בשלישי בבוקר פתחה הנהלת חברת בלנדר טכנולוגיות פיננסיות את המסחר לרגל רישום החברה בבורסה לניירות ערך. בלנדר עוסקת בתחום הפינטק, הכולל פיתוח ותפעול מערכות לניהול אשראי וחיסכון, בישראל ובחו"ל. החברה מפתחת ומטמיעה מערכת טכנולוגית מבוססת אלגוריתמים שפותחו ע"י החברה, אשר על סמך כלים ומתודולוגיות מתחום הביג דאטה, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד – מסוגלת להעמיד אשראי באופן מהיר ויעיל ובריבית מותאמת אישית ללקוח.

 החברה נמצאת בשלבים מתקדמים לקבלת רישיון בנקאי ייעודי באירופה, ותמורת ההנפקה תשמש אותה להמשך התפתחותה ובין השאר לעמידה ביחסי הלימות ההון הנדרשים לקבלת הרישיון ולהרחבת הפעילות בישראל ובאירופה. החברה השלימה הנפקה שכללה מניות ו-2 סדרות של כתבי אופציה, תמורת כ-80.5 מיליון שקל, לפי שווי שוק חברה של 292.5 מיליון שקל אחרי הכסף.

 פתחו את המסחר ביחד: דורון אביב, יו״ר בלנדר, ד״ר גל אביב, מנכ״ל ומייסד בלנדר,  בועז אביב, סמנכ"ל טכנולוגיות ומייסד בלנדר,  ברק גור, סמנכ"ל מוצרים ומייסד בלנד,  עו״ד חני אבירם, יועמ״ש החברה חגי גפן, סמנכ"ל כספים וסתיו בלוך, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה.

בזק בירוק
חברת בזק יצאה השבוע במבצע חיסונים נגד הקורונה, במסגרתו הגיעה לבית בזק החדש בעיר חולון, ניידת של מד"א לחיסון עובדים ובני משפחותיהם שטרם התחסנו. בהמשך יגיעו ניידות חיסונים דומות לריכוזי עובדים נוספים של החברה ברחבי הארץ. נפגשו במתחם החיסונים: אייל קמיל סמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה בבזק ודודו מזרחי, מנכ"ל בזק שאמר: "אני מאמין שהבאת ניידות החיסונים למתחמי העבודה תעודד עובדים נוספים שעד כה נמנעו, או שלא הספיקו להתחסן משיקולי זמן ולוגיסטיקה. חשוב לנו לשמור על סביבת עבודה בטוחה לכלל העובדים ואני מאמין שהחיסון הוא צעד ראשון בכיוון זה".

אייל קמיל ודודו מזרחי (צילום: דוברות בזק)
אייל קמיל ודודו מזרחי (צילום: דוברות בזק)

יקבי כרמל יוקרתיים

נדב ארנס-ארד - מנכ"ל יקבי כרמל; יוסי אדרי - סמנכ"ל המכירות והשיווק; היינן הראשי - יפתח פרץ; ורן אסא - מנהל השיווק של היקב, התכנסו השבוע לרגל השקת Carmel Signature – מותג יינות היוקרה של יקבי כרמל. באירוע קפסולות מצומצם, על פי ההנחיות, הושק המותג החדש. 

מדובר במהלך גדול של היקב הוותיק הכולל השקת יינות חדשים שנועדו לחזק את תפיסת האיכות, המומחיות והחדשנות בתחום הפרימיום. יינות היוקרה של יקבי כרמל יכונסו כולם תחת המותג Carmel Signature, שיאגד את הכרמים הטובים ביותר ביקב, המקבלים טיפול דיפרנציאלי איכותי ומפיקים עקב כך יין באיכויות הגבוהות ביותר.

נדב ארנס ויפתח פרץ (צילום: גלית אמיגה-סער)
נדב ארנס ויפתח פרץ (צילום: גלית אמיגה-סער)

הרביעי של ברססט

אבי ברססט מומחה השינה ומנכ"ל הולנדיה השיק את ספרו הרביעי "ילדים עכשיו לישון" - הפתרון הידידותי להורים וילדים המוביל לשינה איכותית וטובה. ברוח התקופה נערכה ההשקה במפגש זום שהפך למופע סטנד אפ מאולתר של הקומיקאית הדר לוי שמככבת לצידו של אבי ברססט בקמפיין דיגיטל-טלוויזיה לקידום הספר. 

