1. כפי שפורסם לראשונה בלאונג', המיליארדר טדי שגיא ובת זוגו יעל נזרי עוזבים את ישראל. מקורות הלאונג' ידעו לספר כי שגיא, אשר מדורג כיום במקום השישי ברשימת הישראלים העשירים של פורבס, נמצא כבר על מזוודות, ויעבור בשבועות הקרובים, עם משפחתו, מחוץ לארץ הקודש. הוא עצמו מתכנן להשתקע באנגליה ואילו זוגתו וילדיהם יעברו להתגורר באי השכן קפריסין. בין היתר נודע ללאונג' כי אנשיו של שגיא שוקדים בימים אלה במרץ על הכנת בית מתאים למשפחתו בקפריסין, ומקום מגורים מתאים למידותיו באנגליה.

יעל נזרי וטדי שגיא (צילום: אמיר מאירי)
יעל נזרי וטדי שגיא (צילום: אמיר מאירי)

2.רומן אברמוביץ' נפגש השבוע עם הנהלת קבוצת הכדורגל צ'לסי שבבעלותו, ועם קבוצת הנשים המובילה של מועדון הפאר האנגלי. הפגישה נערכה כאן בישראל במסגרת ביקור שהתקיים לטובת משחק ידידות מול נבחרת הנשים של ישראל - לחגיגת כדורגל ולפיתוח הספורט בארץ, כחלק מפרויקט משותף של צ'לסי וההתאחדות לכדורגל בישראל. במהלך הביקור, ערכו חברי הנהלת הקבוצה, אמה הייס - מאמנת קבוצת הנשים, והשחקניות, שורה של אירועים שמטרתם לקדם את הספורט בארץ, ובעולם וביקרו בירושלים, שם פגשו את אברמוביץ', קיבלו הסבר על העיר העתיקה ועל הכותל המערבי, וכן הניחו פתק אישי בין אבני הכותל.



3. שיחת השבוע בעולם העסקים המקומי, נסבה סביב מסיבת חידוש הנדרים של המיליארדר עידן עופר ורעייתו בתיה. תקציר האירוע: כ-500 אורחי בני הזוג הגיעו ביאכטות מפוארות, מסוקים ומטוסים פרטיים, בסוף השבוע שעבר, לאי מיקונוס, שביוון. הרכבת הימית-אווירית אורגנה לכבוד הזוג שחגג עשור לנישואיהם בטקס חידוש נדרים יוצא דופן. חגיגות העשור נמשכו לכל אורך סוף השבוע ואתרים בחו״ל העריכו שעלותן הכוללת הסתכמה בכחמישה מליון יורו.

קצת מאחורי הקלעים של האירוע הנוצץ שאותו הפיקה טלי יעקובי: לפני מספר חודשים נשלחה למקורביהם של בני הזוג, הודעת SAVE THE DATE לסוף השבוע השלישי של אוגוסט, עם בקשה להגיע ללוקיישן המקורי שבו נערכה חתונתם לפני כעשור. עבורו היו אלו נישואים מספר ארבע ועבורה נישואים שניים. מאז ההודעה, הושלמו ההכנות וביום חמישי בערב, באי היווני היוקרתי, יצאה שרשרת החגיגות לדרכה.

'יריית הפתיחה' נערכה בחמישי בערב - מסיבה בסגנון פסטיבל ׳'ברנינג מן׳ שנערך מידי שנה בנוואדה ארה"ב - מלווה במיצגי ענק אור-קוליים. את הדרך לטקס חידוש הנדרים, שערך השחקן דביר בנדק, עשו בני הזוג בתלבושות לא שגרתיות, כשהם מלווים בביצוע של מרינה מקסימיליאן, לשיר ALWAYS REMEMBER US THIS WAY . האורחים זרמו עם הקונספט הלא שגרתי והשקיעו בתחפושות ובאביזרים ונהנו מהופעה פרטית של עומר אדם. בערב שבת נערכה קבלת שבת אליה התבקשו האורחים להגיע בקוד לבוש לבן, ואת שבת בבוקר בילו המוזמנים במסיבת בריכה.

השקיעו והגיעו מוכנים לחגיגות: האח אייל עופר עם רעייתו מרלין, סוכן הכדורגל ג'ורג' מנדס, סטייסי ובני שבתאי, פויו זבלדוביץ', הדוגמנית מדיסון הידריק, ליאורה עופר, ענת ואודי אנג’ל, רונה אנג׳ל ואלון דורי, קארין ואורי אנג׳ל, מיכל ודוד פורר, דרורית ורטהיים, טדי שגיא ויעל נזרי, דוד וריקי פתאל, רקפת רוסק-עמינח, אורלי דנקנר, אבי ויהודית טיומקין, אלפרד אקירוב, דני ומימי לוזון, יואב חרל״פ, רחל וליאון קופלר, אורה ואיתן סטיבה, סעיד אבולעפיה, אלונה ברקת ועוד ועוד.

