אבנר סטפק מבעלי מיטב דש, יצא בגיוס המונים למען מטרה נעלה, וקרא לחבריו ברשתות החברתיות להצטרף אליו: "כחלק ממשימות ההתנדבות שלקחתי על עצמי בשנים האחרונות, אני מלווה את יעל, ילדה מתוקה בת 12 עם שיתוק מוחין, המתגוררת עם סבתה בדירה צפופה ולא נגישה בפ"ת. ללא עזרה ממשית מהמדינה, קצבה זעומה, וחובות עצומים, יעל רק חולמת להשתחרר מכבלי הבירוקרטיה והאטימות. כדי לעזור ליעל הקמתי קמפיין חירום של גיוס המונים, כי רק הלב הרחב של הציבור יעזור לה לצאת ממעגל חוסר האונים! כל סכום מתאים לעזור ליעל ואשמח להשתתפותך! בואו נעזור לה ונעניק לה חיים ראויים".

 הנגיד אצל רוה

לשכת המסחר ישראל-קנדה קיימה השבוע כנס מקוון בהשתתפות נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון, שהציג את המדיניות של בנק ישראל תחת משבר הקורונה. עו"ד יהודה רוה, שמכהן כיו"ר לשכת המסחר והתעשייה ישראל-קנדה, דיבר על הרצון לחשוף אנשי עסקים ישראלים לפוטנציאל העסקי הטמון בקנדה, ולהראות גם לקנדים את הפוטנציאל שיש בישראל. בין הבכירים שהשתתפו במפגש המקוון: דאג פורד - ראש ממשלת אונטריו; גלית ברעם - קונסולית ישראל בטורונטו ובמערב קנדה; ערן כהן - מנכ"ל התאגיד הקנדי 'בומברדייה' בישראל; סטנלי גומז - הנספח המסחרי של קנדה בישראל; ואדיב ברוך - יו"ר מכון הייצוא.

אמיר ירון (צילום: אילנית כהן)
אמיר ירון (צילום: אילנית כהן)
יהודה רוה  (צילום: אילנית כהן)
יהודה רוה  (צילום: אילנית כהן)

כוזהינוף הדור הבא 
יזם הנדל"ן מוטי כוזהינוף, מבעלי מגדל "בראשית" בשכונת בבלי בתל אביב, שלח הודעות וואטסאפ לחבריו, עם לינק לתרומה למיזם 'רון לקשיש'. כוזהינוף איחל לחבריו חג שמח ושיתף כי מדובר במיזם אותו מובילה בתו - רוני, שנועד לאסוף תרומות שישמשו לסלי מזון עבור קשישים בודדים בסגר. 

רינת ומוטי כוזהינוף (צילום: אביב חופי)
רינת ומוטי כוזהינוף (צילום: אביב חופי)

נהרי בשת"פ באמירויות

בימים אלו נחתם הסכם לשיתוף פעולה משפטי בינלאומי בין משרד עורכי הדין עו"ד שרון נהרי, לבין פירמת עורכי הדין אל-דהאבשי גריי (Al Dahbashi Gray) הממוקמת בדובאי  ופועלת גם ביתר האמירויות. שיתוף פעולה זה יאפשר לאנשי עסקים וארגונים ישראליים לקבל ייעוץ ושירותים משפטיים בדובאי ובמדינות המפרץ, וזאת דרך משרד עו״ד שרון נהרי שבישראל, שכבר בימים אלו מייצג קבוצות ישראלים אשר פועלים בתחום העסקים בדובאי. בראש פירמת אל-דאבאשי גריי עומד עו״ד מוחמד אל-דהאבשי (Mohammed Al Dahbashi), המתמחה במתן שירותים משפטיים בתחומים מסחריים, הלבנת הון, נדל״ן ועוד. לצדו, בניהול הפירמה נמצא עו״ד פיטר גריי (Peter Gray), בוגר בית הספר למשפטים קיימברידג׳ (Cambridge) שבאנגליה. עו"ד גריי מתמחה בסכסוכים בינלאומיים ובדיני צווארון לבן. לפירמת אל-דהאבשי גריי סניפים נוספים בלונדון ובמצרים.

