אוניברסיטת תל אביב ארחה לוובינר בלעדי את הבמאי המפורסם ועטור הפרסים מרטין סקורסזה (78). המפגש נערך במסגרת סדרת ראיונות חודשיים שעורכים אוניברסיטת תל אביב ובית הספר לקולנוע ע"ש סטיב טיש, בהשתתפות אלפי סטודנטים ובוגרים של האוניברסיטה. את הוויבנר עם סקורסזה שביים קלאסיקות קולנועיות בלתי נשכחות ("נהג מונית", "השור הזועם", "החברה הטובים", "צבע הכסף" ועוד ועוד) הנחו ד"ר דן חיוטין מבית הספר לקולנוע ולטלוויזיה, עם התסריטאי והבמאי יונה רוזנקיאר – אף הוא בוגר בית הספר. כמו כן, באירוע השתתפו פרופ' ערן נוימן, דיקן הפקולטה לאמנויות ע"ש יולנדה ודוד כץ, ופרופ' רז יוסף - ראש בית הספר לקולנוע ולטלוויזיה.

הריאיון עם סקורסזה נערך כחלק מסדרה מתמשכת של וובינרים חודשיים, בהשתתפות שחקנים מרכזיים מעולם הקולנוע והטלוויזיה, בהם: רוברט דה נירו, מייקל דאגלס ואחרים.

 מוקדי והזמר במסכה
 בהמשך להצלחת תוכנית הטלוויזיה "הזמר במסכה", בשבועיים האחרונים עברו חלק מהתחפושות המקוריות של התכנית בגרסתה הישראלית, לצילומים סודיים בחברת "סייברארק", שהפיקה אירוע חנוכה מיוחד לעובדיה. את הקונספט הארגוני של "הזמר במסכה" יזמו קבוצת ההפקות B.y של אמיר בלכר וזוהר רבינוביץ' וחברת Thisplay Live של שרון דרור, שרכשו את הזכויות לפורמט המצליח.

בערב חנוכה, נר ראשון, התקיים האירוע הראשון מסוגו בארץ עבור ענקית הסייבר הישראלית - חברת סייברארק (CyberArk).  עובדי החברה אשר השתתפו בגרסה הארגונית, צילמו את הנאמברים בתחפושות המקוריות מהטלוויזיה, שאליהן התווספו עוד שתי תחפושות שנתפרו במיוחד כדי שיתאימו לעולם התוכן הטכנולוגי של החברה: כספת (המסמלת כספת וירטואלית) ו-האקר. מנכ"ל סייברארק, אודי מוקדי ברך את העובדים ובני משפחותיהם שלקחו חלק באירוע המקוון. 

אודי מוקדי  (צילום: סייברארק)
אודי מוקדי  (צילום: סייברארק)

 ויליגר מביא מאבו דאבי

צביקה ויליגר - מבעלי חברת 'וילי פוד', חתם על הסכם עם חברת הגבינות פינאר מאבו דאבי בראשות המנכ"ל ואדה טוקבאס לייבוא גבינות מותכות לישראל. וילי פוד תהיה החברה הראשונה אשר תייבא גבינות כשרות מאבו דאבי לישראל.

צביקה ויליגר ו-ואדה טוקבאס  (צילום: יח\'\'צ וילי פוד)
צביקה ויליגר ו-ואדה טוקבאס  (צילום: יח\'\'צ וילי פוד)

פריז פינת רוטשילד

ארבעה חודשים אחרי הפתיחה של סניף "מייסון קייזר" בנמל תל-אביב, מותג הבולונז'רי והפטיסרי של האופה הידוע אריק קייזר, פתח סניף נוסף בפינת הרחובות רוטשילד והרצל, בבניין של המכון הצרפתי, בעיר תל-אביב.  

יואן סמדג'ה - הבעלים והמנכ"ל ומי שאחראי לעלייתו וקליטתו המוצלחת של המותג בישראל,  אירח לרגל פתיחת הסניף השני פודיז, שפים ומנכ"לים, אשר יצאו מן החנות עם שקיות כתומות עמוסות בשלל מאפים, עוגות, לחמי מחמצת, וכמובן הבגטים והקוראסונים המפורסמים, כדי להנות מ'טייק אווי' בשדרות רוטשילד. נהנו מהשיק הפריזאי: שף מושיק רוט, יוסף זהר - מנכ"ל טחינה אל ארז, שפית שיראל ברגר, הפרסומאי גדעון עמיחי, בלוגרית האוכל רותם ליברזון, ועוד.