בתיה עופר, דביר בנדק ועידן עופר (צילום אינסטגרם)
בתיה עופר, דביר בנדק ועידן עופר (צילום אינסטגרם)

מדיסון הידריק (צילום: אינסטגרם)
מדיסון הידריק (צילום: אינסטגרם)

(צילום: אינסטגרם)
(צילום: אינסטגרם)

4. ביל גייטס, אחד האנשים העשירים בעולם ומגדולי הנדבנים בעולם, שומר על הרומנטיקה. גייטס העלה לרשתות החברתיות תמונה שלו ושל רעייתו מלינדה, ואיחל יום הולדת שמח בזו הלשון: "לאישה האהובה עליי ביותר - הייתה לך שנה מדהימה ואני לא יכול להמתין לראות איך את ממשיכה".

ביל ומלינדה גייטס (צילום: רויטרס)
ביל ומלינדה גייטס (צילום: רויטרס)

5. סמסו מזל טוב לקאסי אריסון, בתה של שרי אריסון ודירקטורית ב'קרן המשפחתית על שם טד אריסון', שהתארסה לבן זוגה ניב אלכסנדר.

6. המסעדנית דושי לייטרסדורף אירחה בבריכה של הפנטהאוז המשפחתי במגדל שלום, אירוע על טהרת הבריאות בהשראת ובמיתוג ה'סופרפוד בוטיק' של מזון הבריאות שבבעלותה.

 דושי לייטרסדורף (צילום: אביב חופי)
דושי לייטרסדורף (צילום: אביב חופי)

7. כוכבת הפופ, נועה קירל, חברה למותג האיפור MAC להשקת מהדורה מוגבלת הכוללת את ארבעת המוצרים האהובים עליה, ממותגים וחתומים בשמה . בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב נערך אירוע השקה למיזם. נפגשו: אלי גספאן מנכ"ל מותג MAC , יובל רוזנשטיין מנכ"ל מותג אסתי לאודר ישראל, ערן קראוס מנכ"ל קליניק ישראל, ושירל עודד מנכ"לית חטיבת הבישום, שנהנו מהתלהבות ההמון שהגיע למקום לפגוש את הכוכבת.

נועה קירל ואלי גספאן (צילום: שוקה כהן)
נועה קירל ואלי גספאן (צילום: שוקה כהן)

ערן קראוס
ערן קראוס

8. קבוצת הכדורגל של מועדון הפועל באר שבע טסה בשלישי עם חברת 'אל על' לאמסטרדם לקראת משחקה בפלייאוף הליגה האירופית נגד קבוצת פיינורד ההולנדית שנערך חמישי. רגע לפני שעלו על טיסת אל על LY339 לאמסטרדם, ברק בכר והשחקנים שלו נרגעו בטרקלין העסקים "המלך דוד" של אל על.

בטרקלין קיבלו את פניהם, שרון לוי-ביטון מנהלת טרקלין 'המלך דוד', ואמיר רוגובסקי סמנכ"ל לקוחות ושירות ב'אל-על' - באר שבעי במקור וכמובן אוהד שרוף של הקבוצה, שאיחל לבכר ולשחקנים בהצלחה במשימה המאתגרת ואמר להם שהוא מקווה שהם יעברו את המשוכה ההולנדית ויטוסו עם אל-על למשימות אירופאיות נוספות העונה.

שרון לוי ביטון, ברק בכר ואמיר רוגובסקי (צילום: באדיבות אל על)
שרון לוי ביטון, ברק בכר ואמיר רוגובסקי (צילום: באדיבות אל על)


שיק | דנה דנקנר

צילום: אביב חופי
צילום: אביב חופי

דנה דנקנר יודעת שגם הריון אפשר לעבור בסטייל, כך ששילבה נוחות עם פרינט משעשע - בשמלה לבנה באורך הברך של מוסקינו, שלא כוללת שרוולים אך מושכת עין בזכות רקמות צבעוניות בגווני קיץ. כדי לשמור על זה פשוט, שילבה אקססוריז נייטרליים בהם כפכפי בד לבנים, כמה צמידים ומשקפי אוברסייז בעלי עדשות ורודות.