הדר לוי ואבי ברסטט (צילום: רפי דלויה)
הדר לוי ואבי ברסטט (צילום: רפי דלויה)

תרומה של מותגי יוקרה
היום (רביעי), יערך אירוע התרמה בשידור חי באינסטגרם. אשת העסקים והבלוגרית לובה ג'ייקובסון יזמה מכירת התרמה בשידור חי, של בגדי יוקרה, כאשר כל ההכנסות יועברו לעמותת 'בית רות' - בית לנערות בסיכון המשלב תוכנית טיפול באומנויות, למצבי פוסט טראומה. במכירה הראשונה שנעשתה בתחילת החודש, מתוך סדרת אירועי מכירה, נמכרו תוך שעתיים פריטים בסכום של כמעט 30,000 שקלים, כאשר טווח המחירים נע החל מ- 50 שקלים לפריטים ממותגי 'זארה' ו'מנגו' ועד אלפי שקלים לתיקים של מותגי יוקרה כמו:  שאנל, גוצ׳י, דיור ונוספים.

לובה ג'ייקובסון  (צילום: יחצ)
לובה ג'ייקובסון  (צילום: יחצ)

תפסו ג'וב 

>מועצת רשות החדשנות הודיעה השבוע על קבלת ההמלצה של ועדת האיתור ועל מינויו של דרור בין לתפקיד מנכ"ל רשות החדשנות. בין יחליף בתפקידו את מנכ"ל הרשות היוצא - אהרון אהרון, וייכנס לתפקיד החדש בתקופה הקרובה. המינוי יאושר סופית לאחר התייעצות עם הוועדה לבדיקת מינויים כפי שמוגדר בחוק החדשנות.

דרור בין (צילום: רד תקשורת)
דרור בין (צילום: רד תקשורת)

> רו"ח חוסאם בשארה מצטרף כשותף למשרד RSM  שיף-הזנפרץ ושות' רו"ח. בשארה הינו בעל  ניסיון של למעלה מ-27 שנים בחשבונאות, ביקורת, מיסים  וייעוץ כלכלי לתאגידים עסקיים במגוון רחב של ענפים וכן לתאגידים מקרב המגזר הציבורי, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, עמותות ומלכ"רים ועוד. 

חוסאם בשארה (צילום: יח''צ)
חוסאם בשארה (צילום: יח''צ)

> איתי בניאן מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת מליסרון. במסגרת תפקידו בניאן יהיה אחראי, בין היתר על מימוש אסטרטגית הצמיחה של החברה ופיתוח עסקיה, ואיתור תחומי פעילות חדשים בעלי סינרגיה לפעילות הנדל"ן של מליסרון.

איתי בניאן (צילום: חן מזרח)
איתי בניאן (צילום: חן מזרח)

> מוזיאון תל אביב לאמנות הודיע כי מירה לפידות נבחרה לכהן כאוצרת הראשית של המוזיאון.  לפידות , בעלת תואר מוסמך בתולדות האמנות ותואר בוגר במדעי הטבע ותולדות אמנות באוניברסיטה העברית, מגיעה למוזיאון תל אביב לאמנות, לאחר 22 שנים בהן שימשה בתפקידים שונים במוזיאון ישראל בירושלים.

מירה לפידות (צילום: פרנס ניתאי)
מירה לפידות (צילום: פרנס ניתאי)

שיח של אחדות | דביר משי, סמנכ"ל שיווק בפיליפ מוריס ישראל

דביר משי (צילום: ליאת מנדל)
דביר משי (צילום: ליאת מנדל)

"תקופת הקורונה הביאה  אתגרים רבים. המשבר הבריאותי שהוביל  למשבר הכלכלי  הם רק חלק ממה שאנחנו חווים בחברה הישראלית. היום, יותר מתמיד, נדמה דווקא שהפילוג המגזרי הופך להיות אחת הסכנות הגדולות בעתיד הקרוב. השיח התקשורתי בנושא רק מחזק את ההבנה כי יש צורך לעודד איחוד ואחווה בין המגזרים תוך התאמת המסרים עבור כל מגזר.

לנו, מנהלי השיווק, יש אחריות אדירה למסרים ולהשפעה על דעת הקהל. גישת הלקוח במרכז, שמנחה אותנו בפיליפ מוריס, מאפשרת להתאים לכל מגזר את המסרים הייחודיים, מתוך ההבנה שכל לקוח הוא עולם ומלואו ועלינו לענות על הצעות הערך המותאמות עבורו. כל זאת, תוך מידה של אחריות ורגישות שיעודדו רעות ושיח של אחדות, במיוחד בעת הזו".