1. בפיוניר חוגגים כמתוכנן

גל ביטולי מסיבות הפורים פסח על חברת התשלומים האינטרנטית הבינלאומית פיוניר. אנשי החברה סירבו להיכנע להיסטריית הקורונה וקיימו את מסיבת הפורים שנקבעה זה מכבר כמתוכנן. בחמישי בערב הגיעו עובדי החברה למתחם הטראסק בתל אביב למסיבה מושקעת במיוחד ברוח מוסיקת הדיסקו של שנות השמונים, בהפקת 'ברדוגו החברה להפקת אירועים'. על הבר הופיעו ללא מורא מנגיפים חברי להקת הבלקן ביט בוקס.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מסיבת פורים בפיוניר (צילום: אינסטגרם)
מסיבת פורים בפיוניר (צילום: אינסטגרם)

2. משכית בכיכר 

החנות הראשונה של בית האופנה 'משכית' בתל אביב נפתחה ברביעי האחרון בכיכר המדינה, בכתובת הסמלית ה׳ באייר 48. בית האופנה משכית בעיצוב שרון טל. אירוע ההשקה נערך כקופרודוקציה בין בית האופנה ליקב טפרברג, כאשר הקולקציה החדשה, בעיצובה של טל, תתחקה אחר המראה של כרמים עשירים ופריחת הגפן והענבים. חגגו אופנה: ניר טל, רון פדרמן, נוני מלכא, אורנה נאווי, ציפי פינס, לליה ממרוד ועוד ועוד. 

ניר טל ורון פדרמן (צילום: שוקה כהן)
ניר טל ורון פדרמן (צילום: שוקה כהן)

נוני מלכא ושרון טל (צילום: שוקה כהן)
נוני מלכא ושרון טל (צילום: שוקה כהן)

דליה ממרוד (צילום: שוקה כהן)
דליה ממרוד (צילום: שוקה כהן)

3. ברביקיו אצל קאנן 

בחצר וילת בית שגריר אוסטרליה בישראל - כריס קאנן, בהרצליה פיתוח, נערך ברביעי אירוע השקת מותג היוקרה האוסטרלי everdure בישראל. המותג המדובר מציע גרילים ומעשנות פרימיום מבית השף הנודע הסטון בלומנטל, בעל 3 כוכבי מישלן. קאנן בירך את שי חביב - מנכ"ל ומבעלי 'ניין' - יבואנית everdure לישראל, על חיזוק קשרי המסחר בין המדינות. על הפן הקולינרי של אירוע ההשקה ניצחו השף רז רהב וצוות מסעדת OCD, שיצרו מבחר מנות ייחודיות על הגריל, המשלבות טעמים חזקים על אש עוצמתית וחיבור למטבח טכני מודרני גבוה. לאורחי האירוע הוגשו: המבורגר ברווזים עם חסה כבושה; נתחי בשר כבדים על עצם עם חרדל פירות ומלח מעושן; ברווז רוטיסרי עם גלייז ליים וחזרת ומיץ סלק מוקצף מיובש עם קצוות דגים על פחמים. 

4. בן דרור משיקים 

אילן, איריס וניל בן דרור, מקבוצת "בן דרור" - היבואנים הרשמיים של מותג האופנה האיטלקי ellesse בישראל, השיקו אתר מקוון רשמי לחברה בישראל, לצד קולקציה חדשה לאביב-קיץ 2020. הקולקציה החדשה שואבת את השראתה מעולם הטניס והסקי ומשלבת בין ספורט לאופנת רחוב ואורח חיים אורבני.

הבן-דרורים: אילן, איריס וניל (צילום: אור גפן)
הבן-דרורים: אילן, איריס וניל (צילום: אור גפן)

5. קופלר פותח בחריש

ליאון קופלר, מבעלי רשת סופר-פארם, ויצחק קשת - ראש העיר חריש, חנכו בשבוע שעבר את הסניף הראשון של 'סופר-פארם' בעיר. בטקס השתתפו חברי הנהלת הרשת. קופלר וקשת קבעו להיפגש ושוחחו על המשך שיתוף פעולה גם בעתיד.

ליאון קופלר ויצחק קשת (צילום: עננים חברה לצילום)
ליאון קופלר ויצחק קשת (צילום: עננים חברה לצילום)

6. הפרס של רודרמן

קרן משפחת רודרמן, הפועלת להגדלת הייצוג של שחקנים עם מוגבלות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל ובהוליווד, העניקה בטקס שנערך בלוס אנג'לס פרס לצמד הבמאים והמפיקים, זוכי פרס האוסקר, האחים בובי ופיטר פראלי, על פועלם בתחום ליהוק שחקנים עם מוגבלות לסרטיהם בהוליווד. מרשה רודרמן וילדיה - ג'יי ושרון, העניקו את הפרס ע"ש מורטון רודרמן - מייסד הקרן, הפועלת לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה.

ג'יי, מרשה ושרון רודרמן עם האחים פראלי (צילום: באדיבות קרן רודרמן)
ג'יי, מרשה ושרון רודרמן עם האחים פראלי (צילום: באדיבות קרן רודרמן)

7. נפלאות סופהשבוע

דני בן רעי, יו"ר ומבעלי חברת "הגלידות של פלדמן"; ריצ'י האנטר - בעלים ויו"ר קרן גרין לנטרן, רונן זהר - מנכ"ל "הגלידות של פלדמן" ואיל ארד - סמנכ"ל המכירות וההפצה של החברה; אירחו את עובדי החברה ומפיציה ברחבי הארץ לאירוע השקת המוצרים החדשים לעונת 2020 באולמי "לאגו", שבראשון לציון. המפגש כלל קבלת פנים, ארוחה חגיגית, נאומים וכמובן טעימות של מגוון הגלידות החדשות של החברה לקיץ 2020.

דני בן רעי וריצ'י האנטר (צילום: אברהם בר)
דני בן רעי וריצ'י האנטר (צילום: אברהם בר)

8. רגע לפני הגבלות ההתכנסויות עקב הקורונה, עמותת 'גדולים מהחיים' קיימה את אירוע ההפנינג השנתי שלה: 'רכבת החיוכים' בשיתוף עם רכבת ישראל. מדובר בהפנינג פורימי שמח וצבעוני לילדים חולי סרטן להם מסייעת העמותה.