עדי אלטשולר, מייסדת ומנכ"לית בתי הספר המכילים 'אינקלו', הזמינה את חבריה בפייסבוק להצטרף לקהילת הורי בתי הספר המכילים, למפגש מקוון בסוכה. במפגש ייטלו חלק האושפיזין: שר התרבות והספורט חילי טרופר, דורון מדלי, מיכה גודמן, צופית גרנט והזמר בניה ברבי. 

לביא לעמותת חיים

רשת סופר-פארם בראשות המנכ"ל ניצן לביא, ממשיכה בימים אלו במבצע ההתרמה השנתי עבור עמותת 'חיים'. במסגרת המבצע  מוצעים למכירה בקופות סניפי סופר-פארם מארזי כרטיסי ברכה מעוצבים, לכל אירוע, במחיר עשרה שקלים, כאשר כל ההכנסות יועברו כתרומה לעמותת חיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומסייעת למשפחותיהם. בשנה שעברה גייסה הרשת כ-600,000 שקלים עבור העמותה הודות להירתמות הציבור, והשנה נקבע יעד של כ-700,000 שקלים. אבשלום כהן - יו"ר ומנכ"ל-מתנדב בעמותת "חיים", הודה על  שיתוף הפעולה שהפך למסורת מבורכת, ועל הסיוע החשוב במיוחד בתקופה זאת. 

ניתן לביא ואבשלום כהן (צילום: משה לינדבאום)
ניתן לביא ואבשלום כהן (צילום: משה לינדבאום)

ברקת פונה למקבלי ההחלטות

אפשר לצאת מהכדורגל – אי אפשר להוציא את הכדורגל ממך: אשת העסקים אלונה ברקת, לשעבר בעלת קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, צייצה בטוויטר: "חייבים להגיד שהפסקת האימונים של כלל הקבוצות היא חסרת כל היגיון. ספורטאי מקצועי חייב להתאמן ברציפות, אחרת יהיה לו קשה לשקם את היכולת אותה איבד. אפשר למצוא מתווה אימונים ששומר על הבריאות  ולשמור בו זמנית על גרעין היכולת לחזור לשחק בבוא הזמן. מקבלי ההחלטות - אנא הפעילו את ההיגיון". 

אלונה ברקת (צילום: אביב חופי)
אלונה ברקת (צילום: אביב חופי)

אדמס וסיני בינלאומיים בטבריה

חברת טרגט-מרקט, בניהולה של מירי סיני, בשיתוף פעולה עם קבוצת קומטק והפילנתרופ היהודי-קנדי סילבן אדמס, זכו במכרז של עיריית טבריה ויקיימו החל משנת 2021 אירועי תרבות בינלאומיים בעיר. בתכנית – מרתון בינ"ל עם רצים מהעולם, תחרות אופניים עם קבוצות מהטור דה פראנס, ומגוון אירועים נוספים מהארץ והעולם. המכרז התקיים כחלק מהחלטת ממשלה מיוני האחרון על הענקת 14 מיליון שקל מתקציב משרד הפנים למיתוג העיר וקידום אירועי תרבות ותיירות בטבריה. לפי המכרז, חברת טרגט-מרקט, המתמחה בניהול פרויקטים, וקבוצת קומטק ינהלו במשך חמש שנים את אירועי התרבות והתיירות בעיר.

מירי סיני (צילום: אלי לוי)
מירי סיני (צילום: אלי לוי)

סילבן אדמס (צילום: שחר עזרן)
סילבן אדמס (צילום: שחר עזרן)

תפסה ג'וב

>ג'ני גרינפרס מונתה לתפקיד סגנית הנשיא, מנהלת שרשרת האספקה של המערכות הרפואיות, וחברה בצוות הנהלת התפעול, בחברת פיליפס העולמית.

גרינפרס הצטרפה לפיליפס לפני כ-14 שנים כסטודנטית, במהלכם צברה ניסיון בתפקידים שונים בתחום שרשרת האספקה כגון בקרת איכות, ותִכנוּן רכש אסטרטגי, תוך שהיא תורמת רבות לביצועים הכוללים של החברה. היא התמקצעה בטרנספורמציה רב תחומית בחברות גלובליות עם דגש על בניית צוותים בינלאומיים.

ג'ני גרינפרס  (צילום: שלמה שוהם)
ג'ני גרינפרס (צילום: שלמה שוהם)

המשאב האנושי | ליבי אנגל-קזס, סמנכ"לית משאבי אנוש, לוריאל ישראל

"הדבר החשוב ביותר בלוריאל ישראל ,היה הסיוע לעובדים להתמודד עם המשבר בהיבט הכלכלי, הפיזי והמנטלי ,תוך שמירה על רמת תפקוד גבוהה גם במישור העסקי. ברגעים כאלה העובדים מצפים להחלטות מהירות ולתקשורת שקופה ורציפה. הם רוצים לדעת שדואגים להם לא פחות מאשר לשורה התחתונה. אחת ההחלטות הראשונות שהתקבלה הייתה שאף אחד מעובדי לוריאל לא יצא לחל"ת ושכל ההטבות יישמרו, כדי לבסס תחושת יציבות וביטחון תעסוקתי. שיגרת הניהול החדשה נבנתה על אמון מלא בעובדים שעברו ל-75% עבודה מהבית והוכיחו שהם מסוגלים לעמוד בתפוקות ובתאריכי יעד.

הבנו שהצוותים שלנו מתמודדים עם סגר, התערערות באיזון במשפחה, והעדר אינטראקציה בינאישית. עזרנו להם  לנהל את הלחץ ,לעשות ספורט ,להישאר מחוברים אחד לשני ולקחת חלק בפעילות החברתית של לוריאל. הקושי הגדול  היה להבין שכל מה שהיכרנו משתנה והברכה הגדולה- שאנחנו מסוגלים לעשות את זה, לשמור על חוסן אישי ואירגוני- ולהצליח! אנחנו גאים מאוד שהחברה בישראל זכתה במקום השלישי בתחרות הגלובלית של לוריאל ועל קבלת ציון מיוחד לשבח מהעמותה לניהול משאבי אנוש, על התנהלותנו בתקופה זו".

ליבי אנגל-קזס (צילום: איציק קנטי)
ליבי אנגל-קזס (צילום: איציק קנטי)

שיח אחדות | אירית גולדברג, סמנכ"לית שיווק BUYME

משבר הקורונה יצר לצידו משבר גדול בין קטבים שונים באוכלוסייה - הדתיים והחילונים, הערבים והיהודים, ימניים ושמאלנים. המצב הוביל לפילוג במסגרתו כל צד רואה מה מגבילים אצלו ומה מתירים ומשחררים אצל השני. כולם מצביעים על הכשלים של הצד השני ולא מבקרים את עצמם. כל זאת, במקום לתרום למאמץ המשותף, ומה שבאמת חשוב - לנצח את המגפה. הדרך להגיע לאחדות בעם לדעתי היא בכך שכל אחד ייקח אחריות ויסתכל על הדבשת של עצמו ולא של אחרים. קמפיין "אימוץ וירטואלי" אשר יחבר בין משפחות משתי קצוות המפה, בליווי מסע הסברה עם "הנבחרים" מהקצוות השונים. זה כיוון שאפשר לעלות בעזרתו את המודעות לכך שהפתרון מצוי בכל אחד מאיתנו.

אירית גולדברג (צילום: רביב שטיין)
אירית גולדברג (צילום: רביב שטיין)