חגיגה נוספת נערכה לכבוד יום הולדתו העגול של בני אבישר – מבעלי חברת הפקות האירועים היוקרתית  Sky Productions. השותף טל ליבוביץ' ומקורבים נוספים הפיקו לכבוד אבישר חגיגה בקפסולה בצפון הארץ, שכללה הופעה פרטית של הזמר עברי לידר. 

הצלחות של רוזן
סמסו מזל טוב לאיש העסקים והנדל"ן ברק רוזן, מבעלי ישראל-קנדה, שחגג בסוף השבוע את יום הולדתו. רעייתו - האמנית ורד רוזן, הרימה, ברוח התקופה, חגיגה מצומצמת שכללה צלחות שעליהן מתנוססת דמותו של חתן השמחה. 

ברק וורד רוזן (צילום: אביב חופי)
ברק וורד רוזן (צילום: אביב חופי)

רבינוביץ' קורא לאמנים לבדוק זכאות

 "אשכולות" - החברה לזכויות מבצעים של אמני ישראל מזמינה את אמני ישראל לבדוק אם הם זכאים לכספי תמלוגים. "אשכולות" גובה מדי שנה מיליוני שקלים מגופי השידור כתמלוגים בגין שידורים של סרטים, סדרות, שירים וקטעים אומנותיים ומחלקת אותם לכלל אמני ישראל הרשומים אצלה.

במהלך השנים אותרו אלפים רבים של מבצעים ששמחו לגלות כי מגיעים להם תמלוגים בגין השתתפותם בביצועים ששודרו בטלוויזיה או ברדיו, אך עדיין ישנם אלפי מבצעים שטרם נענו לקריאות החוזרות להירשם ב"אשכולות" ולקבל את הכספים שנשמרו להם. זליג רבינוביץ' מ"אשכולות": "הוועד המנהל החדש בחברה, מבקש לעשות הכל על מנת להיטיב עם אלפי אמנים היושבים בבית ללא אופק תעסוקתי. אנו מפצירים בהם לבדוק את זכאותם לכספים שאותם הרוויחו לאורך שנות העשייה שלהם. אנחנו עושים ונעשה הכל כדי להקל עליהם את הבדיקה ואת העברת הכספים במהירות האפשרית".

זליג רבינוביץ'  (צילום: יח''צ)
זליג רבינוביץ'  (צילום: יח''צ)

מחשבים מאדמה

תקופת הקורונה והלימודים בזום חידדו יותר מתמיד את הצורך במחשב לכל תלמיד. כחלק מהאחריות החברתית של חברת אדמה, ופעילותה למען הקהילה, החברה תרמה עשרות מחשבים אישיים לילדים ממשפחות מעוטות יכולות בערים באר שבע ואשדוד, ערים בהם אדמה פועלת, במסגרת התוכנית מחשב לכל ילד. אילנה סיסו מנהלת קשרי קהילה תפעול אדמה ישראל ציינה כי, בימים אלו יותר מתמיד מחשב אישי נחשב כמצרך בסיסי ולכן כחלק מהאחריות של החברה  נתרמו מחשבים לצמצום פערים וסיוע מיידי לילדים שנשארו מאחור.

אילנה סיסו (צילום: יאדמה אגן)
אילנה סיסו (צילום: יאדמה אגן)

בנדק ממליץ להתייעץ

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בתחום המשכנתאות בכיכובו של הפרזנטור דביר בנדק. הקמפיין מציג את הבלבול שמאפיין את הציבור סביב נושא שוק הדיור בכלל והמשכנתאות בפרט. בקמפיין, בנדק מלווה זוג צעיר שמקבל עצות מבלבלות, סותרות ולא מקצועיות מהשכנים ומסביר להם שיש מומחים למשכנתאות והכי נכון להתייעץ איתם. על הסט נכחה דינה נבות, סמנכ"ל שיווק של הבנק. 

דביר בנדק ודינה נבות  (צילום: גבע טלמור)
דביר בנדק ודינה נבות  (צילום: גבע טלמור)

ערבות הדדית |  עו"ד יעל שמעון-מני, שותפה בכירה במשרד פרל-כהן

 עו''ד יעל שמעון-מני (צילום: דקלה חוסטיק)
 עו''ד יעל שמעון-מני (צילום: דקלה חוסטיק)

"כמשרד שדוגל במעורבות חברתית ובקידום שיוויון חברתי, לאורך שנים, לצד העשייה העסקית, מלווה המשרד, ללא תמורה, יחידים וארגונים אשר מובילים תהליכי שינוי חברתי חדשניים בתחומים שונים בישראל ומחוצה לה. במסגרת הפרוייקטים בלטו השנה שני מיזמים שהוקמו במטרה לצמצם את הפער המגדרי בישראל, שלצערנו לא רק שקיים, אלא אף התעצם השנה בצל מגפת הקורונה:

 האחד הוא "שוויון (Shevyon) ", פלטפורמה דיגיטלית שהוקמה על ידי נטע גרנות, יהודית בן לוי והדס רייס, על מנת לתקן את תת הייצוג של נשים בצמתי קבלת החלטות ולסייע בצמצום פערי השכר המגדריים באמצעות בנייה וקידום של תוכניות האצה לשוויון מגדרי בתחומים השונים (עסקי, כלכלי, מדיני, ציבורי וחינוכי).

 השני הוא "נשים על הבמה" (WOMENONSTAGE ) פלטפורמה שהוקמה על ידי מורן וובר במטרה לתקן את הפער המגדרי הקיים בין גברים ונשים דוברים על במות טכנולוגיות המהוות מנוף להגעה לתפקידי מפתח בחברות".