ד"ר תומר סיימון מונה למדען הראשי (Chief Scientist) של 'מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח' - תפקיד חדש בחברה בארץ שנמצא בתוך גוף ה-CTO. סיימון עובר למיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח לאחר שנתיים ב'מיקרוסופט ישראל - ארגון השיווק והמכירות', שם כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות לאומיות והוביל, בין היתר, את תחומי הבינה המלאכותית, 5G, מחשוב קוונטי וכן עבד צמוד לבכירי המשק הישראלי בפיתוח ובבנייה של אסטרטגיות לטרנספורמציה דיגיטלית. הוא מביא עמו ניסיון של מעל לעשרים שנים בעולמות המחקר המדעי והטכנולוגי, פיתוח תוכנה, ובהקמה וניהול של מרכזי פיתוח גדולים.

 בתפקידו החדש יהיה סיימון אמון גם על תחומים חיצוניים כמו קשר מול האקדמיה ועבודה על מחקרים משותפים, וגם על פיתוחים פנימיים. הוא ימשיך לעסוק בתחומי השקעות וממשל, שכעת יחוברו לעולמות המחקר והפיתוח, ויוביל את הרחבת תחומי העיסוק של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח.

במקביל לעבודתו במיקרוסופט, סיימון חבר בשנים האחרונות במספר ועדות ממשלתיות, מלווה את מערכת הביטחון, והיה חבר בצוות ראש הממשלה ליציאה מהסגר הראשון.

 רצים את תל אביב בהתאם להנחיות
מרתון סמסונג תל אביב 2021 – אחד מאירועי הספורט הגדולים בישראל, יתקיים השנה בפעם ה-13. בצל הקורונה ובדומה למרתונים מובילים אחרים בעולם, תתקיים התחרות לראשונה במתכונת חדשנית ודיגיטלית, התואמת את הנחיות משרד הבריאות. המוטו שנבחר לתחרות השנה הוא: "כולנו רצים יחד וכל אחד לחוד", והמארגנים הזמינו את כל הרצים - חובבנים ומקצועיים - לרוץ כמיטב יכולתם, ולהצטרף באותו יום ובאותה שעה לאלפי רצים בכל רחבי הארץ, כל אחד ואחת במסלול שתכנן עבורו. ראש העיר תל אביב יפו רון חולדאי שלח ברכה מצולמת לרצים. 
במפגש החשיפה של תכנית המרתון השנה השתתפו: אופיר וגמן – מנהל המרתון וסגן מנהל רשות הספורט בעיריית תל-אביב, רונן סלם - סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל ועופר שטרית - יו"ר חברת כפיים.

אופיר וגמן ורונן סלם (צילום: באדיבות מרתון סמסונג)
אופיר וגמן ורונן סלם (צילום: באדיבות מרתון סמסונג)

נקסטפרם פותחת מסחר

בשלישי בבוקר פתחו חברי הנהלת חברת 'נקסטפרם טכנולוגיות' את המסחר בבורסה בתל-אביב, לרגל רישומה של החברה למסחר בבורסה המקומית. 'נקסטפרם' היא אחת מארבע חברות חדשות שהצטרפו לבורסה מתחילת השנה ותיכלל בענף הטכנולוגיה, הכולל כיום 85 מניות, בשווי כולל של כ-214 מיליארד שקל.

 מדובר בחברת הפוד-טק הרביעית במספר שהפכה לציבורית מאז ינואר אשתקד, והחלה להיסחר בבורסה, כאשר שוויין המצרפי של ארבע חברות אלה עומד כיום על כ-860 מיליון ₪. החברה שהוקמה ב- 2013, עוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של טכנולוגיות ורכיבי תזונה חדשניים, פונקציונאליים וטבעוניים מבוססי שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO), למגוון שימושים לשוק המזון, לרבות תוספי התזונה, ולשוק הצומח של תחליפי חלבון מן החי.

פתחו את המסחר ואת הבוקר ביחד: בועז נוי - מנכ"ל נקסטפרם; ד"ר צפרא כהן - משנה למנכ"ל, מחקר ופיתוח; ודרורית וילנאי - מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה.

