1. שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק העולמית, ביקרה השבוע בישראל והשתתפה ברביעי, באירוע הפתיחה של Playground - מתחם חדש של 'פייסבוק ישראל' לסטארט-אפים, קהילות, יזמים ועסקים. האירוע התקיים במשרדים של פייסבוק בתל אביב, והשתתפו בו מנהלים ויזמים מובילים מעסקים ומחברות סטארט-אפ ישראליות.

שריל סנדברג (צילום: סיון פרג')
שריל סנדברג (צילום: סיון פרג')

2. בשלישי בערב נערך אירוע פתיחת מלון 'האופרה תל אביב' מרשת 'הרברט סמואל'. בעלי המלון - האחים ג'ו, רפי ואבי נקש, ונציג הדור הממשיך - שאול נקש, קיבלו את פני המוזמנים, ביחד עם מנכ"ל קבוצת נקש בישראל - אבי חורמרו, וסגנו רן בלבוס שהופתע באירוע עם עוגה לרגל יום הולדתו. המוזמנים נהנו ממנות של קייטרינג 'פלפל' של השף טל חובש, שאירח את השף יהודה עמר. בין האורחים הרבים שהגיעו לברך נצפו: יו"ר בנק הפועלים - עודד ערן, גדעון המבורגר, עמי פדרמן, מנכ"ל משרד התיירות - אמיר הלוי, ישראל רייף, יוסי ויליגר, אלון אלכסנדר, וטל אלכסנדר - מבעלי משרד תיווך נדל"ן יוקרה בניו יורק שפרסם השבוע גם נכס יוקרה בו מטפל המשרד בתל אביב, יוסי חכמי, מני ויצמן, תמי ויהודה רוה, וקארין בלבוס.


שאול נקש (צילום: רפי דלויה)
שאול נקש (צילום: רפי דלויה)

קארין ורן בלבוס
קארין ורן בלבוס

אבי חורמרו ויוסי ויליגר
אבי חורמרו ויוסי ויליגר

אמיר הלוי
אמיר הלוי

ישראל רייף
ישראל רייף

אלון אלכסנדר וטל אלכסנדר (צילום: אביב חופי)
אלון אלכסנדר וטל אלכסנדר (צילום: אביב חופי)

3.כפי שפורסם לראשונה בלאונג', בני הזוג יהודית וקובי ריכטר, בעלי חברת 'מדינול' המייצרת מכשור רפואי, שמכרו לפני כשנה את חברת 'אורבוטק' באקזיט ענק, חגגו בשישי שעבר 50 שנות נישואים, ועל הדרך ערכו טקס חידוש נדרים, באירוע שנערך ביישוב ארסוף, שבו הם מתגוררים. החגיגה והחידוש התקיימו אל מול שקיעה, בנוכחות עשרות רבות של חברים ומכרים, כאשר את הטקס ערכה חברתם הטובה - השחקנית רבקה מיכאלי. כידוע, קובי ריכטר, טייס קרב לשעבר בחיל-האוויר, אלוף ההפלות של מטוסי ומסוקי אויב, חבר לאחרונה לאהוד ברק ונמנה עם מייסדי ' ישראל דמוקרטית'. הוא אף הוצב במקום ה-22 ברשימה. הגיעו לברך את הזוג ובני המשפחה ונהנו מהופעה של יוני רכטר על הפסנתר: המיליארדר פרנק לואי שהגיע עם החברים הקרובים - אלפרד וחוה אקירוב, ראשי הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ואהוד ברק; בני גנץ, ציפי לבני, בני שטיינמץ, רמי ויעל אונגר, זוהר זיסאפל וחלי בן נון, ליאורה עופר, עירית ומושיק תאומים, יעל ודורי קלגסבלד, דן זיסקינד, אריאל ועליזה יפו, אוריאל רייכמן, יולי תמיר, נורית גפן, ליאור שליין ומרב מיכאלי ועוד ועוד.

זוהר זיסאפל וחלי בן-נון (צילום: אביב חופי)
זוהר זיסאפל וחלי בן-נון (צילום: אביב חופי)

יעל ורמי אונגר
יעל ורמי אונגר

פרנק לואי
פרנק לואי

יולי תמיר
יולי תמיר

ליאורה עופר
ליאורה עופר

יהודית וקובי ריכטר (צילום: אליצור ראובני)
יהודית וקובי ריכטר (צילום: אליצור ראובני)

4. גיורא ושולה אקרשטיין היו בין אלו הגיעו למשכן לאמנויות הבמה בתל-אביב, לקונצרט הגאלה של 'קשת-אילון' - המרכז למוזיקה וכיתות אמן לכלי קשת.

גיורא ושולה אקרשטיין (צילום: אביב חופי)
גיורא ושולה אקרשטיין (צילום: אביב חופי)

5. ועידת 2019VISIONEERS תיערך באוקטובר הקרוב בהוליווד. הועידה מזמינה בעלי חזון מכל העולם לבוא ולהציג פתרונות בתחומים שונים, ועל הדרך מפגישה אותם עם בכירי הוליווד, עם ראשי קרנות מהגדולות בעולם, ועם אנשי עסקים מהשורה הראשונה בזירה הבינלאומית. יחד, ובעזרת פרסי מימון שמחולקים בוועידה, מנסים כולם להפוך את החזון למציאות. בין משתתפי הועידה השנה שמות נוצצים בהם המיליארדר יורי מילנר, השחקן האריסון פורד, הפילנתרופ מוריס קאהן, הראפר פארל ויליאמס ועוד אישים מעוררי השראה.

יורי מילנר (צילום: Steve Jennings, getty images)
יורי מילנר (צילום: Steve Jennings, getty images)

6. יואב פפושדו ובת זוגו אלה אגם-גלאור, מבלים ביוון על היאכטה עם ילדיו של פפושדו.

7.אראל מרגלית, היו"ר והמייסד של קרן ההון סיכון JVP, שכיהן גם כחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה והמחנה הציוני, זנח כנראה לחלוטין את ענייני הפוליטיקה, ובעוד פה מערכת הבחירות מעבירה הילוך, הוא נסע לניו-יורק. מרגלית קבע מזוזה בפתח הקומה הראשונה של מה שהוא מכנה 'הדבר הגדול הבא' - מתחם שממנו יוכלו יזמים ויזמיות ישראלים ובינלאומיים, לכבוש בסיוע JVP את התפוח הגדול. את הטקס ערך יחד איתו, חברו הרב ג'ייקובס.

אראל מרגלית (צילום: ישראל ביטון, כפיר סיון)
אראל מרגלית (צילום: ישראל ביטון, כפיר סיון)

8.שון קופלר - מנהל בחטיבת השיווק של שטראוס בישראל, נכדו של מיכאל שטראוס, ובנם של עירית שטראוס וליאון קופלר, בעלי רשת 'סופר-פארם', כבש פסגה. בזמן שהשמש בישראל קופחת, טס קופלר לאוסטריה שם טיפס 3770 מטר אל ראש ההר הגבוה באוסטריה.

שיק | יעל ניזרי

(צילום: אינסטגרם)
(צילום: אינסטגרם)

בחשבון האינסטגרם שלה יעל נזרי לוקחת את הנופש הלוהט באיים היווניים למקום צחור וקליל, בשמלה א-סימטרית קצרה שחושפת כתף אחת ונקשרת מלפנים, כשהטוויסט הוא דווקא הבד הבוהק במרקם פריך ועליו רקמת עלים. כדי להשלים את הלוק המשוחרר, שילבה איתה סנדלי אצבע חומים, צמידים זהובים ותיק צד קלוע בהיר