1. דניאל אריסון-דורסמן - בנם של אשת העסקים והפילנטרופית שרי אריסון ומיקי דורסמן, כרע ברך, שלף טבעת והציע נישואים לחברתו בשש השנים האחרונות - דניאל גל. אריסון בן ה-25, בוגר תואר שני בלימודי ממשל, דיפלומטיה ויישוב סכסוכים – במרכז הבינתחומי, עם התמחות ב-Global Impact, ובוגר החוג למנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה, מכהן כחבר בדירקטוריונים שונים בקבוצת אריסון, וכן כיו"ר אגודת הידידים הצעירים של קרן התזמורת הפילהרמונית. 

דניאל גל ודניאל אריסון-דורסמן (צילום: אביחי וקסלר)
דניאל גל ודניאל אריסון-דורסמן (צילום: אביחי וקסלר)

2. שמואל דונרשטיין - היו"ר והבעלים של קבוצת 'רב בריח', לא ויתר על המסורת ואירח את אירוע סיום השנה של החברה, רק שהפעם בזום. קבלנים, יזמים, מהנדסים, אדריכלים ושותפים לדרך הוזמנו ליהנות  ממופע סטנד-אפ של אדיר מילר ששודר און-ליין בצורה של "שיחת סלון" כאשר את תפקיד המראיין ממלא דונרשטיין. עידן זו-ארץ - מנכ"ל הקבוצה, הודה למשתתפים על שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנה וציין שהקורונה לא תפריע במימוש תוכניות ההתרחבות והצמיחה של החברה לשווקים חדשים ועם מוצרים חדשים הן בארץ והן בחו"ל.

עידן זו- ארץ, אדיר מילר ושמואל דונרשטיין (צילום: שרית יתיר)
עידן זו- ארץ, אדיר מילר ושמואל דונרשטיין (צילום: שרית יתיר)

3. בעקבות תוצאות הבחירות לנשיאות בארצות הברית כתבה שירה רודרמן מנכ"לית קרן משפחת רודרמן ( שגם חגגה השבוע את יום הולדתה) פוסט אופטימי: "זה לקח רק 244 שנים!!! 100 שנים אחרי שנשים השיגו זכות הצבעה בארצות הברית; קאמלה האריס - פרקליטת המדינה של קליפורניה, סנאטורית ועכשיו האישה הראשונה בתפקיד סגנית נשיא ארצות הברית.

מהיום שנשים התחילו להיאבק על זכויותיהן, אנחנו סודקות אט אט את תקרת הזכוכית. כל אחת מהנשים האמיצות שפעלו כדי שנשים יוכלו לבחור, ללמוד מה שירצו והיכן שירצו, להתקבל למקומות עבודה שהיו סגורים בפניהן, לממש את יכולותיהן - כל אותן נשים סללו לכל השאר את הדרך.

גם אם ג'ו ביידן כלל לא היה הבחירה המועדפת עליכם, ואפילו אם ישנו חשש מסוים מתפקודו כנשיא - אני מקווה שתוכלו להבין את היום הגדול בשביל כל ילדה, שרואה כי החלום האמריקאי יכול להיות גם החלום שלה".

שירה רודרמן (צילום: נועם גלאי)
שירה רודרמן (צילום: נועם גלאי)

4. בעוד עולם האופנה מנסה להתאושש מנזקי הקורונה, מעצב האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי בן השמונים, יצא השבוע למסיק זיתים בפירנצה. 

רוברטו קוואלי (צילום:  Gareth Cattermole  Getty Images)
רוברטו קוואלי (צילום: Gareth Cattermole Getty Images)

5. יהודה משי זהב - יו"ר ומייסד ארגון זק"א הבינלאומי, וארגון 'אשת לפידות', גייס את אשת העסקים פנינה רוזנבלום כחברה בארגון אשת לפידות. חברות הארגון יוזמות ומובילות

מהלכים מצילי ומשפרי חיים, לרווחת הציבור, ללא הבדל דת גזע ומין, ופועלות לקידום מטרות הומניטריות חברתיות בישראל וברחבי העולם. בין חברות הארגון ניתן למצוא את: יהודית יובל-רקנאטי - יו"ר קבוצת גנדיר ועמותת נט"ל; המסעדנית רותי ברודו; אסתר מור - נשיאת ויצו העולמית; שרה אלאלוף - קונסולית כבוד של לטביה; סוכנת הטאלנטים - זוהר יעקובסון ועוד.

יהודה משי זהב ופנינה רוזנבלום (צילום: ענת מחנאי)
יהודה משי זהב ופנינה רוזנבלום (צילום: ענת מחנאי)

6. חברת האופנה Adika יזמה שת"פ עם עמותת "ל.א. לאלימות נגד נשים" לרגל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים שיתקיים החודש. במסגרת השת"פ תמכור הרשת מהדורה מיוחדת של בגדים תחת הסלוגן "I’VE GOT THE POWER TO SAY NO MORE" כאשר כל ההכנסות מהמכירות יועברו לעמותה, לסיוע לנשים וילדיהן. את צילומי הקמפיין מובילה הפרזנטורית–שחקנית נאיה פדרמן.

נאיה פדרמן (צילום: עידן מלכה)
נאיה פדרמן (צילום: עידן מלכה)

7. סמסו מזל טוב לאיש העסקים  משה פטרבורג, שבסוף השבוע שעבר חגג את יום הולדתו, במסיבה אינטימית ביתית (לא לדאוג - לפי הנחיות הבריאות). מי שהוזמן להופיע בפני החברים ובני המשפחה שהיו באירוע היה הזמר אליעד נחום שאלתר קטע 'ראפ' מיוחד לערב, עם חתנו של פטרבורג - גיל ססובר. 

משה פטרבורג (צילום: רפי דלויה)
משה פטרבורג (צילום: רפי דלויה)

8. שר התרבות חילי טרופר הגיע לביקור בבית הספר רימון למוסיקה.
זוהי הפעם הראשונה שבה שר תרבות מגיע לביקור ב'רימון' וכיאה למעמד, טרופר התקבל בחום על ידי אודי אנג'ל - יו"ר רימון; משה סיני, מנכ"ל בית הספר; יהודה עדר - נשיא בית הספר; אירינה שלמור - יו"ר אגודת הידידים; ודני סנדרסון - חבר הועד המנהל של בית הספר.

טרופר ביקר באולפן ההקלטות החדש של רימון, נפגש עם הזמר דניאל סולומון - בוגר רימון שביצע כמה מלהיטיו, ודיבר גם עם סטודנטיות שמתנדבות בפרויקטים חברתיים.

חילי טרופר ואודי אנג'ל (צילום: אסף לב)
חילי טרופר ואודי אנג'ל (צילום: אסף לב)

9. האמנית איריס נשר רושמת הצלחה מעבר לים. מסעדת כוכבי המישלן של השף אלן דוקאס בלונדון, התחדשה בקערות הפורצלן של מותג Domestica של נשר.

איריס נשר (צילום: ג׳יין שוטל)
איריס נשר (צילום: ג׳יין שוטל)