1. שמחה גדולה נרשמה בשלישי בערב בבית משפחת ויזל ביישוב סביון, שם חיתנו לימור והראל ויזל את בנם מורן עם בחירת ליבו - יובל קורן. בשל מגבלות הקורונה השמחה נערכה במתכונת מצומצמת וכללה בני משפחה וחברים קרובים בלבד. הבית לבש חג ועוצב בקפידה לרגל השמחה. בני הזוג רקדו 'סלואו' ראשון כזוג נשוי למנגינת שירו של החבר - הזמר והיוצר לורן פלד, ולא שכחו לחגוג על הדרך גם את יום הולדתו של הדיי.ג'יי איתי גאלו שעשה שמח לכולם על רחבת הריקודים. בשלב מסיום וכדי לא להטריד את מנוחת השכנים, המשיכו כולם לחגוג במסיבת אזניות סוערת. 

לימור והראל ויזל  (צילום: אביב חופי)
לימור והראל ויזל (צילום: אביב חופי)

2. ראשון האחרון שעת ערב: הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב ובראשם ג'ייסון ואליטל אריסון, מתכנסים במוזיאון ונהנים מסדנת רישום שנערכה באוויר הפתוח של גן הפסלים.

ג'ייסון ואליטל אריסון (צילום: גיא יחיאלי)
ג'ייסון ואליטל אריסון (צילום: גיא יחיאלי)

3. על גג ביתם של רותי ומשה קסטיאל נערך בראשון בערב אירוע אינטימי שכלל קונצרט התרמה לזמרי האופרה הישראלית שבעקבות הקורונה נותרו ללא במה להופיע בה. 

תרמו ונהנו מהקונצרט עם בונוס של בריזה מהים: אנטה נכט - התורמת מלגות לימודים לזמרי האופרה, ענבר ומריוס נכט, חלי בן-נון וזוהר זיסאפל, צבי ימיני, פרופסור ירון צאלאל, דודי ודניאלה וירניק.

רותי ומשה קסטיאל, הלאונג' (צילום: אביב חופי)
רותי ומשה קסטיאל, הלאונג' (צילום: אביב חופי)

זוהר זיסאפל וחלי בן-נון (צילום: אביב חופי)
זוהר זיסאפל וחלי בן-נון (צילום: אביב חופי)

4. בראשון בערב נערכה ההקרנה החגיגית לסרט "בחוץ" - OUTSIDE –  外,

שיצרו ענבל פינטו ואתגר קרת. הסרט הופק בחסות ובעידוד חברת האופנה FACTORY54 וההקרנה נערכה במרחב החברתי, בכיכר אתרים בתל אביב.

הסרט הוא פרי שיתוף הפעולה הראשון בין הכוריאוגרפית ענבל פינטו והסופר אתגר קרת, שיצרו ביחד סרט   video Dance  המבוסס על סיפור קצר שכתב קרת בתקופת הסגר בקורונה.

 "בחוץ" הוקרן בהקרנות בכורה אורבאניות בינלאומיות על גבי מסכי ענק ב'טיימס סקוור'
בניו-יורק בשיתוף מיזם האמנות zaz10ts של צילי צ'רני, ובשיבוייה בטוקיו. בנוסף ליוצרים נכחו בהקרנת הסרט: בני משפחת אירני – בעלי פקטורי 54: יפעת ורוני אירני, ריבי אירני, גילי אירני, תומר אירני, ודור אירני; שירה גפן, שני פרידן ואביב גפן, צח גרניט, יובל שרף ושלומי שבן,

איריס ותום נשר, טלי יעקובי, זיו נבו-קולמן - ראש החטיבה לדיפלומטיה תרבותית במשרד החוץ ועוד. 

ריבי אירני (צילום: רפי דלויה)
ריבי אירני (צילום: רפי דלויה)

יפעת אירני, ענבל פינטו ואתגר קרת  (צילום: רפי דלויה)
יפעת אירני, ענבל פינטו ואתגר קרת  (צילום: רפי דלויה)

יובל שרף, שלומי שבן (צילום: רפי דלויה)
יובל שרף, שלומי שבן (צילום: רפי דלויה)

תום ואיריס נשר (צילום: רפי דלויה)
תום ואיריס נשר (צילום: רפי דלויה)

5. בראשון נערכה בוילה שביישוב סביון הרמת כוסית, לקראת תחילת צילומי העונה השנייה של סדרת הלהיט של HOT- ״מלכות״. מנכ״לית 'הוט' טל גרנות – גולדשטיין, שיתפה בפוסט בפייסבוק: 

"היום ציינו את תחילתם של צילומי העונה השנייה לסדרה ׳מלכות׳, העוסקת בנשים שלא מוכנות לפעול לפי סדרי העולם המקובלים ושמישהו אחר יגיד להן מה טוב בשבילן, או יאיים על בטחונן.

באירוע שכולו עוצמה והעצמה נשית התכוונו לחגוג יצירה נשית ישראלית, אבל לא יכולנו לעבור לסדר היום בלי להתייחס לאירוע הנורא של האונס באילת.

יחד עם גל גדות והשחקניות הראשיות של הסדרה שלנו - המלכות ריטה, מלי לוי, ליהי קורנובוסקי, אורלי זילברשץ-בנאי, דנה איבגי ונופר סלמן, העברנו היום מסר ברור -  לא נשתוק יותר

לא נשתוק יותר לנוכח האירועים האחרונים, לא נשתוק יותר עד שימוצה הדין עם כל המעורבים והם יקבלו את המגיע להם. לא נשתוק יותר עד שכבוד, שוויון וביטחון יהיו נחלת הכלל.

התחייבנו שלא רק שלא נשתוק, אלא שאף אחת לא תהיה יותר לבד. חברים וחברות, זה העניין של כולנו.

גל גדות, ריטה וטל גרנות- גולדשטיין  (צילום: רפי דלויה)
גל גדות, ריטה וטל גרנות- גולדשטיין (צילום: רפי דלויה)

6. שר התיירות אסף זמיר, יחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-40. השר שיתף את עוקביו בטוויטר כי את יום ההולדת העגול ייאלץ לציין בבידוד, לאחר שישב ביום שישי האחרון ליד חברתו לסיעה - השרה פנינה תמנו-שטה, שחלתה בקורונה. 

ח''כ אסף זמיר (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
ח''כ אסף זמיר (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)