המנטליסט ליאור סושרד נכנס כשותף ובעל מניות בחברת – Robotemi. מדובר בחברת הרובוטיקה הישראלית אשר פיתחה את temi - רובוט אישי המבוסס על בינה מלאכותית המשלב יכולות של סייענות חכמה וניידות אוטונומית לצרכן הסופי ולעסקים. סושרד ישמש כ – CBO – Chief Brand Officer ויוביל את הברנדינג והקריאטיב של החברה המוערכת ב- 200 מיליון דולר. יוסי וולף, מנכ"ל החברה בטוח כי שהשילוב של יכולותיו המופלאות של סושרד בשילוב קשריו בעלום יחד עם הטכנולוגיה פורצת הדרך של temi יוביל את החברה לכבוש פסגות נוספות


ג'ודי רואה את תחילת הסוף

בעקבות הדברים של ראש הממשלה כנגד ערוץ 12 צייצה ג'ודי ניר מוזס בטוויטר: "חברים, הפאניקה, ההתקפה המטורפת על הערוץ הפופולארי בישראל, קשת12, על אבי ניר האיש שבזכותו מוכרת היצירה הישראלית בכל העולם; המנהל כוכב-על אבי וייס, שהקים מחלקת חדשות מעולה ומלאת סקופים שמנצחת בהליכה; דרורית ורטהיים הבעלים המסורה שאינה מתערבת; זו תחילת הסוף של המשפחה המטורפת. אל תיקחו ללב, רחמו עליהם".


ג'ודי ניר מוזס (צילום: אביב חופי)
ג'ודי ניר מוזס (צילום: אביב חופי)

אנגל מארחת את טואיטה

שגריר קניה בישראל, סמואל נ. טואיטה, הגיע בחמישי לביקור רשמי במרכז הרפואי 'וולפסון'. במסגרת הביקור, הוענקה לשגריר סקירה שכללה את חזון המרכז הרפואי 'וולפסון', ואת תכניות הפיתוח העתידיות של המרכז, מפיה של המנכ"לית - ד"ר ענת אנגל. עוד נכחו במפגש: מנכ"ל עמותת 'הצל ליבו של ילד' - סיימון פישר, אשר העניק סקירה אודות הפעילות ההומניטרית של רופאי וצוותי 'וולפסון' בקניה ולמען תושבי קניה; פרופ' גיא קליינמן - מנהל מערך העיניים ב'וולפסון', אשר סיפר על הקמת מכון עיניים מתקדם במרכז הרפואי שיעניק טיפול וכן הכשרה לרופאים מכל העולם ומאפריקה בפרט; וד"ר חגי אביזמר - מנהל השירות למחלות הקרנית ב'וולפסון', אשר סיפר על משלחות הרופאים לקניה להן הוא שותף, במסגרת הארגון "עין לציון".

ענת אנגל וסמואל טואיטה (צילום: נאור בן סלמון)
ענת אנגל וסמואל טואיטה (צילום: נאור בן סלמון)

הקשר הישראלי של מנילה גיירס

סימה ויעל ודש בעלות בית האופנה היוקרתי 'סיליז' שמחו במיוחד לראות את בר רפאלי ההריונית צועדת על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים בוונציה פרמיירת הסרט של בראד פיט , "אד אסטרה" . רפאלי לבשה שמלה שחורה של המותג האיטלקי מ'נילה גרייס' נותן החסות הרשמי של הפסטיבל המיובא בבלעדיות לארץ על ידי 'סיליז'.

בר רפאלי (צילום: באדיבות מנילה גרייס)
בר רפאלי (צילום: באדיבות מנילה גרייס)

קטנר בתפן

הקונסול הכללי של שגרירות גרמניה בישראל - ד"ר לארס קטנר, ערך ביקור במוזיאון ליהדות דוברת גרמנית, מרכז מורשת הייקים, בגן התעשייה תפן של התעשיין סטף ורטהימר. את הסיור הדריכה רותי אופק - מנהלת ואוצרת המוזיאון, ייקית גאה בעצמה, שסיפרה לקונסול על מטרת הקמת המרכז למורשת הייקים, החפצים, החומרים ההיסטוריים והביוגרפים, והמחקרים האקדמיים, המוצגים במוזיאון, וכן על תרומת הקהילה הייקית, להקמת מדינת ישראל בשורה של תחומים.

לארס קטנר ורותי אופק (צילום: סוזאן דקואר)
לארס קטנר ורותי אופק (צילום: סוזאן דקואר)

סלהוב מחדש

רפי סלהוב, מנכ"ל ובעלים של מפעל 'רשפים' אשקלון, הציג באולם התצוגה של החברה בבני ברק את החידוש האחרון - ציפוי "סלייט-לייט": אריחים גמישים ודקיקים המופקים מאבן טבעית שמשמשים לחיפוי דלתות. בצד הגאווה על החידוש הטכנולוגי סלהוב מתגאה לא פחות על כך שהחברה בבעלותו מספקת מקומות עבודה לכ-200 עובדים תושבי הדרום.

רפי סלהוב (צילום: עודד מחלב)
רפי סלהוב (צילום: עודד מחלב)

רחשי לב של סוף החופש

ליאור חיימוביץ, מנכ"ל מלון דן פנורמה תל אביב, אירח בשישי כאלף ילדים ובני משפחותיהם במסיבת סוף החופש הגדול המסורתית של מלונות דן. האורחים נהנו מארוחת בוקר, ומהמופע "פטר והזאב" של תיאטרון אורנה פורת. בין המוזמנים נמנו גם 30 ילדים חולי סרטן מעמותת "רחשי לב" המטופלים בבית החולים תל השומר, שהגיעו יחד עם בני משפחותיהם ליום של כיף והנאה.

ליאור חיימוביץ (צילום: סיון פרג')
ליאור חיימוביץ (צילום: סיון פרג')