ניר זוהר, נשיא חברת WIX המצליחה, מבקש שלא תתייאשו ולא תישארו אדישים בבחירות הקרובות. לכבוד זה הוא גם פרסם פוסט בפייסבוק: "אני יודע שרבים מאיתנו איבדו עניין בפוליטיקאים ובבחירות. אמון שאבד, ייאוש או סתם עייפות מכל הרעש והצלצולים. אכן המערכת הפוליטית זרועה מכל עבר בהבטחות שהופרו, בציניקנים ואינטרסנטים או סתם חובבנים. אבל אם יש משהו שהשנה האחרונה הוכיחה, זה את העוצמה המטורפת וההשפעה שיש לפוליטיקאים על החיים שלנו.

הם החליטו האם נצא מהבית ולאיזה מרחק, האם הילדים שלנו ילכו לבית הספר, את מי נפגוש בחג, האם תהיה לנו פרנסה, האם נוכל להיפרד מאהובים שנפטרו, הם מנהלים את חיינו בכל צורה אפשרית ומעולם בכל ההיסטוריה של המדינה לא חווינו את העוצמה של המערכת כפי שהיא שלטה בכל פן של חיינו בשנה האחרונה.

למרות האכזבות יש במערכת גם אנשים רציניים, גם מקצוענים, גם אנשי ערכיים שמעוניינים לעשות טוב. תפקידנו - כל אחד לפי העדפתו ואמונתו - להביא את האנשים הנכונים לעמדת ההובלה. חלקנו רוצים להצביע לפי ייצוג ערכים, אחרים רוצים לבחור בחירה טקטית שהם מאמינים שתביא את התוצאה הטובה ביותר. לדעתי גם זו וגם זו אופציות נכונות ולגיטימיות. הדרך היחידה לבזבז את הקול שלנו, היא להישאר בבית. הדרך היחידה לקבל שליטה חזרה על החיים שלנו היא לבחור".

מבנה חכם לאהרון 
מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד, ורונן אהרון, מנכ"ל ABB ישראל, חתמו על עסקה לפיה תשכור ABB מבנה חכם בשטח של כ-2,750 מ"ר בפארק העסקים בקיסריה, שבו תרכז את פעילותה. הסכם השכירות נחתם לשש שנים עם אופציות הארכה ל–15 שנים נוספות, ושווי העסקה מוערך ביותר מ-13 מיליון שקלים.

חברת " ABB ישראל” השייכת לתאגיד הבינ"ל ABB, היא מהחברות המובילות בעולם בטכנולוגיה ובחדשנות ופורצת דרך בתחומי החשמל, ההינע, האוטומציה והרובוטיקה ומעורבת בפרוייקטי התשתית הגדולים במדינה כמו המוביל הארצי, נמלי התעופה והים ותשתיות החשמל.   

מיכאל כרסנטי ורונן אהרון (צילום: חנה ליברמן)
מיכאל כרסנטי ורונן אהרון (צילום: חנה ליברמן)

קירל מיקי מאוס נרתמים
נועה קירל, השגרירה הבנילאומית של עמותת Make-A-Wish Israel, פגשה את קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר של דיסני ישראל ואת דניס בר אהרון, מייסדת ומנכ"לית עמותת Make A Wish Israel, לרגל צילומי קמפיין "שרשרת עם תרומה" שתימכר בכל חנויות קבוצת פוקס. השרשרת, בדמותו של מיקי מאוס הדמות האהובה על ילדים ומבוגרים כאחד, תימכר ברשת במחיר של 19.90 ש"ח כאשר כל הרווחים קודש לעמותה. 

דניס בר אהרון, נועה קירל וקרן סער (צילום: ערן לוי)
דניס בר אהרון, נועה קירל וקרן סער (צילום: ערן לוי)

תומכים באתגרים

ביום שישי האחרון נערך מירוץ הפתיחה של עמותת אתגרים בהשתתפות מאות חברים ומתנדבים. בסיומו, נהנו המשתתפים מאלפי מוצרי GO   של תנובה  , אשר נשלחו ל- 11 מוקדים ברחבי הארץ.  במהלך משבר הקורונה, הרים מותג GO תרומה לעמותה מתוך תפישת עולם משותפת של חשיבות הפעילות הגופנית והנחישות הקיימת בכל ספורטאי.

 מלבד חניכי העמותה, נכחו במירוץ הפתיחה במרכז אתגרים בבית שניאור בת"א, גם אבנר בלקנאי, מנכ"ל עמותת אתגרים, ומיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב, תנובה.

אבנר בלקנאי ומיכל בצר (צילום: אהוד מלמד)
אבנר בלקנאי ומיכל בצר (צילום: אהוד מלמד)

תו ירוק מלדיאנסקי

עו"ד ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב, העניק את תעודת "התו הירוק לעסקים" למנכ"ל קניון דיזנגוף-סנטר בת"א דן פילץ (ותאמינו או לא – התו הזה בכלל לא קשור לקורונה). מיזם "התו העירוני הירוק" הינו מיזם ייחודי בעיר תל אביב-יפו, אשר מטרתו לסייע לעסקים, בתי קפה, מסעדות וכלל מתחמי הבילוי בעיר, להוביל אג'נדה ירוקה עם התייעלות עסקית.

לדיאנסקי, הממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר בעירייה אמר בטקס: "אני מאוד גאה על כך שמוסד תל אביבי חשוב כל כך מחויב לנושאי הקיימות ואיכות הסביבה ומקיים פעולות בשיתוף העסקים שבקניון והקהילה, במטרה לחסוך כסף ולהיות ירוק יותר". 

עו''ד ראובן לדיאנסקי, דן פילץ (צילום: איה קובי)
עו''ד ראובן לדיאנסקי, דן פילץ (צילום: איה קובי)

גולדנברג מנציחים

טקס חנוכת משחקיה חדשה בבית "רחשי לב" לזכרה של עדי גולדנברג ז"ל, נערך בבית החולים שיבא תל השומר. הטקס נערך במתכונת מצומצמת בשל המגבלות. הגיעו: אבנר גולדנברג - בעלים ושותף של קבוצת 'תעוז', יו״ר וועד הידידים ובעלה של עדי; ילדיהם של אבנר ועדי; ראובן גשייד, יו״ר ומייסד עמותת "רחשי לב" ושימי גשייד מנכ"ל העמותה.  המשחקייה נתרמה לכבודה ולזכרה של עדי, שפעלה ללא לאות וליוותה במסירות ובאהבה את ילדי עמותת "רחשי לב" - ילדים חולי סרטן, בדרך אל ההחלמה.

אבנר גולדנברג, ראובן גשייד, אסף גולדנברג ושימי גשייד  (צילום: רחשי לב)
אבנר גולדנברג, ראובן גשייד, אסף גולדנברג ושימי גשייד  (צילום: רחשי לב)