוות של תחנת החלל, והוסיף שהיה להם קשר מאד מיוחד. מספר פעמים הוא חזר ואמר לי כמה אילן היה איש מיוחד במינו.



מילנר, קאהן, פורד ווילאמס מתכנסים

ועידת 2019VISIONEERS תיערך באוקטובר הקרוב בהוליווד. הועידה מזמינה בעלי חזון מכל העולם לבוא ולהציג פתרונות בתחומים שונים, ועל הדרך מפגישה אותם עם בכירי הוליווד, עם ראשי קרנות מהגדולות בעולם, ועם אנשי עסקים מהשורה הראשונה בזירה הבינלאומית. יחד, ובעזרת פרסי מימון שמחולקים בוועידה, מנסים כולם להפוך את החזון למציאות. בין משתתפי הועידה השנה שמות נוצצים בהם המיליארדר יורי מילנר, השחקן האריסון פורד, הפילנתרופ מוריס קאהן, הראפר פארל ויליאמס ועוד אישים מעוררי השראה.

יורי מילנר (צילום: Steve Jennings, getty images)
יורי מילנר (צילום: Steve Jennings, getty images)

הריסון פורד (צילום: Frazer Harrison, getty images)
הריסון פורד (צילום: Frazer Harrison, getty images)

מוריס קאהן (צילום: אלוני מור)
מוריס קאהן (צילום: אלוני מור)

גילת מחפש דמות

יו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל (ICRF) תמיר גילת מפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כי הקרן נמצאת בעיצומו של מעבר לשלב הבא - פריצת הדרך לה אנו מייחלים בישראל. פריצת הדרך אשר באמצעותה נוכל למצב את הקרן במקום הראוי לה בתודעה הישראלית – כחוד החנית בהובלת חקר הסרטן בישראל. לדבריו, הקרן מרכיבה מידי שנה, מזה ארבעים וחמש שנים ברציפות, את נבחרת החלומות של חוקרי הסרטן בישראל, וכעת מבקשת את עזרת הציבור המעוניין במציאת מנהל/מנהלת מתאימה לקרן לחקר הסרטן בישראל (ICRF).

"אנו זקוקים לדמות אשר בראש ובראשונה הינה בעלת לב גדול ורעב לתפקיד בעל משמעות ושליחות. אנחנו מחפשים דמות שהחוזק העיקרי שלה הוא יכולות שיווק והוצאה לפועל של תכניות השיווק והאסטרטגיה של הקרן, האצת יוזמות לפיתוח עסקי ושיתופי פעולה שונים, פיקוח על הפקת אירועים וייזום פגישות עם תורמים רלבנטיים, כמו גם היכולת להפעיל באופן שוטף ורציף את המשאב הנפלא של קבוצת המתנדבים שלנו. ניסיון קודם עשיר ורלוונטי הינו הכרחי".

תמיר גילת (צילום: אביב חופי)
תמיר גילת (צילום: אביב חופי)

ג'אנספורט בוטיק

ניל בן-דרור מקבוצת בן דרור, בעלי המותג ג'אנספורט JanSport ישראל, יחד עם אדיר דון ומארק שוביק - בעלי בוטיק 972 +, השיקו קולקציית תיקים במהדורה מוגבלת כחלק מפעילות עולמית תחת השם: SIGNATURE SERIES . ג'אנספורט בחרה 17 בוטיקים מכל העולם ליצור ביחד קולקצייה במהדורה מוגבלת, כאשר השנה נבחר בארץ מותג אופנת הרחוב בוטיק +972 מרחוב שינקין בתל אביב. קולקציית הקפסולה מתהדרת בשם I Was Happy Before I Knew You.

אדיר דון, ניל בן דרור ומאור שוביק (צילום: קרן בן שלוש)
אדיר דון, ניל בן דרור ומאור שוביק (צילום: קרן בן שלוש)

150 שמלות כלה וילד

תצוגת אופנה לא שגרתית נערכה לאחרונה במסגרת פרויקט '150 שמלות כלה וילד' במטרה לממן תהליך פונדקאות עתידי של מעצב האופנה אהרון רון-כהן ובן זוגו. השף טום אביב הגיע לתמוך, ואבי מזור מנכ"ל מתחם האירועים 'תרין' בראשון לציון - תרם את המקום, ההפקה והקייטרינג.

טום אביב ואהרון רון - כהן (צילום: כריסטינה מייק)
טום אביב ואהרון רון - כהן (צילום: כריסטינה מייק)