נשיא המדינה רובי ריבלין העורך סבב ביקורים בבתי החולים הנמצאים בחזית המאבק בנגיף הקורונה, הגיע ביום חמישי האחרון לביקור במרכז הרפואי ע"ש שמיר ('אסף הרופא') והיה אורחה של ד"ר אסנת לבציון-קורח - מנהלת המרכז הרפואי. בין היתר סיירו השניים במרכז ההיפרברי (תא הלחץ) על שם סמי סגול, שם פגשו את סמי סגול עצמו ואת פרופסור שי אפרתי, העומד בראש המרכז, שהעביר סקירה מקיפה אודות הפעילות המתבצעת במקום, בין היתר לטובתם של חולי קורונה. הנשיא התעדכן בעבודת הצוותים הרפואיים בקורונה, וגם ביצע בדיקת נשיפה חדשנית במכשיר של חברת 'סנטק טכנולוגיות' המעניק תשובות מידיות לאבחון נגיף הקורונה. המכשיר מזהה את הנגיף באמצעות ניתוח הרכב הנשיפה. בדיקה זו עשויה להחליף את בדיקת המטוש, והיא יעילה יותר הן בשל מהירות קבלת התשובות, והן מפני שאינה חודרנית. ד"ר לבציון-קורח הודתה לנשיא על ביקורו ועל מילותיו המחזקות לצוותים הרפואיים בבית החולים.

סמי סגול ואסנת לבציון-קורח (צילום: קובי גדעון, לע''מ)
סמי סגול ואסנת לבציון-קורח (צילום: קובי גדעון, לע''מ)

עופר ג'וניור וריצ'י ג'וניור עושים כותרות

אתרי רכילות מעבר לים מדווחים על רומן חדש ופוטוגני בין גיל עופר - בנו של המיליארדר עידן עופר, והדוגמנית סופיה ריצ'י המתהדרת גם בייחוס משפחתי מרשים בהיותה בתו של הזמר ליונל ריצ'י. השניים צולמו מתנשקים בחוף הים במיאמי בעיצומה של חופשה משותפת, והתמונה עשתה כותרות באתרים השונים. 

 יוגב מארח בזום
 איילון חברה לביטוח, קיימה בשבוע שעבר אירוע הוקרה דיגיטלי לעובדי החברה ובני משפחותיהם, ששודר והועבר בשידור חי ב'זום' בהנחיית המנטליסט ואמן החושים, ליאור סושרד. לקראת האירוע קיבלו כל עובדי החברה לביתם מארז משפחתי. סושרד קיים ריאיון אחד על אחד עם מנכ"ל איילון - אריק יוגב, שסיפר בין היתר על השינויים הגדולים שעשתה החברה במהלך שנת הקורונה, על התוכניות לשנה הקרובה, והודה לעובדי החברה על מסירותם הרבה ומחויבותם להצלחתה. מנהלת אגף משאבי אנוש בחברה - רוני ליכטנשטיין-שני, שהובילה את הפקת האירוע, הודתה אף היא לעובדים על פעילותם בשנה המאתגרת, וחשפה קליפ שבו לקחו חלק עובדי האגפים השונים לצד חבריי ההנהלה, וצולם באופן עצמאי ע"י המשתתפים. 

אריק יוגב, רוני ליכטנשטיין-שני וליאור סושרד (צילום: יח''צ)
אריק יוגב, רוני ליכטנשטיין-שני וליאור סושרד (צילום: יח''צ)

סוליאר בבורסה
חברת 'סולאיר אנרגיות מתחדשות', החלה להיסחר בחמישי האחרון בבורסת תל אביב. החברה, בראשות פאולה וילין-שגב המייסדת והיו"ר, ואלון שגב - המייסד והמנכ"ל, גייסה סכום של 120 מיליון שקלים בהנפקה הראשונה של מניותיה לציבור (IPO). במסגרת ההנפקה נרכשו 2.75 מיליון מניות המהוות לאחר ההקצאה 22 אחוזים מהון המניות המונפק והנפרע של החברה. העסקה משקפת לחברה שווי של כ-600 מיליון שקלים. הסכום שגויס מן הציבור מיועד, בין היתר, לטובת הרחבת פעילותה בספרד, באיטליה ובמדינות נוספות; חיזוק איתנותה הפיננסית; ומימוש תכנית הצמיחה שלה.

פאולה וילין שגב  (צילום: תומר יעקובסון)
פאולה וילין שגב  (צילום: תומר יעקובסון)

אלון שגב (צילום: תומר יעקובסון)
אלון שגב (צילום: תומר יעקובסון)

נפלאות סופהשבוע 

>פרופ' דן שכטמן - זוכה פרס נובל בכימיה, הרצה לאחרונה בפני סטודנטים לתואר ראשון בחינוך בתוכנית מצוינות רג"ב (ראש גדול בהוראה) במכללת לוינסקי לחינוך. פרופ' שכטמן סיפר את סיפורו האישי, שוחח עם הסטודנטים על הצורך להתאים את ההוראה והלמידה לתקופתנו, והרצה בפניהם על החשיבות של שילוב העמקה, יצירתיות ויזמות בתחום ההוראה. 

דן שכטמן (צילום: JNDZ)
דן שכטמן (צילום: JNDZ)

שיח של אחדות | שחר אורן, סמנכ"לית שיווק של חברת טכנולוגיית התוכן EX.CO

שחר אורן (צילום: קרוליין סינו)
שחר אורן (צילום: קרוליין סינו)

"תחילתו של כמעט כל מהלך שיווקי היא ברצון להפגין כוח, לחגוג הצלחה ולהבליט יתרון על פני אחרים. אבל מעבר לרצון להפגין כוח, כל מהלך שיווקי מתחיל גם ברצון להגיע אל הלב של קהל היעד, להעביר מסר שיהיה משמעותי עבורם. אם יש משהו אחד שלמדנו בשנה החולפת והקשה שעברה על כל העולם - זה שהפגנת כוח וחגיגת הצלחות היא לא הדרך ליצור חיבור משמעותי עם אף אחד.

המשבר העולמי, שלא פסח על אף אחד מאיתנו, בלי הבדל דת, מין, גזע או לאום, מלמד אותנו שיעור באנושיות. כולנו פגיעים, לכולנו רגשות – וזה בעיניי מסר חזק וחשוב של אחדות. בעידן של ריחוק חברתי, אני חושבת שזו נקודת המוצא ממנה כל אחד מאיתנו, באשר הוא, צריך לצאת ממנה בכל מישור, מקצועי או אישי.

בעבודתנו היום-יומית בייעוץ לכמה מהחברות הגדולות בישראל, אנחנו מובילים את התפישה הזו גם ברמה השיווקית, ואכן רואים גם מותגי ענק שעוברים את השינוי במסרים שהם מעבירים - מסרים מעוררי הזדהות, כנות ומבלי להסס להפגין את הצד הפגיע. זה ניכר גם באופן שבו אנו מייצרים תוכן, דרך אימוץ כלים דיגיטליים שמייצרים אינטראקציה ודיאלוג של ממש עם הצרכנים, מקום לתת להם להגיד מה דעתם, מה הם חושבים ומה מעניין אותם. זו הדרך ליצור בין מותגים לקהלים שלהם באופן שמשרת את שני הצדדים, ויותר מכל – ליצור שיח שמחבר בין אנשים".