נפלאות סופהשבוע
>שחקן הפוטבול האגדי טום בריידי, ורעייתו הדוגמנית הידועה ג'יזל, חגגו 12 שנות נישואים.
>מעצבת האופנה הבינלאומית המצליחה נילי לוטן, והסטייליסט סיימון אלמלם, בילו ביחד ביום צילומי קולקציה בשלג.
חוגגים פורים
חג הפורים בצל מגפת הקורונה והסגר הלילי אמנם השאיר אותנו ללא מסיבות נוצצות השנה, אבל היו גם מי שהתכוננו מראש לחגיגות מרחוק. בקבוצת ה- IT 'מלם תים', בראשות המנכ"ל אודי וינטראוב, נערכה חגיגת פורים לעובדי החברה וילדיהם, ברוח התקופה באמצעות הזום. האירוע החל בשעשועון טריוויה, נושא פרסים שווים, וגולת הכותרת הייתה הופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ, במופע אלקטרוני מרקיד, מרגש ומלהיב, כמו שהם יודעים. על מנת להכניס את כולם לאווירה פורימית מוחשית וטעימה, נשלחו אלפי משלוחי מנות חגיגיים לבתי העובדים.
>את אירוע פורים המקוון של WeizmannVibe -מועדון דור ההמשך של ידידי מכון ויצמן, אירחו עמיר שאלתיאל, ומנכ״לית אגודת הידידים יעל גורן-וגמן. הידידים הצעירים נפגשו מחופשים בזום, להרצאה של ורד שפירא ממכון דוידסון, אודות ״אומנות הפיתוי - תחפושות אפלות, וטבע פראי״; והרצאה וטעימת קוקטיילים של ״אימפריאל״, אותה העביר בר שירה, מיקסולוג מומחה ומבעלי ה״אימפריאל בר״.
נצפו על מסכי הזום: שחר פרי, אילן ארצי, אלעד ומירב פירק, אלי הורוביץ, נירית מייזלס, יאיר שני, אבי אדרי, יריב נורנברג, רקפת רבינוביץ', הדס אבן-עזרא, אלי שגיב ורבים נוספים.
>עובדי חברת הענק 'מובילאיי', בראשות פרופ' אמנון שעשוע, נהנו ממופע סטנד אפ של גורי אלפי בזום.
>עובדי ענקית המשחקים המקוונים 'פלייטיקה', בראשות המנכ"ל רוברט אנטוקול, צפו בזום, בהופעה של הזמר מוקי.
>מי שגם לא ויתרו על אווירת החג היו המנכ"לים המשותפים של בית ההשקעות 'אופנהיימר' - אביבית מנה-קליל שהתחפשה לרופאה במחלקת קורונה, והראל גילאון שהתחפש לאלוויס. למרות הקורונה, התייצבו כל המנהלים והעובדים של בית ההשקעות בתחפושות מושקעות.
קמפיין הצבעים
חברת הצבעים "נירלט", בראשות המנכ"ל עמרי לוטן, השיקה באירוע ZOOM את הדור הבא של צבעי הקירות – סדרת אקווניר. לאחר פיתוח של למעלה משנה, הושקה סדרת צבעים אקריליים בעלי טכנולוגיית USP הבלעדית לנירלט. במקביל החברה יוצאת בקמפיין רחב הכולל שפה פרסומית חדשה, וכן פרזנטור חדש לחברה - השחקן קובי מאור. היקף הקמפיין עומד על כחמישה מיליון שקלים והוא יכלול פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל.
במועדונים עם שתוי וחסון
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת 'הולמס פלייס', ביקרה על סט הצילומים של הקמפיין הפרסומי החדש של הולמס פלייס בכיכובו של הזמר והיוצר המצליח, עדן חסון. הקמפיין של הרשת עולה עם פתיחתם המחודשת של מועדוני הכושר וקורא לציבור לחזור להתאמן. הקמפיין מתבסס על השיר המצליח של עדן חסון "אין יותר מועדונים", רק שבפרסומת להולמס פלייס השיר קיבל תפנית ועדן מכריז ש-"יש ! חזרו מועדונים!".