1. ערבות הדדית  

בימים כתיקונם, ארגון "לקט ישראל" מציל עודפי מזון מבסיסי צה"ל, אולמות, וחדרי אוכל תעשייתיים ומספק כ-9000 ארוחות מידי יום, לנזקקים ברחבי הארץ. משבר הקורונה הביא לסגירת מוסדות אלו, ומסכן את המשך מפעל ההזנה של אלפי משפחות להן הארגון מסייע.

בשל המצב נערך הארגון למבצע חירום, על מנת לרכוש ארוחות מבושלות למשפחות לתקופת ההסגר הקרובה – במשך חמשת השבועות הקרובים. את קמפיין גיוס התרומות הזניקה הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט – מבעלי חברת צ'ק פוינט - אשר העבירה ללקט ישראל סכום של מליון שקלים. בארגון מקווים שסכום זה ישולש ע"י תורמים נוספים מישראל ומהתפוצות.

גידי כרוך - מנכ"ל 'לקט ישראל' סיפר בהתרגשות גדולה על התרומה: "התרגשנו מאוד לגלות את החסד והערבות ההדדית בעין הסערה אליו נקלעה המדינה. בזכות היוזמה של משפחת נכט, נרכוש כ-50000 ארוחות ונצליח למנוע פגיעה במזון של הנזקקים התלויים בנו ברחבי הארץ".

גידי כרוך, מנכ״ל ״לקט ישראל״ (צילום: Tomasz solinski)
גידי כרוך, מנכ״ל ״לקט ישראל״ (צילום: Tomasz solinski)

עמותת תפוח הפועלת לשוויון דיגיטלי בישראל, בשיתוף פעולה מרגש עם חברת 'אינטל' יצאו במבצע להשמשת 150 מחשבים ניידים לטובת ילדים מעוטי יכולת, שאין באפשרותם להחזיק מחשבים ללמידה מרחוק.

2. הסיפור של חג'ג'

איש הנדל"ן עידו חג'ג' מעדכן את חבריו ברשת כי בשעה טובה יצא בימים אלו לאור ספרו: 'עידו חג'ג' הדרך להצלחה'. חג'ג' ציין כי הספר לא נועד לספר את סיפור חייו אלא כדי להתוות דרך לדור הצעיר, לשבור מעגלים, לכבוש פסגות ולהאמין שאפשר ואין גבולות. 

עידו חג'ג' (צילום: ניר פקין)
עידו חג'ג' (צילום: ניר פקין)

3. משנים מוד ברשת 

יובל אטד - סמנכ"ל צמיחה וחדשנות באלקטרה מוצרי צריכה, אוהד גבלי - מנכ"ל כנען, ואיתי פז איש עסקים מקבוצת בלוסטון, מנסים לנטוע מעט אופטימיות בחבריהם ברשת הפייסבוק. השלושה פתחו קבוצה שנקראת חדשות טובות - רק חדשות טובות, והחברים בה מוזמנים להעלות חדשות אופטימיות בתקופה המאתגרת. 

4. רבין חוגגת 70 

דליה רבין - בתם של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ולאה רבין, חגגה בחמישי האחרון את יום הולדתה ה-70 עם בנה יונתן בן ארצי ובתה נועה רוטמן. רוטמן ברכה את אימה בפייסבוק: "כל התוכניות המופלאות קרסו לתוך הקורונה, ובכל זאת לוח השנה לא עצר והאישה הגדולה של חיי בת שבעים. וברור - כן ברור - שעוד ניסע ונחגוג בענק כמתוכנן, כי שמחות הן הדבר להתעקש עליו, בטח בעולם הזה, שבו הצרות באות בלי הזמנה - בדיוק כפי שלימדת אותי תמיד. עד אז, כפי ששרה ריטה, זכרי שהבטחת - היוותרי. רק היי לי. לנשימה. מלאן מזל, המון טוב ועוד יבוא. המון. טוב. תהיי לי רק בריאה".

דליה רבין (צילום: אביב חופי)
דליה רבין (צילום: אביב חופי)

5. אחרי הקורונה

הלאונג' מספק אופק אופטימי ומביא את הלוקיישנים אליהם ייצאו אנשי העסקים והמנהלים מיד עם סיום משבר הקורונה העולמי.

חיים ארנטל – יו"ר ומייסד עמותת 'זכרון מנחם', המסייעת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם:

"אני מצפה לסיום המשבר בהקדם כדי שלא אצטרך להפסיק מסורת של 30 שנים ולבטל את הנסיעה של ילדי זכרון מנחם למחנה הקיץ באירופה. אנחנו מדי קיץ מטיסים עשרות ואף מאות ילדים חולי סרטן לקייטנה נטולת הורים ובדיקות וטיפולים, ואני ממש חולם על הרגע שאוכל לקחת את כל הילדים לבילוי מדהים שלא יוריד מהם את החיוך וייתן להם את הכוחות להמשיך להתמודד עם מחלת הסרטן. מה שנותן לי כח בימים אלה זה הידיעה הברורה שברגע שנהיה אחרי התקופה הזאת, אני מטיס את כולם וממשיך להגשים חלומות".

 הלאונג׳ במחווה של ימי קורונה לאנשי ענף האירועים

שם העסק – סטודיו סיון פרג'

בעל העסק  - סיון פרג' top professional photographer

למעלה מ -25 שנה מצלם ומתעד אירועים גדולים והיסטוריים בארץ ובחו"ל, ולאורך השנים מתעד את האירועים הגדולים שהיו בארץ מועידות בינלאומיות, כנסים, אירועי השקה ומופעים גדולים.

(צילום: סיון פרג')
(צילום: סיון פרג')

מתמחה בליווי ביקורי VIP בביקורם בארץ, בעל סטודיו מקצועי בפתח תקווה לצילומי פורטרטים מקצועיים Business Portrait  , צילום מוצרים וצילומי משפחות.

בשנים האחרונות מוביל מגמות חדשות בתחום הצילום העסקי והדפסת תמונות והגדלות על מגוון חומרים ייחודיים לעיצוב המשרד והבית. כמו גם, הדפסות והפקות לתערוכות בארץ ובחו"ל.                                             

לסטודיו ארכיון צילומים של 60 שנות צילום בישראל, המספר את ספור המדינה, מארכיון סמי וסיון פרג'.

סיון פרג'
סיון פרג'

(צילום: סיון פרג')
(צילום: סיון פרג')