1. אלעזרא באדום 

"הכשרה חברה לביטוח", בניהולו של שמעון מירון, חתמה על הארכת הסכם החסות שהיא מעניקה למועדון הכדורגל של הפועל תל אביב. בהתאם להסכם החדש, החברה תעניק חסות לקבוצה בעונה הקרובה, עם אופציה לשלוש שנים נוספות. והקבוצה עצמה תיקרא "הפועל הכשרה ביטוח תל אביב". 'הכשרה' החליפה את חברת 'ארקיע' כנותנת החסות של הפועל תל אביב, רק במהלך חודש יוני האחרון, למשחקי הפלייאוף שהתחדשו עם היציאה מסגר הקורונה. כעת, לקראת תחילת עונת המשחקים החדשה, החליטה החברה להמשיך את ההסכם. החזיקו את החולצות החדשות של הקבוצה לצילום משותף: אלי אלעזרא - הבעלים של קבוצת אלעזרא, אור אלעזרא - מנכ"ל קבוצת אלעזרא, שמעון מירון - מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח, ובועז תושב - מבעלי קבוצת הפועל תל אביב. 

אור אלעזרא, שמעון מירון, אלי אלעזרא ובועז תושב (צילום: שמוליק דודיפור)
אור אלעזרא, שמעון מירון, אלי אלעזרא ובועז תושב (צילום: שמוליק דודיפור)

2. שטרן על הסט

נשיא בצלאל - פרופ' עדי שטרן, הגיע אל סט הצילומים שנערכו לפרויקטי הגמר, שכללו את יצירותיהם של סטודנטים שנה ד׳ במחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל, שבראשה עומדת המעצבת שלי סתת-קומבור. 

הסטודנטים העמידו 36 פרויקטי גמר מעולמות הצורפות והאופנה שעסקו בנושאים שונים, ביניהם התעללות חברתית ובריונות, אקולוגיה, לבוש מוסלמי מסורתי, ועוד. 

המחלקה החליטה להקדיש שני ימי צילום בליווי צוות מקצועי ודוגמנים מהשורה הראשונה וזאת במטרה לצייד את הסטודנטים בחומרי וידאו וסטילס להמשך דרכם העצמאית בתעשיית האופנה המקומית והבינלאומית. את הצילומים ליוו המנחים של המחלקה קלודט זורע ודורון אשכנזי.  

עדי שטרן ושלי סתת-קומבור (צילום: עדן זורניצר)
עדי שטרן ושלי סתת-קומבור (צילום: עדן זורניצר)

3. הורסים בזום

 בטקס חגיגי שערכה חברת 'בוני התיכון', נהרסו בשבוע שעבר בניינים ישנים בפרויקט הפינוי-בינוי הכי גדול שאותו מבצעת החברה בעיר קריית-אונו. במקום הבניינים הישנים יוקמו מבני מגורים שיכללו אלף דירות חדשות. המבנים החדשים ייבנו במרכז קריית אונו, על ציר לוי אשכול. טקס הריסת המבנים הישנים באמצעות דחפורים וכלים כבדים, שודר לכ- 1,500 דיירים ותושבי קריית אונו בשידור לייב ב'זום' וב'פייסבוק'. במקום נכחו: עמי פרץ - מנכ"ל ובעלים של 'בוני התיכון', ישראל גל - ראש העיר קריית אונו ורן מלאך – מנכ"ל 'בוני התיכון התחדשות עירונית'. 

עמי פרץ וישראל גל (צילום: דורון סהר)
עמי פרץ וישראל גל (צילום: דורון סהר)

4. השביט של וגנר

מדליקת המשואה וכוכבת הבידור ציפי שביט, יחד עם ארבעה מנכדיה, הצטלמו לקמפיין שיזמה המועצה האזורית תמר, לעידוד תיירות לים המלח. במהלך הצילומים פגשה שביט את ראש המועצה האזורית תמר - ניר ונגר, שסיפר לה על הייחודיות של חבל ארץ זה והודה לה על ההתגייסות למשימה הלאומית של עידוד תיירות לים המלח, דווקא בתקופת הקורונה.

ניר ונגר וציפי שביט  (צילום: איתמר גרינברג)
ניר ונגר וציפי שביט (צילום: איתמר גרינברג)

5. סקאל ומלכוב עושים את באר שבע

במתחם 'סינמה סיטי' בבאר שבע הושקה לאחרונה  החנות הראשונה בישראל של המותג הבינלאומי MISSGUIDED.

לאירוע הפתיחה הגיעו הפרזנטורית של המותג בישראל, אושיית הרשת - טיילור מלכוב, הבעלים והיו״ר של חברת 'סקאל אחזקות' - חיים ומיכל סקאל; מנכ״ל החברה - יואב בסן, ומנכ״ל מתחם סינמה סיטי באר שבע - עמירם בנט. במסגרת האירוע הציעו בחנות הקונספט של המותג הבינלאומי בגדי ים במחיר של פאונד אחד, וכמובן את פרטי הקולקציה החדשה של המותג. 

חיים ומיכל סקאל וטיילור מלכוב (צילום: יח''צ)
חיים ומיכל סקאל וטיילור מלכוב (צילום: יח''צ)

6. נפלאות סופהשבוע

טרנד ההופעות הביתיות תופס תאוצה. בחצר ביתו של מפיק האירועים דני מרקס, בצור הדסה, הופיע יאיר ניצני. בגינת ביתה של דפנה אגסי הופיעה רונה קינן, וגם בחצר ביתה של אוצרת האמנות קרן בר- גיל הופיע חמי רודנר. 

לאחר חצי שנה של השתייכות למועדון השייטים זכה מודי כידון, לחתור בזוג עם יו"רית המועדון - אסנת קצואר. הוא שיתף שאחד החותרים אמר לו שזה כמו לצאת עם מפקד חיל האויר לטיסה. 

מודי כידון (צילום: יוסי צבקר)
מודי כידון (צילום: יוסי צבקר)

יואב פפושדו ובת זוגו אלה אגם-גלאור נכחו בפתיחת מלון 'סופיה' החדש בטבריה. 

אופטימי

רני קאירי, מנכ"ל גיבוי אחזקות 

 במיוחד בתקופה מורכבת זו, לקיחת פסק זמן בטבע, וטיול למנזר מרסבא בצפון מדבר יהודה. מקום קסום המאפשר לעצור לרגע ולהנות מהנוף המדברי המרהיב, להתבודד מרצון ולהיטען באנרגיות חדשות להמשך.

רוני קאירי  (צילום: סיון פרג')
רוני קאירי (צילום: סיון פרג')

הלאונג', אופטימי (צילום: רוני קאירי)
הלאונג', אופטימי (צילום: רוני קאירי)