עידן זו-ארץ מנכ"ל חברת רב בריח 

"הרצאה שהשאירה אצלי רושם עמוק ומשמעותי היא של האלוף במילואים דורון אלמוג. דורון אלמוג היה בשירותו לוחם ומפקד נועז וגם אבא לערן ז"ל, ילד עם צרכים מיוחדים. מדובר בילד שמעולם לא אמר את המילה "אבא", ולא יצר קשר עין, ובכל זאת, על פי אלוף אלמוג, הוא היה המורה הגדול ביותר שלו.

בהרצאתו מספר האלוף אלמוג על פרויקט חייו - הקמת מרכז "עלה נגב - נחלת ערן" - מרכז פורץ דרך לטיפול ולשיקום אנשים עם צרכים מיוחדים, הגדול מסוגו בדרום, שנבנה כמענה לצורך של ערן ושל ילדים ומבוגרים בעלי צרכים דומים. ההרצאה שמה מראה בפני החברה הישראלית שצריכה להימדד על פי יחסה לחלש ביותר, מבחן שלצערי הרב היא אינה עומדת בו, והמסר הוא התיקון שעושה דורון בחזון שהפך למציאות משנה עולם, עשייה שמונעת ממחויבות עמוקה של אבא לבנו, תיקון עולם. זהו מודל מעורר השראה בעיני".



הצופים של כהן

יו''ר שיכון ובינוי תמיר כהן, נבחר לברך כנציג ההורים, את 300 העולים החדשים המתגייסים לצה''ל וישרתו כחיילים בודדים בגרעין 'צבר' בשנה הקרובה. כהן, המשמש גם כראש שבט הצופים בלוס אנג'לס, הקדיש את דבריו לבנו שגב ולחבריו, שיתגייסו במחזור נובמבר הקרוב. באירוע, שנערך באוניברסיטת תל אביב, בחמישי האחרון, השתתפו גם שר העלייה והקליטה יואב גלנט, מנכ''ל תנועת הצופים קלי כהן, אלעד סנדרוביץ' מנכ"ל צופים צבר עולמי, ואורחים רבים.

אלעד סנדרוביץ' יואב גלנט ותמיר כהן (צילם: ניר הדר)
אלעד סנדרוביץ' יואב גלנט ותמיר כהן (צילם: ניר הדר)

שגריר המים במוזיאון

"שגריר המים" הראשון של הולנד, הנק אובינקHenk Ovink) ) ביקר לאחרונה בתערוכה "סולאר גרילה: תגובה בונה לשינויי אקלים", המוצגת במוזיאון תל אביב. אובינק מכהן כשליח מיוחד של ממלכת הולנד לענייני מים בזירה הבין-לאומית, ובמסגרת תפקידו יוזם שיתופי פעולה ברחבי העולם בתחום האקולוגיה ומשבר המים בפרט. מאיה ויניצקי, אוצרת התערוכה וטניה כהן-עוזיאלי מנכ"לית מוזיאון תל אביב, קיבלו את האורח שהתרשם מהתערוכה העוסקת בהתגייסות של קהילות עירוניות למלחמה בשינויי האקלים, ומציגה פרויקטים טכנולוגיים חדשניים בערים מרכזיות ברחבי העולם.

הנק אובינק ומאיה ויניצקי (צילום: גיא יחיאלי)
הנק אובינק ומאיה ויניצקי (צילום: גיא יחיאלי)

אישור מאמסלם

בחמישי האחרון נערך אירוע חגיגי לציון השקת חברת IBC החדשה. האירוע התקיים במעמד שר התקשורת, דוד אמסלם. בטקס הוכרז על חברת IBC החדשה- חברת תשתית הסיבים האופטיים בבעלות חברת החשמל, סלקום וקרן תש"י. נכחו: נתי כהן - מנכ״ל משרד התקשורת, יפתח רון-טל - יו״ר חברת חשמל, עופר בלוך - מנכ״ל חברת חשמל, עמי אראל - יו״ר סלקום, ניר שטרן - מנכ״ל סלקום, ירון קסטנבאום, מייסד ושותף-מנהל בתש״י ודורון כהן, יו״ר דירקטוריון IBC.

נתי כהן, דוד אמסלם, יפתח רון-טל ועמי אראל (צילום: עודד כרמי)
נתי כהן, דוד אמסלם, יפתח רון-טל ועמי אראל (צילום: עודד כרמי)

החופה של לידור בקלארו

עמי ועדי לידור, בעליה של חברת לידור כימיקלים, השיאו את בנם עומר, בטקס אלטרנטיבי, עם בחירת ליבו ג'ין. החתונה נערכה במסעדת 'קלארו' בתל אביב שלבשה כולה חג, בהפקה מושקעת בטוב טעם, עיצוב שכלל אלפי פרחים, ורחבת ריקודים שמחה שעליה ניצח הדיי.ג'י איתי גלו.

עדי ועמי לידור (צילום: אבשלום ששוני)
עדי ועמי לידור (צילום: אבשלום ששוני)

קמפיין לקרמבו בקיץ

במהלך חודשי אוגוסט-ספטמבר 2019, יוצאת 'כנפיים של קרמבו' - תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים , המפעילה כ- 70 סניפים ברחבי הארץ עם למעלה מ-6000 פעילים - בקמפיין גיוס תרומות נרחב. חברת "פרדיסו פילמייקרס" (בראשות אריאל פרידן), בשיתוף פרסום מנצ' (בראשות יניב מלינרסקי) והבימאי יורם עבר-הדני, התגייסו בהתנדבות מלאה, להכנת סרטון קצר ומלא הומור, בו מככבים יחדיו פעילי התנועה החניכה לאה לוי ואיל קיציס, המלווה אותה כבר שנים בכל אירועיה.

אייל קיציס ולאה לוי (צילום: נעם אפק)
אייל קיציס ולאה לוי (צילום: נעם אפק)