1. וקסלר ובוטנר מלבישים

הנהלת חברת 'ישראכרט' התגייסה לטובת המיזם החדש של הזמר והיוצר עילי בוטנר. במסגרת המיזם נמכרות חולצות שעליהן מודפסים שמות השירים ו/או משפטים מהשירים שלו, כאשר כל ההכנסות ממכירת החולצות מועברות לקרן מיוחדת למען הצוותים המלווים אותו. הנהלת חברת 'ישראכרט' תרמה את עלויות הקמת החנות האינטרנטית שבה נמכרות החולצות, ומסייעת בשירות משלוחים, תמיכה טכנולוגית ושיווקית. ישראכרט מדווחת כי ההכנסות מן המיזם נאמדות כעת על 200 אלף ₪ כתוצאה ממכירתן של למעלה מ-2,500 חולצות. בוטנר הגיע משרדי החברה על מנת להיפגש עם רון וקסלר - מנכ"ל ישראכרט  ושמעון חדד - סמנכ"ל אגף עסקים בחברה, ולהודות להם באופן אישי על תרומתם.

שמעון חדד, עילי בוטנר ורון וקסלר  (צילום: יהודה נמרודי)
שמעון חדד, עילי בוטנר ורון וקסלר (צילום: יהודה נמרודי)

2. אשכנזי חוזרת לבורסה

הבורסה לניירות ערך משיקה פלטפורמה חדשה שתחבר בין חברות הסטארט אפ והטכנולוגיה הישראליות לאלפי משקיעים מוסדיים וכשירים. הפלטפורמה שנקראת "TASE UP" תושק במסגרת קמפיין דיגיטלי בהובלת הקומיקאית עדי אשכנזי, שממשיכה לשתף פעולה עם הבורסה לאחר מספר קמפיינים משותפים קודמים. המנכ"ל איתי בן-זאב התגייס גם הוא  למאמץ ההסברה, ולקח חלק בסרטון הפרסומת.

עדי אשכנזי ואיתי בן-זאב (צילום: יח''צ)
עדי אשכנזי ואיתי בן-זאב (צילום: יח''צ)

3. זום על ההסכם של סטפק 

אבנר סטפק מבעלי מיטב דש מעדכן בפייסבוק על חתימת חוזה ברוח התקופה: "הסכם ה-Zoom הראשון שלי... מבני ברק לטוקיו וחזרה...

'ליקווידיטי' מבית מיטב דש, בהסכם חשוב עם תאגיד הפיננסים היפני מיצובישי, אחד הגדולים בעולם, להקמת קרן ייעודית של 80 מ' דולר, לחברות אסיאתיות שמתבססת על הטכנולוגיה של חברת ליקווידיטי שלנו.

תודה מיוחדת לרון דניאל, המנכ"ל האלוף של החברה, ולכל צוות ההנהלה והעובדים שעבדו מסביב לשעון בחודשים האחרונים כדי להגיע לרגע האמת".

אבנר סטפק (צילום: אביב חופי)
אבנר סטפק (צילום: אביב חופי)

4. הקמפיין של מיננקו 

אולימפיאדת טוקיו 2020 שהייתה אמורה להתקיים ביולי השנה, אמנם נדחתה, אך חנה מיננקו - אלופת ישראל ומחזקת השיא הישראלי בקפיצה לרוחק ובקפיצה המשולשת, ממשיכה בשגרת האימונים הקבועה שלה, בתקווה להתייצב בטוקיו בקיץ הבא.

בין אימון לאימון, הצטלמה מיננקו לקמפיין עבור "שמיר אופטיקה" הישראלית, המייצרת עדשות חדשניות, המונעות אדים ומתאימות במיוחד לספורטאים. 

חנה מיננקו (צילום: יח''צ)
חנה מיננקו (צילום: יח''צ)

5. שרמן, פולק והמשפיענים 

במסגרת מהלך עידוד קנייה בעסקים מקומיים בצל הקורונה תחת הכותרת "קונים מקומי", בהובלת בנק הפועלים, יצאו כמאה משפיענים, מתחומים שונים, לפרגן לבתי עסק ולחנויות שבהן הם נוהגים לקנות. גולן שרמן - משנה למנכ״ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה בבנק הפועלים, גלית פולק - מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים והשחקנית עמית פרקש, הגיעו לחנות התכשיטים בבת ים, ונתנו רוח גבית לבעלי החנות ולצוות העובדים.

עמית פרקש, גולן שרמן וגלית פולק  (צילום: אביב גוטליב)
עמית פרקש, גולן שרמן וגלית פולק (צילום: אביב גוטליב)

6. השף של האוניברסיטה

השף שגב משה העביר בחמישי האחרון סדנת בישול מקוונת לעובדי האוניברסיטה העברית. במסגרת הסדנה הכינו מעל 150 עובדי האוניברסיטה יחד עם השף, מנת עוף משפחתית עם ירקות, וכן קינוח מלבי משודרג בטעמי למון גראס, קוקוס מנגו ושקדים. 
במהלך הסדנה, חלק שגב טכניקות יעילות לקילוף ירקות, סיפר על ניסיונו בהכנת אוכל בזריזות ובלי מאמץ, ואף הציג למשתתפים את בנו הצעיר שרצה גם לקחת חלק בסדנה.

שגב משה (צילום: צילום מסך)
שגב משה (צילום: צילום מסך)

אופטימי

ירון ברגר, מנכ"ל IMC

 "תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר" שר שלום חנוך ואני נוטה לאמץ. 

אנחנו נמצאים בתקופה היסטורית, שבה אנו נדרשים להגיב מהר ולהסתגל לשינויים באורח חיינו.  אני מתמקד במחשבות חיוביות ומתרכז בעשייה למען המשפחה, החברים והמטופלים היקרים שלנו.

בחרתי בתמונה הזו כי היא מסמנת עבורי אופטימיות תמידית. הזריחה תגיע והאור יעלה גם אם נצטרך אנחנו למשוך אותה אלינו. בתחילתו של יום, כל יום, השמש תמיד תזרח כדרכו של הטבע.

ירון ברגר (צילום: אסף שניידרמן)
ירון ברגר (צילום: אסף שניידרמן)

האופטימי, ירון ברגר (צילום: פרטי)
האופטימי, ירון ברגר (צילום: פרטי)