מרימים לשנה החדשה:

משפחת כוזהינוף, הבונה את מגדל בראשית בשכונת בבלי בתל אביב, אירחה בשני האחרון אירוע יוקרתי לקראת ראש השנה אליו הוזמנו מאות אנשי עסקים ובכירי המשק. האורחים, הוסעו לאירוע עם לימוזינות של רכבי לנדרובר, נהנו מקוקטיילים של בלוגה, וויסקי של שיבאס וקינחו עם קייטרינג של פלפל פרודקשטיין של טל חובש. על החלק המוזיקלי הופקדה להקת מומנט. 

ראשת המשפחה נורית כוזהינוף והאחים מוטי,יקי ואורן חגגו לצד שמואל פרנקל מנכ"ל אפסילון, היזם יוסי אברהמי, אבי לוי מנכ"ל מליסרון, ירון שורק מנכ"ל אלקטרה בנייה, ורד גרינבאום יו"ר אגודת שיבא, חיליק לסרי, שמואל שניצר יו"ר הבורסה ליהלומים, ג'קי בן זקן הגיע עם הבעלים של ביתר ירושלים משה חוגג, פרופ' איציק קרייס - מנהל בת החולים שיבא, אבי ברגר, מתי קרסו ואישתו, איש העסקים רמי לוי ואחרים.



>אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, קיימה הרמת כוסית חגיגית לקבלת השנה החדשה בברכה לצוותים של אלו"ט, במסגרתה הילה ורן רהב, המתנדבים באלו"ט מזה 35 שנים, העניקו לשלושה עובדים מצטיינים בארגון תעודות מצוינות כחלק פרס המצוינות על שם לאה רבין ז"ל בסך 3,333 ₪ לעובד.

רן רהב והעובדת הודיה דקל (צילום: יהלי לוזובר)
רן רהב והעובדת הודיה דקל (צילום: יהלי לוזובר)

>סמדר ברבר-צדיק מנכ"ל הבינלאומי, יחד עם המשנה למנכ"ל וראש החטיבה העיסקית אילן בצרי ארחו כ-450 לקוחות עסקים, מנכ"לים, וסמנכ"לי כספים של חברות גדולות במשק לכבוד השנה החדשה. לאחר קבלת פנים וארוחת בוקר האזינו האורחים להרצאה בנושא כלכלת ישראל מהכלכלן ערן פסטרנק ונהנו מהופעה של אומן החושים נמרוד הראל. בין האורחים: אורי סירקיס מנכל ישראייר, משה אדרי, יגאל דמרי, גולן עינת – הבעלים של זאפה (היה בכותרות לאחרונה כאשר רכש את מלוא האחזקות בזאפה) ורבים נוספים. 

סמדר ברבר- צדיק ומשה אדרי (צילום: חן גלגלי)
סמדר ברבר- צדיק ומשה אדרי (צילום: חן גלגלי)

>חברת ״תלמה נסיעות ותיירות״ בנוכחות המנכ"לית אייה מגן והבעלים ארז שמול ערכה ל-500 עובדיה כנס והרמת כוסית בסימן ״התיירות של מחר״ לרגל השנה החדשה בנמל תל-אביב בהנחייתה של אשת התקשורת קרן מרציאנו. בין המכובדים שהגיעו להרים "לחיים" היה דוד פתאל מייסד רשת מלונות פתאל אשר סיפר לנוכחים על דרכו מפקיד קבלה בדן כרמל ועד להקמת רשת מלונות בבעלותו, 

>גם בנמל אשדוד ערכו טקס לכבוד השנה החדשה בהובלת המנכ"ל איציק כהן ואורנה הוזמן בכור יו"רית הנמל, במהלכו התייחס שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' לרפורמה הקרבה עם פתיחת הנמלים החדשים ולמעשה פתיחת התחרות ואמר: "האתגרים של השנה החדשה בהיערכות לקראת פתיחת התחרות הם גדולים ומרתקים, ואני בטוח שבכוחות משותפים - הממשלה, ההנהלה והעובדים - נעמוד בהם בהצלחה. נהפוך ביחד את הנמל למרצדס שיודע לתת פייט ולשרת את צרכי המשק בזכות ולא בחסד". 

