אירוע הגאלה השנתי של המרכז הרפואי ע"ש רבין, נערך השנה באופן מקוון ושודר בראשון בערב לקהל ידידי ומוקירי בית החולים. השנה הוקדש האירוע לכבודם של הצוותים הרפואיים בבתי החולים בילינסון והשרון, שהיו בחזית המאבק בקורונה. מדובר כידוע בצוותים העובדים סביב השעון, שבעה ימים בשבוע, בשבת ובחג, להצלת חייהם של המטופלים, שהשנה גבר העומס עליהם בשל המגיפה. באירוע גם הוצג והושק המבנה החדש של המערך לקרדיולוגיה בבילינסון ע"ש עמוס עוז, בניהולו של פרופ' רן קורנובסקי.

המשדר שאותו הנחתה שרון כידון הופק ביוזמת עמותת הידידים של מרכז רפואי רבין, בראשותו של פנחס (פיני) כהן - יו"ר קרן נוי, ובניהולה של מנכ"לית העמותה אורלי מסקין. התייצבו: ד"ר איתן וירטהיים - מנהל המרכז הרפואי רבין, חברי הנהלת בית החולים, ואנשי הצוותים הרפואיים. בשידור צפו ידידים ותורמים, מבכירי המגזר העסקי בישראל.

במסגרת הערב המיוחד הוענק לבני הזוג ענת וד"ר שמואל חרל"פ, אות "יקירי מרכז רפואי רבין" לשנת 2020, על תרומתם יוצאת הדופן לפיתוח המערך לקרדיולוגיה ע"ש עמוס עוז. בין הנימוקים לאות: שותפותם המרכזית של בני הזוג במימוש חזון הנהלת המרכז הרפואי, לפיתוח חדשנות בבילינסון ולחדשנות בתחום הרפואה. בני הזוג חרל"פ שותפים גם להקמת המערך לנוירוכירוגיה על שם עו"ד ד"ר משה שקל במגדל האשפוז החדש.  החלק אומנותי באירוע כלל הופעות של חבורת "זהו זה", רמי קלינשטיין ובתו משי קלינשטיין, ואמן החושים נמרוד הראל. 

 אושר כמפתח למנהלים

בכנס שקיימה חברת רב-בריח באמצעות אפליקציית זום ל-150 מנהלים בחברה, לרגל סוף השנה, הופתעו המנהלים לגלות בין המשתתפים את לינוי אשרם - אלופת אירופה הטרייה בהתעמלות אמנותית. החברה מלווה את אשרם ומעניקה לה חסות כלכלית מזה ארבע שנים. שמואל דונרשטיין - יו"ר ונשיא קבוצת רב בריח, ציין כי אשרם היא דוגמא לנחישות וגאווה והיא מצידה הודתה על התמיכה  רבת השנים - בעיקר בשנה האחרונה, וציינה שהיא גאה להיות חלק ממשפחת רב-בריח.

עידן זו-ארץ - מנכ"ל החברה, ערך סיכום שנה. בנוסף נהנו המנהלים מהרצאה של פרופסור יורם יובל תחת הנושא "אושר כמפתח למצוינות וחדשנות".

שמואל דונרשטיין, יורם יובל ועידן זו-ארץ (צילום: ענת ורניק)
שמואל דונרשטיין, יורם יובל ועידן זו-ארץ (צילום: ענת ורניק)

במטבח על נוף 
זוכת העונה הרביעית של תוכנית הריאליטי 'מאסטר שף' - השפית המוערכת נוף עתאמנה אסמאעיל, נבחרה לככב כפרזנטורית בקמפיין החדש של חברת סוגת. הקמפיין הנרחב והמושקע, שישודר בערוצי הטלוויזיה, ובפלטפורמות דיגיטליות תחת הסלוגן "סוגת, האימא של האיכות", מקדם את סדרת הקטניות של החברה לעונת החורף. על סט  הצילומים נכחה יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של סוגת. 

יעל פודולסקי ונוף עתאמנה אסמאעיל (צילום: מנחם רייס)
יעל פודולסקי ונוף עתאמנה אסמאעיל (צילום: מנחם רייס)

החמניות של קס 

עמותת 'חמניות' הפועלת למען ילדים ובני נוער שאיבדו את אחד מהוריהם, יוצאת בקמפיין גיוס המונים, במטרה לגייס כספים שיממנו את פעילותה ויאפשרו לה להעניק תמיכה לעוד כ-1,200 ילדים ובני נוער, הממתינים להשתלב בפעילות העמותה. מידי שנה הופכים אלפי ילדים ובני נוער בישראל ליתומים מאם או מאב. עמותת חמניות הוקמה לפני כ- 4 שנים על ידי הדר קס, שאיבדה את אביה איש העסקים אמיר קס ז"ל, (שניהל את קרן מרקסטון) בתאונת דרכים כשהייתה בת 14. כששמה לב שאין בישראל שום מסגרת שתציע תמיכה חברתית או רגשית שהיא כל כך הייתה זקוקה לה, היא החליטה להקים בעצמה מסגרת שתציע תמיכה לילדים שחוו אובדן הורי בגילאים צעירים.