 בועז נוי, ד''ר צפרא כהן ודרורית וילנאי (צילום: הבורסה לניירות ערך)
 בועז נוי, ד''ר צפרא כהן ודרורית וילנאי (צילום: הבורסה לניירות ערך)

 אימון שרירי הפנים עם בילט

יעל בילט-צין  - סמנכ"לית השיווק ומבעלי חברת 'לילית קוסמטיקה' השיקה אתמול במפגש דיגיטלי, סדרת מוצרים חדשה של מותג הטיפוח הצרפתי PAYOT. משתתפות המפגש נהנו מסדנה חווייתית עם בעלות המותג FACEMART - אחינועם איזנברג וטניה גמליאל, שהעבירו סדנת אימון לשרירי הפנים והצוואר, וזאת מכיוון שסדרת המוצרים החדשה כוללת גם קרם צוואר חדשני עם גלגלת לעיסוי.

טניה גמליאל, יעל בילט-צין ואחינועם איזנברג (צילום: באדיבות לילית קוסמטיקה)
טניה גמליאל, יעל בילט-צין ואחינועם איזנברג (צילום: באדיבות לילית קוסמטיקה)

נציגות בפדרציה הבינלאומית לאופנועים
עמותת התאחדות הספורט המוטורי בישראל (IMSF - Israel Motorsport Federation), הגוף הרשמי המייצג של הספורטאים בתחום זה, אל מול הרשויות ומשרד הספורט - התקבלה להיות המייצגת של ישראל בפדרציה הבינלאומית לאופנועים (ה-FIM), הגוף המארגן של מרוצי האופנועים בעולם, וחברה בה. ההחלטה בעניין התקבלה באספה הכללית השנתית של הפדרציה, שנערכה באופן מקוון בשל הקורונה. את ההתאחדות ליוו בהליך עוה"ד גיל עטר, עמית מור ועומר גיא ממשרד נשיץ-ברנדס-אמיר. ניב צורי, מנכ"ל ההתאחדות מסר: "מהלך זה הינו יריית פתיחה מדהימה לשנת 2021. יש לנו את ההזדמנות והאחריות לעשות את קפיצת המדרגה הבאה של הספורט המוטורי בישראל ברמה המקומית והעולמית. הייצוג והחברות בפדרציה מאפשרים להתאחדות להנפיק רישיונות בינלאומיים לספורטאים, לשלוח ספורטאים ישראליים לתחרויות בינלאומיות, לארגן מרוצים בינלאומיים בישראל, ועוד".

ניב צורי  (צילום: ניר עמוס)
ניב צורי  (צילום: ניר עמוס)

המשאב האנושי | שני נגו-מיכל, מנהלת משאבי האנוש של חברת הסטארטאפ 'נקסט אינשורנס'

שני נגו-מיכל (צילום: מירב לוין)
שני נגו-מיכל (צילום: מירב לוין)

"כמנהלת משאבי אנוש של סטארטאפ, שפועל בקצבים מהירים, אני נדרשת להמציא את עצמי מחדש בכל פעם כדי לענות על צרכיהם המשתנים של העובדים. סגירת בתי הספר והגנים שמקשה על הורים לילדים, הדאגה של עובדים להוריהם המבוגרים ותחושת בדידות מצד רווקים ורווקות הם רק חלק מהנושאים שממקדים אותנו כעת בחייהם האישיים של העובדים. גם אני, כאמא בעצמי, מתמודדת עם האתגרים הללו שמדגישים עד כמה כולנו זקוקים לחוויית רווחה מקיפה של 360 מעלות. כך, למשל, שיתפנו פעולה עם יוזמות כמו Grouphug המעניקה תמיכה נפשית בנושאי הורות, וגם ערכנו פעילויות לעידוד פעילות ספורטיבית. כדי לכפר, ולו במעט, על יכולת העובדים להיפגש פנים מול פנים, קיימנו אירוע ייחודי לציון השנה החדשה, שכולו נערך במציאות מדומה. במסגרת האירוע המקוון יכולנו להכיר עובדים חדשים ולפטפט עם קולגות, תוך שמירה על ריחוק חברתי כנדרש. ברור לי כי עבודת אנשי משאבי האנוש השתנתה לעד, וחשוב לי להיות עם אצבע על הדופק ולתת מענה לעובדים, במציאות שמשתנה חדשות לבקרים".