המנטור הנודע טוני רובינס, שעובד עם מפורסמים ביניהם אופרה ווינפרי, ביל קלינטון, סרינה וויליאמס, יו ג'קמן וקנייה ווסט, הגיע ארצה להופעה שנערכה בשישי האחרון, בהיכל 'מנורה-מבטחים' בתל אביב. את מופע החימום לרובינס הנחה המנטור הישראלי אלון אולמן. נכחו והתרגשו: שרי אריסון, ליהיא לפיד, אלונה ברקת, ערן גפן, ריטה כפיר, עינת שרוף, אלינור קופלר-בר-נתן ובעלה רועי, וזוהר יעקבסון.

אלון אולמן (צילום: שחר עזרן)
אלון אולמן (צילום: שחר עזרן)

טוני רובינס
טוני רובינס



לנדאו והידידים המלומדים
בסוף השבוע פתחו ד"ר ציפי ויגאל לנדאו, חברי חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב, את ביתם בישוב סביון, וקיימו שם אירוע לכבוד השנה העברית החדשה אליו הוזמנו חברי חבר הנאמנים. מי שקיבלו את פני האורחים מעבר לבעלי הבית היו גם יו"ר אגודת הידידים של האוניברסיטה - אמנון דיק, ומנכ"לית האגודה - עו"ד עדי אולמרט; נשיא האוניברסיטה - פרופ' אריאל פורת, ופרופ' יעקב פרנקל - יו"ר חבר הנאמנים.

פרופ' פורת, שכיהן בעברו כדיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטה, חש נוח במיוחד באירוע, שכן בקהל נרשמה נוכחות מרשימה של משפטנים בהם: שופט בית המשפט העליון בדימוס יורם דנציגר, עו"ד פיני רובין, עו"ד יוסי גרוס, עו"ד נחום פיינברג, עו"ד תמר ויהודה רווה ,עו"ד יורם ראב"ד ועוד ועו"ד. את הערב, עליו הייתה אחראית דנה רכטמן - סמנכ"לית הפעילות והתוכן של האגודה, נעלה החוקרת המצטיינת והצעירה פרופ' אילה ארד מהפקולטה לניהול ע"ש קולר, שהגיעה לאירוע היישר מחופשת הלידה במהלכה התבשרה על קבלת תואר פרופסור ועל קבלת מעמד קביעות באוניברסיטה. עוד רשמו נוכחות: עמוס אלעד - סגן נשיא האוניברסיטה לקשרי חוץ, פרופ' משה צבירן - דיקן הפקולטה לניהול, עתליה שמלצר, סמדר נמרודי, דוד פורר, יאיר רוטלוי, לילך סיגן וליגד רוטלוי, דפנה הרלב, פרופ' איתמר רבינוביץ', גד פרופר, בני פדני, ואחרים.

ציפי לנדאו, אילה ארד ואמנון דיק (צילום: איציק בירן)
ציפי לנדאו, אילה ארד ואמנון דיק (צילום: איציק בירן)

יגאל לנדאו וגד פרופר
יגאל לנדאו וגד פרופר

אריאל פורת, עדי אולמרט, יעקב פרנקל ואיתמר רבינוביץ
אריאל פורת, עדי אולמרט, יעקב פרנקל ואיתמר רבינוביץ

לוי הדור הבא

יו"ר קבוצת סמלת, מיכאל לוי הודיע אתמול (א') כי דירקטוריון החברה אישר את המלצתו למנות את בנו עומר לתפקיד יו"ר מועצת המנהלים. עומר לוי מילא לאורך השנים מספר תפקידים בחברה וביניהם כמשנה למנכ"ל החברה. לוי, ישמש מעתה כיו"ר מועצת המנהלים עם כניסתו של שי פלדמן לתפקיד מנכ"ל קבוצת סמלת.

עומר לוי (צילום: סיוון פרג')
עומר לוי (צילום: סיוון פרג')

חדשנות עם קוללה

ונסה קוללה, ראש קרן השקעות ההון סיכון של סיטי (Citi Ventures) ומנהלת החדשנות של הבנק, הגיעה לביקור בישראל. קוללה נפגשה עם מנהלים של חברות ישראליות בהן משקיעה הקרן, עם מנהלי קרנות הון סיכון מובילות הפועלות בישראל, ועם לקוחות נבחרים של הבנק. בארוחת ערב שנערכה לרגל הביקור במסעדת 'טאיזו' בתל-אביב, השתתפו לקוחות הבנקאות הפרטית של הבנק. קוללה, שזהו לה ביקור שני בישראל, אמרה בסיור שערך לה ניל קורני - מנכ"ל Citi Israel במרכז החדשנות של הבנק, כי תל אביב היא תופעה עולמית מבחינת ריכוז ההזדמנויות וריכוז של כישרון ויצירתיות במקום אחד.

ונסה קוללה וניל קורני (צילום: באדיבות Citi Israel)
ונסה קוללה וניל קורני (צילום: באדיבות Citi Israel)


השלווה של קלי וקורן

מאות משתתפי כנס שוק ההון של 'קלי פרימיום' מקבוצת קלי, זכו לצפות בקליפ החדש של להקת "שלווה" לשיר "רואה בך משהו טוב". יו"ר הדירקטוריון, רן קלי, אמר לנוכחים כי הלהקה מבטאת בעיניו את שני הערכים החשובים ביותר: נתינה, וקבלת האחר. קלי חשף שהקליפ מומן בזכות מנכ"ל קלי פרימיום - יובל קורן, וסיפר כי ביום הולדתו ביקש קורן מאורחיו שבמקום להביא לו מתנות, יתרמו למימון הקליפ. קורן עצמו מלווה את הלהקה מיום הקמתה, לפני יותר מעשור.

רן קלי (צילום: בר זיזה)
רן קלי (צילום: בר זיזה)

יובל קורן
יובל קורן

פתאל אסטריקס ושיקוי הקסמים

חברת פילמהאוס ערכה הקרנת בכורה לסרט הילדים "אסטריקס ושיקוי הקסמים", במתחם ה'סינמה סיטי' שבגלילות. צפו לפני כולם : אלן גרינבלט (מבעלי 'פילמהאוס' יחד עם משה אדרי), איש העסקים דוד פתאל יחד עם בנו נדב פתאל וילדיו, סיוון סבג ובתה אלמה ועוד.

נדב פתאל, אלן גרינבלט ודוד פתאל (צילום: אביב חופי)
נדב פתאל, אלן גרינבלט ודוד פתאל (צילום: אביב חופי)