יואן סמדג'ה ויוסף זהר (צילום: יחצ)
יואן סמדג'ה ויוסף זהר (צילום: יחצ)

 פסטיבל אמריקן אקספרס

לרגל חג החנוכה, השיקו השבוע עידו עלמני - מנהל אמריקן אקספרס ישראל, רוני קרני - סמנכ"לית השיווק, וזוהר שריג - מנכ"ל חברת ההפקות בלוסטון, פסטיבל ייחודי וחינמי לקהל הרחב. AMERICAN EXPRESS FUNFEST הינו פסטיבל אונליין אשר יכלול ארבעה ימים של שידורים חיים במהלך חופשת חנוכה מהם יוכלו ליהנות ילדים ובני נוער, ללא יציאה מהבית או התקהלות, וללא עלות. הפסטיבל של  אמריקן אקספרס בהפקת חברת בלוסטון,  ייערך השבוע בהשתתפות מיטב כוכבי היוטיוב והטיקטוק האהובים בישראל. 

 עידו עלמני, רוני קרני וזוהר שריג  (צילום: אוראל כהן)
 עידו עלמני, רוני קרני וזוהר שריג  (צילום: אוראל כהן)

נפלאות סופהשבוע

>בהרצליה נערך טקס הנחת אבן הפינה ל"בית-צחי" - אולם ספורט וחניון ע"ש צחי פישביין ז"ל, במעמד בני משפחתו, שר החינוך יואב גלנט, וראש עיריית הרצליה משה פדלון. הטקס התקיים בפורום מצומצם מאוד בשל מגבלות הקורונה.

>השף עומר מילר חגג עם צוות מערך החינוך במועצה אזורית הערבה התיכונה, אירוע הצדעה למערך החינוך, בסדנת בישול מקוונת. השף מילר, בנה במיוחד לחגיגת הבישול, מתכונים בניחוח ערבה, על בסיסי חומרי הגלם וירקות טריים מחממות הערבה. לקראת הסדנה קיבל כל משתתף לביתו, סינר בישול מתנה משותפות 'ביחד ערבה אוסטרליה' של הסוכנות היהודית, שסייעה לאירוע וכן ערכה מלאה ב'כל טוב ערבה'. המשתתפים הכינו לחם עשבי תיבול, כיסונים ממולאים, חצילים ברוטב פלפלים ועגבניות וכדורי תמרים ברוטב קרמל. בסדנה השתתפו 110 אנשי ונשות חינוך, שנפגשו בקפסולות, או בזום, ובישלו יחד במטבח המארח, בהנחיית השף.

עומר מילר (צילום: אלבום פרטי)
עומר מילר (צילום: אלבום פרטי)

 המשאב האנושי | אילנית דרעי, מנהלת משאבי אנוש בחברת התוכנה PTC

אילנית דרעי (צילום: PTC)
אילנית דרעי (צילום: PTC)

"ניהול המשאב האנושי בימי קורונה מאלץ אותנו לחשיבה והתנהלות אחרת כדי לשמר את השותפות והמחויבות עם העובדים באופן מיטבי. בתקופת הקורונה ,המאתגרת את כולנו, מצאנו דרכים כיצד להקל על עובדינו ולסייע להם לעבור את התקופה באופן אשר יהיה קל יחסית עבורם.

כל עובדי החברה יכולים לעבוד מהבית או מהמשרד לפי בחירתם. כמו כן, אנו מאפשרים לעובדינו להעדר למספר ימים כדי לטפל בצורה מיטבית בענייניהם האישיים כמו טיפול בילדים שנמצאים בבית, בהורים שזקוקים לעזרה וכד'. אנו משלמים על הימים הללו בנוסף לימי החופשה או המחלה המגיעים להם.

במיוחד בימים אלו, אבל לא רק, אנו ממשיכים לדאוג לרווחתם הבריאותית והנפשית של עובדינו ולמען קידום וניהול אורח חיים בריא. אנו מתאימים את דרכי הפעולה והשירותים לעובדינו לעולם הוירטואלי. פעולות כגון שיעורי יוגה, ספורט, הרצאות ופעילויות בנושאים שונים ומגוונים, מועברים וירטואלית עד לביתם של העובדים ומותאמים גם לבני המשפחה. 

אנו גם מעניקים לעובדים אשר חפצים בכך סיוע וייעוץ פסיכולוגי. בנוסף, מנהלי החברה על כל שדרת הניהול מקיימים שיחות ופגישות וירטואליות עם כלל העובדים בנושאים שונים באופן סדיר על מנת לשמור על קשר אישי גם כאשר לא מתראים פנים אל פנים".