ביל גייטס עשה בשישי כותרות בעולם בעקבות הידיעה שקרן ביל ומלינדה גייטס תתרום מאה מיליון דולר לתמיכה במאמצים למצוא תרופה לוירוס הקורונה. אבל בזאת לא תמו מעשיו הטובים של בעלי מיקרוסופט.  גייטס בילה את סוף השבוע עם שני הטניסאים המצליחים בעולם - רוג'ר פדרר ורפאל נדאל, במשחק ראווה שנערך במסגרת פעולות קרן הצדקה של פדרר, בעיר קייפטאון שבדרום אפריקה. 

חץ ומוסלר בקמפוס

באתר ההקמה של פרויקט המשרדים היוקרתי  "אמות קמפוס", בעיר חולון, נערך בחמישי אירוע להצגת הפרויקט, שעלות הקמתו מוערכת בלמעלה מחצי מיליארד שקל, בפני בכירים ממגזר הנדל"ן ובפני שותפים עסקיים של חברת 'אמות'. את פני האורחים קיבלו: נתן חץ - מנכ"ל 'אלוני חץ', אבי מוסלר - מנכ"ל אמות, ובכירים משתי החברות. נכחו והתרשמו: ראש עיריית חולון - מוטי ששון, האדריכלים - פרופ' משה צור ומיכי סתר, השף אסף גרניט שהרצה בפני הנוכחים על הדרך שלו להצלחה בינלאומית; יו"ר בסט ישראל - רפי ביסקר ואליאס טנוס מנכ"ל החברה;  ג'קי מוקמל יו"ר CBRE ישראל, יעל אנדורן, עו"ד אמיר עמר, אייל גבאי - לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה וכיום יו"ר קרנות המורים והגננות, יורם בלומנטל - מנכ"ל משותף אינטר ישראל, ועוד.

אסף גרניט, נתן חץ, אבי מוסלר, משה צור  (צילום: דרור סיתהכל)
אסף גרניט, נתן חץ, אבי מוסלר, משה צור (צילום: דרור סיתהכל)


פייסבוק והקהילה  

פייסבוק ישראל קיימה ברביעי את כנס הקהילות השנתי במשרדיה, בהשתתפותם של למעלה ממאה מנהלי קהילה, שמרכזים פעילות של מיליוני ישראלים על גבי הפלטפורמה. הכנס כלל הרצאות על כוחה וחשיבותה של הפלטפורמה בחיבור בין קהילות, על הצמיחה האדירה של קהילות בישראל, ועל ההשפעה הכלכלית והחברתית שלהן. בכנס נחשפו לראשונה נתונים על היקף פעילותן של הקהילות בישראל: מסתבר שלמעלה מ-37 מיליון אנשים בעולם חברים בקהילות שנוצרו על ידי מישהו שגר בישראל, ולמעלה מ-4.5 מליון אנשים בישראל פעילים בקבוצות בפייסבוק. הקבוצה הפופולארית ביותר בעברית, שנוצרה על ידי מישהו שגר בישראל, היא 'אימהות מבשלות ביחד'. דיברו קהילה: עדי סופר-תאני - מנכ"לית פייסבוק ישראל, מעין שריג - סמנכ"לית תקשורת ואחראית קהילות בפייסבוק, ויקטוריה סטוינובה, חברה בצוות הקהילות של פייסבוק באירופה, ג'ורדנה קטלר - מנהלת מדיניות בחברה, מרצ׳ה בילו ואוון - מנהלת קהילות וסופרת מהולנד.

ג'ורדנה קטלר  (צילום: ויקטור לוי)
ג'ורדנה קטלר (צילום: ויקטור לוי)

ויקטוריה סטוינובה (צילום: ויקטור לוי)
ויקטוריה סטוינובה (צילום: ויקטור לוי)

מעין שריג ועדי סופר תאני (צילום: ויקטור לוי)
מעין שריג ועדי סופר תאני (צילום: ויקטור לוי)

פריאנטה מארח לראשונה 

חברת כלמוביל-מרצדס המייבאת לארץ את רכבי היוקרה הגרמניים, קיימה ברביעי מפגש נוסף של מועדון  MERCEDES INSPIRE , במסגרתו לקוחות נבחרים מוזמנים לערב מעורר השראה. האירוע זימן הכרות ראשונה של הלקוחות עם המנכ"ל החדש של מרצדס ישראל - גילי פריאנטה. המפגש התקיים באולם התצוגה המרכזי של המותג בהרצלייה, וכלל ארוחת ערב והופעה אינטימית של הזמרת מירי מסיקה ששרה בערב את מיטב הלהיטים מהרפרטואר שלה ושוחחה עם הקהל. 

מירי מסיקה וגילי פריאנטה (צילום: יח''צ)
מירי מסיקה וגילי פריאנטה (צילום: יח''צ)

נפלאות סופהשבוע

בתיאטרון בית ליסין אירחו בשישי את נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין באירוע שנערך ביחד עם עריית תל אביב-יפו לזכרו של הסופר עמוס עוז. זכרו בגעגוע: ראש העיר רון חולדאי ורעייתו יעל, מנהלת התיאטרון ציפי פינס, אלמנתו של עמוס עוז - נילי עוז והנכד נדב עוז זלצברגר.  

יעל ורון חולדאי (צילום: אביב חופי)
יעל ורון חולדאי (צילום: אביב חופי)

נעמה גלעדי - סמנכ"ל קשרי חוץ ב'פרוקטר אנד גמבל' ישראל  ורוני וינדמן - מנהלת פיתוח עסקי בחברה, אירחו אירוע שבו הכריזו על הגעתו לישראל של OLAY - מותג טיפוח וקוסמטיקה מהנמכרים ביותר בארה"ב. 

נעמה גלעדי ורוני וינדמן   (צילום: יח''צ)
נעמה גלעדי ורוני וינדמן (צילום: יח''צ)

ליאת מוליוב - מבעלי אדידס ישראל, אירחה בחמישי בבוקר את חברותיה ולקוחות נבחרים להשקת קולקציית אביב-קיץ של מותג 'סטלה מקרטני' לאדידס. התרשמו והתחדשו: לאה שנירר, אנה שבתאי, מירי טוכמאייר ועוד.

אנה שבתאי, ליאת מוליוב ולאה שנירר (צילום: יח''צ)
אנה שבתאי, ליאת מוליוב ולאה שנירר (צילום: יח''צ)