1. אמדוקס חוגגת עצמאות מהבית

חברת אמדוקס הפיקה עבור עובדיה בישראל הפנינג עצמאות ווירטואלי. בערב החג נערך משדר חגיגי ב'לייב' בהנחיית אבי נוסבאום אשר נפתח עם ראיון של דודו ארז עם מנכ"ל קבוצת אמדוקס - שוקי שפר. בראיון, שנערך באווירה מבודחת, שיתף שפר את אלפי עובדי החברה בחוויות מהתקופה האחרונה. 

שפר ציין כי אחד המהלכים המשמעותיים ביותר היה להעביר 25,000 עובדים מסביב לעולם לעבוד מהבית. הוא הוסיף שעבורו התקופה האינטנסיבית בבית הייתה לא פשוטה: "אשתי רגילה שאני טס כל הזמן, אז בהתחלה זה היה נחמד: אוכלים ביחד ארוחת בוקר, שותים ביחד קפה. אבל אחרי שבועיים של ארוחות בוקר, מצאתי עצמי מקפיד לרוץ ששה ק"מ בכל יום - במעגלים מסביב לבלוק כמובן, וגם מטייל הרבה עם הכלבים עד שהם כבר מסרבים לצאת לסיבוב".

לשאלתו של ארז מה היה החלום שלו אם לא היה מנכ"ל של חברה עם עשרות אלפי עובדים, השיב שפר: "אני אפתיע אותך, הייתי רוצה להיות נגר. ודרך אגב, כשהצטרפתי לאמדוקס היינו רק 300 איש". עובדי אמדוקס בישראל נהנו מהפנינג שנמשך לכל אורך החג עם שלל כוכבי ילדים ושידורים מיוחדים בלייב של סטנד-אפ, יצירה, קומיקס והכנת פלאפל.

שוקי שפר (צילום: יח''צ)
שוקי שפר (צילום: יח''צ)

2. עוד קצת מיומולדת 72 למדינה

מיזם 'אוטו יין' בשיתוף יקב רמת הגולן, הגיעו להצדיע לעובדי בית חולים 'השרון' שהוסב לבית חולים לחולי קורונה. יעלי ואלירן, בעלי המיזם, חילקו 270 בקבוקי יין שנתרמו על ידי יקב רמת הגולן, לעובדי בית החולים המסורים. לפני מטס ההצדעה של חיל האוויר שעבר מעל בית החולים, נקראו העובדים לצאת כדי לצפות במטוסים, והופתעו לראות את האוטו יין ולשמוע את המוזיקה שחיכתה להם בכניסה. העובדים התרגשו מן המחווה והצטרפו לריקודים ולשירה. 

אילן גרוסי שף ובעלי מסעדת SATYA  סאטיה הירושלמית, הוציא את הגריל הביתי לרחוב, והזמין את אנשי כוחות הביטחון וגם סתם עוברים ושבים ל'קבב וסע', מעשה ידיו, בחינם, לרגל חג העצמאות.

אילן גרוסי (צילום: צילום מסך פייסבוק)
אילן גרוסי (צילום: צילום מסך פייסבוק)

3. ערבות הדדית

חברת מיקרוסופט, ארגון ג'וינט – אשלים ועמותת "ילדים בסיכוי", חברו יחדיו במטרה להעניק חבילות משחקים לאלפי ילדים בסיכון החיים ב-110 פנימיות רווחה. כדי להקל על אותם הילדים ולסייע לצוותי הפנימיות, גייסו הגופים סכום של 220 אלף שקלים. בכסף נרכשו המוסדות שוברי מתנה לרכישת משחקי קופסא, משחקי חצר וחומרי יצירה ברשת "טויס אר אס".

במסגרת משבר הקורונה תלמידים רבים נדרשים ללמוד באופן מקוון מן הבית כאשר לא לכולם יש את ציוד המחשוב הנדרש. המרכז להכשרה והשמת עובדים להייטק של האקריו, בראשות המנכ"ל איתי בר נחום, יצא ביוזמה על מנת להעניק הזדמנות שווה לילדים מהמגזר הדתי, החיים במשפחות חד הוריות מעוטות יכולת. במסגרת היוזמה, נתרמו 50 סטים של מחשבים, מקלדות, עכברים ורמקולים. בנוסף לציוד המחשוב, תרם המרכז עוד ציוד רב שכלל כיסאות מחשב, מכשירי מיקרוגל, שולחנות, ארונות ועוד.

'שטראוס מים' בראשות יניב שיראזי - מנכ"ל 'שטראוס מים ישראל' תרמה חמישים ברי  מים לשימוש מחלקות הקורונה בבתי החולים. עד עתה, הותקנו ברי המים בבתי חולים שונים בהם: איכילוב, תל השומר, אסף הרופא, אסותא ולניאדו. 
בתיאום עם בתי חולים נוספים, יותקנו בימים הקרובים ברי מים נוספים. תרומת ברי המים כוללת תכנית תחזוקה למשך שנה.

4. משנים מוד ברשת

אבנר סטפק - מבעלי 'מיטב דש', החליט לייעל תהליכים והזמין את חבריו בפייסבוק לשיחת זום צפופה: "היי חברים. בתקופה האחרונה המון אנשים שואלים אותי, לאן כל הסיפור הזה של הקורונה הולך מבחינת הכלכלה בארץ ובעולם. חשבתי על זה שבמקום שאמשיך לדבר כל יום אחד על אחד עם המון אנשים, אנסה לעשות מפגש זום ולפתח את הנושא בצורה רחבה יותר. אז כל מי שרוצה מוזמן להיכנס היום לחדר הזום שלי".

אבנר סטפק (צילום: אביב חופי)
אבנר סטפק (צילום: אביב חופי)

עם מי יש לך עסק

שם העסק - Barnea music
בעל העסק - Dj Eran Barnea
מספר עובדים - 7
על העסק בקצרה - חברת מוסיקה מהמובילות בתחום, שהוקמה ע"י DJ ערן ברנע . 

ערן הוא DJ ‎ ומפיק מוסיקלי כבר שני עשורים. הוא משלב בין הסגנונות השונים של המוסיקה ומייצר אווירה מחשמלת, כל פעם מחדש, יחד עם חשיבה מוסיקלית ואנרגיה בלתי נגמרת על הבמה.
‎ מנגן במיטב המועדונים והפסטיבלים בארץ וגם בעולם בין הבולטים באירועים שניגן בהם - 

 ניגן בכיכר המדינה במסיבת פורים מטורפת מול 120000 אנשים; ברחבי העולם במקומות כמו קנקון - מקסיקו, תאילנד, ברצלונה, לונדון ועוד. רק לאחרונה השיק מופע אלקטרוני עם הדג נחש .
‎ כמפיק מוסיקלי הוחתם ערן לאחרונה בלייבל העולמי - Amsterdam House Records
‎והוציא את השיר Turn Me Up שהמריא ישר לתוך המצעדים ותחנות הרדיו העולמיות .

יחד עם שותפו לדרך DJ נדב ציון שמחים להמשיך להרקיד ולשמח כמה שיותר אנשים ומקווים שהזכות הזו תחזור אלינו בהקדם !!!

(צילום: שי שבירו)
(צילום: שי שבירו)

הלאונג' עסק (צילום: פרטי)
הלאונג' עסק (צילום: פרטי)

עסק לאונג' (צילום: אלברט ללימאב)
עסק לאונג' (צילום: אלברט ללימאב)