1. סר ריצ'ארד ברנסון נחת ברביעי לפנות ערב בישראל, לרגל פתיחת קו הטיסות היומיות של חברת התעופה שבבעלותו - Virgin Atlantic - בין לונדון ותל אביב. ברנסון הגיע מלווה במנכ"ל הישראלי של החברה הבינלאומית - שי ויס. המשלחת של בכירי וירג'ין התארחה במלון היוקרה the jaffa hotel על גבול יפו-תל-אביב שם גם המתינה לויס, בחדרו, עוגה שעליה הוטבעה תמונה משותפת של סר ברנסון ושלו, מטיסת הבכורה.

ריצ'ראד ברנסון (צילום ארכיון: רויטרס)
ריצ'ראד ברנסון (צילום ארכיון: רויטרס)

2. חברי חוג הידידים של 'מרכז פרס לשלום ולחדשנות', בניהולה של יונה ברטל, בילו את רביעי בערב במסיבת סוף קיץ שנערכה בביתו של ממציא הטפטפות - רפי מהודר, במגדלי אקירוב בתל אביב. נהנו מאקפלה של מקהלת הקאמרי ליצירה ״מקהלת העבדים״, מתוך האופרה נבוקו, בניצוחו של מיכאל שני: יו״ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות - חמי פרס, בתו של הנשיא המנוח - פרופסור ציקי ולדן, מנכ״לית מרכז פרס - אפרת דובדבני, מיכאל שטראוס ובנו עדי שטראוס, עתליה שמלצר, מיכל פורר, גליה אלבין, פרופסור רוני גמזו, ענת פרנקל, רינת ומוטי כוזהינוף, ועוד רבים אחרים.


חמי פרס (צילום: חן שנהב)
חמי פרס (צילום: חן שנהב)

עתליה שמלצר
עתליה שמלצר

רפי מהודר
רפי מהודר

3. הצלמת פזית עוז נרתמה לצלם בהתנדבות תערוכה עבור עיריית הרצלייה. בשלישי הושקה התערוכה ׳שלמות׳, שנוצרה במטרה להעלות את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. התערוכה מוצגת בשישה מוקדים שונים ברחבי העיר. הגיע לפרגן בגאווה: הבעל רן עוז – שהוא גם המנכ״ל הנכנס של חברת הביטוח מגדל.

פזית ורן עוז (צילום: רונן מחלב)
פזית ורן עוז (צילום: רונן מחלב)

4. בשלישי בערב התייצב במתחם הסינמה-סיטי שבגלילות, זוכה האוסקר - גיא נתיב, שהגיע ארצה במיוחד לקדם את סרטו החדש 'סקין' הגרסה המלאה. במקום נערכה הפרמיירה הישראלית לסרט, בהפצת סרטי 'יונייטד קינג' וסרטי 'שובל'. הרגישו אוסקר בגלילות: משה אדרי, חזי בצלאל, בני שוילי, אלכס שוילי, הדס וירון ליכטנשטיין, ורד פישבין, יוסי שיין ורבים נוספים. נתיב הקדיש את מעמד ההקרנה החגיגי ללאון אדרי ומיכאל שוילי ז״ל, מחלוצי ענף הקולנוע בישראל.

חזי בצלאל וגיא נתיב (צילום: רפי דלויה)
חזי בצלאל וגיא נתיב (צילום: רפי דלויה)

5. ערב שמחת תורה. איש העסקים ברק רוזן ורעייתו וורד, מארחים בביתם בהרצלייה פיתוח, מסיבת גיוס לבנם - בן. במוזמנים: משפחה, חברים קרובים של בני הזוג, וחבריו של החייל לעתיד. באומנותי: ברכות מאמא ומאבא, מצגת, והופעה של הזמר עידן רייכל על פסנתר.

ברק וורד רוזן (צילום: אביב חופי)
ברק וורד רוזן (צילום: אביב חופי)

6. במהלך ימי חג הסוכות, כמה ימים לפני התאריך הרשמי, נערכה מסיבת הפתעה לזמר המצליח עומר אדם לציון יום הולדתו ה- 26. לכבוד המאורע התכנסו במוצאי שבת האחרונה, במתחם שרונה בתל-אביב, בני משפחתו של הזמר וחבריו הקרובים כדי לצעוק לו 'סורפרייז'. בין היתר נצפו במקום איש העסקים המיליארדר טדי שגיא וזוגתו יעל, וגם עמוס לוזון ואירית רחמים.

טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אביב חופי)
טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אביב חופי)

7. חנה פרי-זן, יו"ר פעילים, הרצתה בכנס של female board pool שנערך בלוקסמבורג. מדובר בפלטפורמה המשמשת ליצירת קשר בין נשים עם כישורים מתאימים, המועמדות לכהן בדירקטוריונים של חברות בלוקסמבורג, בלגיה והולנד, לבין חברות המעוניינות למנות דירקטוריות למועצות המנהלים שלהן. פרי זן חלקה עם חברות הארגון את ניסיונה כמנהלת לאורך השנים ותובנות שסייעו לה. את הכנס פתחה שרת הפנים ושוויון ההזדמנויות של לוקסמבורג - טניה בופרדינג.

חנה פרי זן וטניה בופרדינג (צילום: רינה קנטוק)
חנה פרי זן וטניה בופרדינג (צילום: רינה קנטוק)

8. ארין לאודר, נכדתה של אגדת הקוסמטיקה והטיפוח אסתי לאודר, ובעלת מותג בישום ולייף סטייל עצמאי הנושא את שמה – AERIN, הגיעה בתקופת החגים לביקור פרטי בארץ הקודש. בחשבון האינסטגרם שלה העלתה לאודר תמונות מהמלון התל-אביבי היוקרתי the jaffa ; תמונות של חמסות מעוצבות בעבודת יד שרכשה; מסיור שלה בכותל; ותמונה נוסטלגית שלה כנערה, עם אביה אחותה וראש העיר המיתולוגי של ירושלים - טדי קולק ז"ל.



שיק | ענת פרנקל

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

בעוד שענת פרנקל הלכה על מראה סולידי מבחינת גוונים, בחרה להפתיע בנפחים ואורכים מיוחדים: מכנסי סקיני שחורים שמתחברים לנעלי השפיץ בחלק התחתון, בשילוב חולצה בעלת שרוולים ארוכים - שמורכבת מחלק זהוב קשיח בסגנון גאומטרי וחלק כהה מתנפנף ואוורירי. הלוק הושלם עם עגילי הזהב הארוכים ותיק הצד האלגנטי באותם הצבעים.