1. בעיר ברצלונה שבספרד חנכו השבוע מגרש כדורגל חדש, על שמו של השחקן ההולנדי האגדי יוהאן קרויף. המגרש החדש נחנך במסגרת טקס לזכרו של קרויף, שכיכב במדי קבוצת ברצלונה, סמוך לאצטדיון נחשף פסל בדמותו של הכדורגלן, אשר נפטר לפני מספר שנים. בטקס השתתף בנו של יוהאן: ג'ורדי קרויף, לשעבר מאמן מכבי תל אביב. הגיעו לעשות כבוד: ליאו מסי, ג'ראד פיקה, סרחיו בוסקטס וסרג'י רוברטו.

ג'ורדי קרויף (צילום: LLUIS GENE getty images)
ג'ורדי קרויף (צילום: LLUIS GENE getty images)

2. הנהלת חברת 'אלקטרה נדל"ן' פתחה השבוע את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב לרגל כניסתה של החברה למדדים המובילים של הבורסה ת"א-125 ות"א-90. ציינו בגאווה את הצלחת החברה שהגיעה לשווי שוק של כ- 1.2 מיליארד ₪ : מיכאל ודניאל זלקינד - מנכ"לים משותפים בקבוצת אלקו בעלת השליטה באלקטרה נדל"ן, וגיל רושניק מנכ"ל החברה.



גיל רושניק (צילום: גיא אסייג)
גיל רושניק (צילום: גיא אסייג)

דניאל זלקינד ומיכאל זלקינד
דניאל זלקינד ומיכאל זלקינד

3. עדו הר טוב מנכ"ל ושותף במשרד הפירסום "גיתם", ומי שמנהל כיום את הקמפיין של מפלגת "כחול לבן", חגג השבוע את יום הולדתו. במברכים, כמתבקש, היה יו"ר כחול לבן - בני גנץ.

4. נעמי הורביץ, בעלת 'ספא שבע' ומסעדת ניטאן-תאיי בתל-אביב, תפתח בקרוב סניף חדש של הספא היוקרתי, בשדרות איינשטין בצפון תל אביב. לקראת התרחבות העסק, פרסמה הורביץ ברשתות החברתיות, הצעה למעוניינים להירשם לקורס עיסוי תאילנדי מסורתי מבית שבע ספא, וכך לרכוש מקצוע ואופציית העסקה בסניפיה בג'וב מכניס.

5. אתרי הסלב הבינלאומיים יודעים לדווח כי שחקן סרטי האקשן האמריקאי דוויין 'דה רוק' ג'ונסון ("מהיר ועצבני: הובס ושואו", ג'ומנג'י, ועוד), נשא לאישה את בת זוגו הזמרת לורן השיאן בחתונה סודית שנערכה בהוואי. הלאונג' לא התעצל וכמו בכל סיפור הוליוודי טוב, מצא עבורכם את הזווית הישראלית: הכלה לבשה שמלת כלה של המעצבת הישראלית מירה צבילינגר וזכתה על כך למחמאות מאתרי אופנה ברחבי העולם.

מירה צבילינגר (צילום: אביב חופי)
מירה צבילינגר (צילום: אביב חופי)

6. מנכ"ל חברת אמזון ג'ף בזוס, בילה את חמישי שעבר בחגיגה עם הזמרים קייטי פרי וליל נאס X. בזוס - האיש העשיר בעולם כיום, הופיע בתמונות לצד שני הסלבריטאים שהוזמנו להופיע בקונצרט לכ- 45,000 עובדי 'אמזון' בסיאטל, שחגגו יחד את הצלחת ה'פריים דיי', מבצע המכירות הענק של החברה - שנערך באמצע חודש יולי. בזוס עלה לבמה לקול מחיאות כפיים סוערות של העובדים, והודה להם על היושרה ועל עבודתם הקשה.

 ג'ף בזוס (צילום גטי)
ג'ף בזוס (צילום גטי)

7. מוטי רייפ נשיא אגודת הידידים והידידות של עמותת 'רוח נשית', וחבר מועצת העיר תל אביב-יפו, חגג בראשון האחרון 55 קייצים. רייפ המקפיד על עשייה חברתית, בילה את ערב יום הולדתו, באירוע הקמת קרן אמהות על שם מי שהייתה חברתו הטובה - הדוגמנית פינצ'י מור ז"ל. הקרן הוקמה במטרה לסייע לאמהות עצמאיות בדרום תל אביב- יפו, לממן לילדיהן חוגים, קייטנות, שיעורי עזר, אבחונים ופיתוח יכולות אישיות. האירוע נערך במתחם 'זאפה הרצליה' וכלל הופעה של הזמרות: ריטה, ירדנה ארזי, גלי עטרי, אורנה דץ, מרינה מקסימיליאן, מירי מסיקה ושירי מיימון. תרמו ושרו: ראש העיר תל-אביב יפו רון חולדאי ורעייתו יעל, נשות ראשי 'כחול-לבן': רויטל גנץ וליהיא לפיד; טובה וסמי סגול, יגאל אהובי, מרב מיכאלי, איל וולדמן, צחי ארבוב ומאי מלצר, ליאורה עופר, ענת ואודי אנג'ל, חזי בצלאל, נוני מלכא, עתליה שמלצר ובתה עופרה רייף, טלי וגולן עינת, עידן וולס ושירי קריספין, מירי חבס, גיא המאירי, רני והילה רהב, הפרוד הטרי דין שטרן, מורן ובועז מאור, הדס וירון ליכטנשטיין, ועוד ועוד.

מוטי רייפ וגיא המאירי (צילום: אביב חופי)
מוטי רייפ וגיא המאירי (צילום: אביב חופי)

איל וולדמן
איל וולדמן

יגאל אהובי
יגאל אהובי

רויטל גנץ, סמי וטובה סגול
רויטל גנץ, סמי וטובה סגול

מאי מלצר וצחי ארבוב
מאי מלצר וצחי ארבוב

טלי וגולן עינת
טלי וגולן עינת

ענת ואודי אנג'ל
ענת ואודי אנג'ל

נוני מלכא וליאורה עופר
נוני מלכא וליאורה עופר

8. בני פדני, יו"ר חברת התכשיטים פדני, אלון תורג'מן - המנכ"ל, וניבר מדר הדוגמנית הבינלואמית והפרזנטורית של החברה, נפגשו בקניון רמת אביב, בפתיחת חנות פופ-אפ של מותג שעוני היוקרה BREITLING.

בני פדני, ניבר מדר ואלון תורג'מן (צילום: שי כהן-ארבל)
בני פדני, ניבר מדר ואלון תורג'מן (צילום: שי כהן-ארבל)

שיק | חלי דוידס

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

חלי דוידס מוסיפה צבע לחיים באופן מתוחכם מאוד בשמלת הבוהו הקצרה שבחרה ללבוש - שהיא בעלת שרוולים ארוכים ומורכבת מלולאות סרוגות ורקמת קרושה בדוגמת פרחים, חלקה שולבה מעל תחתית בגווני פסטל. כדי לא לגנוב את הפוקוס מהשמלה, נעלה סנדלי פלטפורמה בהירים עם רצועה נוצצת ושרשרת בעלת אבן חן בודדת, שהוסיפו טאץ׳ של גאלם.