הזמר עברי לידר והאמנית לירון קרול, קיימו בשני האחרון מופע חד-פעמי משותף במוזיאון תל אביב לאמנות. הכנסות המופע הוקדשו כתרומה לפעילות החברתית של PHOTO IS:RAEL ארגון ללא מטרות רווח, המפעיל בין היתר את פסטיבל הצילום הבינלאומי השנתי בתל אביב. לצד זה, מקיים הארגון פעילות חברתית בכל רחבי הארץ בהשתתפות מגוון רחב של אוכלוסיות: נוער בסיכון בפנימיות ובתים חמים, צעירים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, מתמודדי נפש, מכורים נקיים, נשים בסיכון, קשישים ועוד. במסגרת הפעילות, מדריכים-מתנדבים עורכים מפגשים קבוצתיים בהם הם מלמדים את הקבוצות להביע את קולם באמצעות שפת הצילום. הגיעו לתמוך ולשיר: יעקב אנגל, אייל לנדסמן מנכ״ל פוטו ישראל' בני לוין, מתי קרפ, שי בייליס, דפנה מיתר, אלכס לנדסברג, דוד תדמור ועוד.

אייל לנדסמן ויעקב אנגל (צילום: מושיקו טישלר)
אייל לנדסמן ויעקב אנגל (צילום: מושיקו טישלר)

מג'יק ואריסון עושים את הריביירה


אגדת הכדורסל האמריקני מג'יק ג'ונסון, חגג השבוע את יום הולדתו ה-60. סביב היומהולדת העגול יצא ג'ונסון לחופשה של חמישה שבועות עם משפחה וחברים בריביירה הצרפתית, ושכר את היאכטה האולטרה-יוקרתית – 'אקווילה', שעלותה כמיליון דולר לשבוע. בין אלו שהוזמנו לחגוג עם ג'ונסון ועם רעייתו קוקי, בניקי ביץ' בסן טרופה נצפו: סמואל ל. ג'קסון, ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז, ומיקי אריסון - יו"ר קבוצת 'קרניבל' - תאגיד ספינות שיט התענוגות הגדול בעולם, ובעלי קבוצת הכדורסל 'מיאמי היט'.

מיקי אריסון ומג'יק גונסון (צילום אינסטגרם)
מיקי אריסון ומג'יק גונסון (צילום אינסטגרם)

רק להיום במוזיאון

במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב, נערכה בשני השקת סדרת הדרמה החדשה מבית yes - "רק להיום", בבימוי היוצר המוערך, ניר ברגמן, ובכיכובם של הנרי דוד, אימרי ביטון וטל ליפשיץ. הסדרה, שכבר זכתה בפרס יוקרתי בפסטיבל הסדרות הבינלאומי השנתי, "סירייס מאניה", מביאה את סיפורם של אסירים משוחררים שעוברים שיקום בהוסטל מיוחד, ומתמודדים עם הפיתוי לא לחזור לחיי הפשע עם סגירתו הפתאומית של ההוסטל. את פני המוזמנים קיבלו רן גוראון - מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי; דגנית קרמר, - המשנה למנכ"ל, קובי גל-רדאי - סמנכ"ל התוכן ב-yes, עופר ויסוקר - סמנכ"ל יעוץ משפטי ורגולציה ב-yes, ודגנית אטיאס-גיגי - מנהלת מחלקת הדרמה ב-yes. הגיעו לצפות: נתי כהן - מנכ"ל משרד התקשורת, נאוה ואמנון דיק, אילן שילוח ושירה מרגלית, רונית רייכמן, חיים סלוצקי, אורלי אטלס-כץ, ועוד.

רן גוראון, נתי כהן ודגנית אטיאס-גיגי (צילום: רפי דלויה)
רן גוראון, נתי כהן ודגנית אטיאס-גיגי (צילום: רפי דלויה)

אילן שילוח ושירה מרגלית
אילן שילוח ושירה מרגלית

נאוה ואמנון דיק
נאוה ואמנון דיק

רונית רייכמן
רונית רייכמן

מור בקניון

חנן מור, יו"ר קבוצת הנדל"ן MORE, אירח בשני את טקס השקת הקניון החדש של הקבוצה בעיר חריש. מדובר בקניון הראשון והיחיד בעיר המתפתחת, שנבנה בהשקעה של 76.5 מיליון שקלים. חגגו וגזרו את הסרט באופן רשמי: חנן מור היו"ר ואבי מאור מנכ"ל הקבוצה; שר הקליטה והעלייה יואב גלנט, ראש עיריית חריש - יצחק קשת, ומנכ"ל שופרסל איציק אברכהן.

חנן מור, איציק אברכהן ואבי מאור (צילום: מור שקיפי)
חנן מור, איציק אברכהן ואבי מאור (צילום: מור שקיפי)

החדש של סגל

יואש בן אליעזר, משנה למנכ"ל טמפו משקאות, ועידו לוינסון - היינן הראשי של יקבי 'ברקן' ו'סגל', קיימו בשני ערב טעימות יין מיוחד במסעדת 'קפה נורדוי' שבתל-אביב. השניים השיקו במהלך הערב את יין Petit UF בציר 2017, יין תווית שנייה ליין הדגל של יקב 'סגל' לקראת ראש השנה. שף המסעדה, עינב אזגורי, היה אמון על המנות המוקפדות שליוו את טעימת היינות.

יואש בן אליעזר ועידו לוינסון (צילום: ליאור גולסאד)
יואש בן אליעזר ועידו לוינסון (צילום: ליאור גולסאד)

קובו מגיע לברך

סוכן הדוגמניות רוברטו בן שושן ורעייתו, חגגו בר מצווה לבנם סתיו, בגן אירועים בפתח תקווה. המברכים הרבים התערבבו עם הקהל הצעיר, ונהנו מהופעות של הזמרים איתי לוי ונועה קירל. אמרו מזל טוב: בבו קובו ומירי בוהדנה, עמוס לוזון ואירית רחמים - שגם הפיקה את האירוע, טל גרנות-גולדשטיין, רני והילה רהב, חיים סלוצקי, רינת קליין, משה ופנינה אדרי, טוני לוי ועוד ועוד.

מירי בוהדנה ובבו קובו (צילום: מתן צור)
מירי בוהדנה ובבו קובו (צילום: מתן צור)

טוני לוי
טוני לוי