איציק כהן, בצלאל סמוטריץ' ואורנה הוזמן בכור (צילם: פבל טולצינסקי)
איציק כהן, בצלאל סמוטריץ' ואורנה הוזמן בכור (צילם: פבל טולצינסקי)


הסטורי של נס

5000 אורחים, בהם בכירים ומנכלים של החברות המובילות במשק לצד עובדי חברת נס, שותפים ומייסדי החברה, התקבצו בשני האחרון באמפי פארק רעננה באירוע לציון 20 שנה לחברה כשאת פניהם קיבלו אבי באום, יו"ר חילן ויו"ר נס ושחר אפעל, מנכ"ל נס. 

אורחי הכבוד באירוע היו מייסדי החברה ובינהם – איש העסקים והפילנתרופ האמריקאי מוריס וולפסון, אשר היה בעליה הראשונים של החברה; רביב צולר, כיום מנכ"ל כיל, מי שנחשב כמייסד החברה ושימש כמנכ"ל הראשון שלה, עד לשנת 2007 ואהרון פוגל, כיום יו"ר צים ומי שהיה היו"ר הראשון של החברה. קונספט האירוע היה "סטורי של חברה" ואומנים רבים בהם נינט, נטע ברזילי, הרכיבו יחד מופע שמספר את סיפורה של החברה באמצעות סרטוני סטורי ושירים, כאשר כל אומן ביצע מספר שירים משלו וקאברים לשירים רלוונטיים לסיפור. 

אבי באום, מוריס וולפסון, שחר אפעל ורביב צולר (צילום: אלירן אביטל)
אבי באום, מוריס וולפסון, שחר אפעל ורביב צולר (צילום: אלירן אביטל)

העולם שייך לצעירים

איגוד השיווק הישראלי קיים בשיתוף סוכנות TEENK את כנס השיווק השנתי לצעירים ונוער. הכנס, שהתקיים זו הפעם התשיעית, נערך בזאפה הרצליה ובסימן FORMATEEN – מפגש עם דור היוצרים והתוכן. תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק פתחה את היום וציינה: "הצעירים של היום הם לא רק צרכני תוכן, אלא גם ובעיקר יוצרים שלו. הפורמטים שיוצרים בני הנוער הם פלטפורמה שיווקית מרכזית בעולם החדש". 

את הכנס הנחתה סיגלית הורן-גלפרין, המשנה למנכ"ל איגוד השיווק ובין הדוברים היו גם יונה ויזנטל לשעבר סמנכ"ל התוכן בYES, שסיפר על מאחורי הקלעים של הסטורי הכי מפורסם בעולם, "הסטורי של אווה" וחשף שצוות ההפקה כבר עובד על הפרויקט החדש והסודי שייחשף בשנה הבאה. יניב וייצמן, מנכ"ל סוכנות TEENK הציג את התפיסה החדשה של גוגל, שתציג בעיקר תוכן אורגני ותבטא את אחד המהפכים הגדולים בעולם השיווק: המעבר מפרסומות בהפסקה, למותגים שיוצרים תוכן של ממש.

תלמה בירו, יניב ויצמן, סיגלית הורן גלפרין (צילום: ערן לם)
תלמה בירו, יניב ויצמן, סיגלית הורן גלפרין (צילום: ערן לם)

הפועלים משלבים

בנק הפועלים ממשיך במאמצים לשילוב עובדים מכלל שכבות האוכלוסיה וזכה זו השנה השנייה ברציפות באות הגיוון ע"ש דב לאוטמן לאור עשייה משמעותית לקידום והעסקת עובדים מאוכלוסיות מגוונות בדגש על אנשים עם מוגבלות וכן לאור שיתופי פעולה רחבים שהוביל הבנק לקידום הגיוון וההכלה בחברה הישראלית בכלל ובבנק בפרט.

הפרס הוענק באירוע שהתקיים בבנק הפועלים במעמד מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו, יו"ר קרן לאוטמן וועדת השיפוט של אות הגיוון נעם לאוטמן, יו"ר מעלה מיקי אדיב, מנכ"ל מעלה מומו מהדב, נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים אברמי טורם, נציבת שוויון הזדמנויות בעבודה מרים כבהא.

מרים כבהא, אריק פינטו, נעם לאוטמן (צילום: אביב גוטליב)
מרים כבהא, אריק פינטו, נעם לאוטמן (צילום: אביב גוטליב)