סגל בזום מניו יורק

מירי סגל, הבעלים של MS-IR, חברת קשרי משקיעים מובילה בניו יורק, התייצבה (בזום כמובן) לשאת את הרצאת הסיכום בקורס 'פיתוח כישורי סמנכ"לי כספים בהיי-טק', מבית פורום CFO. סגל ניהלה שיח עם דרור דויד, סמנכ״ל הכספים של חברת 'נובה' הנסחרת בנאסדק, שהייתה גם אחת מלקוחותיה בשבע השנים האחרונות. נובה נסחרת בנאסדק ובתל אביב ולאחרונה הצטרפה למדד תל אביב 35 הכולל את החברות הגדולות בבורסה.  

במהלך ההרצאה סיפקה סגל טיפים לחברות ציבוריות בתחום קשרי המשקיעים בארה״ב וניתחה נושאים כמו: מתן כלים עבור ניהול נכון של קשרי משקיעים, השינויים שחלו בשוק ההון האמריקאי בתקופת הקורונה, וכיצד חברות זרות וישראליות בפרט, הסתגלו למצב החדש.

מירי סגל (צילום: יח''צ)
מירי סגל (צילום: יח''צ)

פינת חמד| אווה סמואלוב מעצבת פנים 

אווה סמואלו (צילום: אלעד גונן)
אווה סמואלו (צילום: אלעד גונן)

"הפינה בבית שבה אני מוצאת שלווה שחרור ושמחה, היא פינת הפסנתר שלי. ניגנתי בפסנתר כשהייתי ילדה, הפסקתי לנגן בגיל 12. תמיד ידעתי שעוד אחזור לזה כשאצא לפנסיה (מה שכנראה לא יקרה...) לפני כשנה וחצי במוצ"ש ,ראיתי את הסרט -הספר הירוק, על הפסנתרן הנפלא ושומר הראש האיטלקי שלו.  ביום ראשון כבר חיפשתי מורה לפסנתר, ביום חמישי היה לי שיעור ראשון וביום שישי קניתי פסנתר... אני לומדת פסנתר מאז, חלק מהידע חוזר אלי ואני מתענגת על המוסיקה. מיקמתי את הפסנתר בחדר המגורים מול חלון פינתי רחב, המשקיף על נוף שדות ועצים. אפשר לראות אותו ,מכל פינה בחדר המגורים וגם כשאני לא מנגנת אני מתענגת על עצם היותו.

פינת החמד של אווה סמואלוב (צילום: אווה סמואלוב)
פינת החמד של אווה סמואלוב (צילום: אווה סמואלוב)

תגלית | תומר הורוביץ- סמנכ"ל החטיבה המסחרית, נספרסו ישראל

"תקופת הקורונה אילצה את בעלי העסקים לחשוב אחרת. תחום המזון, המסעדות והברים (לצד בתי המלון), הוא ללא ספק המאותגר ביותר שכן כל מהותו היא אירוח ומפגשים בין בני אדם. אני רוצה לפרגן לכל מי שידע לתת מענה מהיר לאתגר ולמגבלות ולהפוך אותם להזדמנות. אחד מאלה הוא צביקי עשת - מבעלי קבוצת גרינברג ובתוכה מסעדת הGRECO. המסעדה תמיד מהווה עבורי מפלט לאוכל טוב, חוויה יוונית אותנטית, ובעיקר אי של יציבות בידיעה ברורה שהחוויה תהיה טובה. 

בחודש אפריל כשכולנו היינו בסגר הראשון, צביקי ידע להגיב מאוד מהר, בחר להשתנות ובכך להפוך את הגלידריה של הקבוצה לדלי יווני אמיתי, 'GRECO DELI', שכולל בתוכו את כל מאכלי המסעדה, סלטים, בשרים, אביזרים נלווים בדמות קנקני אוזו וכלי הגשה, אלכוהול וקינוחים, והכל באווירה יוונית אמיתית שמסייעת להשלמת החוויה וכדי להגיע לתוצאה הנכונה - ליצור חוויה יוונית בבית. שאפו!"

תומר הורוביץ (צילום: יח''צ נספרסו)
תומר הורוביץ (צילום: יח''צ נספרסו)