הדר קס (צילום: ניר סקלמן)
הדר קס (צילום: ניר סקלמן)

מועדון ארוחת הבוקר עם גינוסר

בכנס הדירקטורים הרבעוני "מועדון ארוחת הבוקר" מטעם  'פאהן-קנה ניהול בקרה', נדונו הסוגיות הבוערות לדירקטורים בחברות הישראליות ובכלל זה: התייקרות הפרמיות, כניסת ישראל לרשימה השחורה בחברות ביטוח בינלאומיות, והמפתח להקטנת הסיכון של דירקטורים לתביעות.

הכנס, שהפך למסורת בקרב דירקטורים ונושאי משרה בכירים בישראל, נערך במקביל לציון 30 שנות פעילות של פאהן-קנה ניהול בקרה, בהשתתפות רו"ח יוסי גינוסר - מנכ"ל פאהן קנה ניהול בקרה; עו"ד אילן פלטו - מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות; עו"ד סיגל שלימוף-רכטמן, גרוס אורד שלימוף ושות', נציגת לויידס בישראל; רו"ח דורון כהן שותף בפאהן-קנה ניהול בקרה ונוספים.


חיסון | פנחס בוכריס - שותף בקרן ההון סיכון SOMV, ולשעבר מנכ״ל משרד הביטחון, ומפקד היחידות הטכנולוגיות 8200 ו-81

פנחס בוכריס (צילום: רותם להב)
פנחס בוכריס (צילום: רותם להב)

אני קורא לנשות ואנשי תעשיית ההי טק: מחובתנו להוות דוגמא אישית ולהתחסן. עלינו לסייע במלחמה בנגיף הקורונה. בדיוק כפי שאנחנו מובילים את חברות ההייטק הטובות והמתקדמות בעולם, מחובתנו לסייע ולהוביל גם את התעשייה ושלוחותיה בישראל למיגור המגפה במטרה לחתור לחזרה לשגרה ולשיקום הכלכלה.

המשאב האנושי | שרי בן מאיר, מנהלת משאבי אנוש, SQream

שרי בן מאיר (צילום: SQREAM)
שרי בן מאיר (צילום: SQREAM)

 "'חגיגת' הזום והעבודה מהבית לא נמשכה אצלנו זמן רב על אף היתרונות הברורים והעובדה שבלעדיה פעילותה של החברה הייתה מן הסתם מושבתת. מהר מאוד נולדה 'תנועת החזרה למשרד' של העובדים שחשו בצורך עז לשוב למשימות הפיתוח במשרד, בסביבה של צוותי עבודה, סיעורי מוחות והפרייה הדדית כמו גם אווירת הכיף החברתית. הנהלת החברה הגיבה במהירות וביצעה את ההתאמות הנדרשות במשרדים על מנת שכל מי שירצה או תרצה לשוב למשרד, יוכל לעשות זאת בבטחה. מצב זה אפשר לנו לחזור למשרד לצד שילוב עבודה מהבית והתחשבות בצרכי העובדים במצב המאתגר שנולד עקב הקורונה. אנו גאים בכך שהצלחנו בתקופה זו גם לארגן מפגשי גיבוש צוותיים (בהתאם להנחיות) ודווקא בתקופה כזו היה להם ערך עצום עבור העובדים שהיו צמאים ליציאה מהשגרה השוחקת.

 כחברת ניתוח דאטה בענן, הביקוש לפתרונות שלנו צמח בתקופת הקורונה בשיעור חסר תקדים, ככל שהכלכלה עברה למרחב הדיגיטלי. על כן עובדינו נדרשו לעבודה מאומצת יותר ועמדו בדבקות בכל המשימות, על אף הקשיים האובייקטיביים הרבים של המצב. אנו חוזרים בהדרגה גם לטיסות לחו"ל לביקור אצל הלקוחות.  חשוב לנו להטיס רק עובדים המעוניינים בכך שהביעו הסכמה מפורשת לעשות זאת ולשמחתנו, יש רבים כאלה בחברה.   כולנו כבר רואים את האור בקצה המנהרה, גם אם יקח קצת זמן עד שהחיים יחזרו למסלולם הנורמלי".