בראשית השבוע, לאחר חופשת הפסח המרוכזת ובתום שנת קורונה, ארזו כל עורכי הדין של פירמת גורניצקי ושות' את מיטלטליהם ועברו מהמשרדים המיתולוגיים ששימשו אותם ברחוב רוטשילד בתל-אביב, למגדלי ויתניה, בלה-גרדיה, סמוך לנתיבי איילון. משרד גורניצקי ושות' בראשותו של עו"ד פנחס רובין, ובניהולם של עורכי הדין כפיר ידגר וליאור פורת ומנכ"לית המשרד עדי נחמיאס, רכש את הקומות 22-27 במגדל היוקרתי של חברת ויתניה. מדובר בשטח של 1,100 מ"ר לקומה ובסה"כ כ- 6,300 מ"ר, עם אופציה לרכישת שתי קומות נוספות בעתיד. המשרדים החדשים תוכננו ועוצבו יותר כמשרדים של חברת הייטק, בהמשך למיתוגה מחדש של הפירמה שנחשף עם המעבר. 

המשרד שהוקם בשנת 1938, על ידי עו"ד ישראל גורניצקי, מונה כיום כ-230 עורכי דין. עם המעבר, השיק המשרד את הליך המיתוג מחדש של הפירמה, עליו עבדו במשך למעלה משנתיים. את המיתוג מחדש ואת המעבר למשרדים בבעלות, מסבירים בפירמה כהצהרה על התחדשות מול עולם משתנה במקביל למסר של אחדות, חיבור והמשכיות. היום הראשון במשרדים החדשים לווה בהפנניג שהתרחש בכל אחת מחמש הקומות שכלל עמדת די. ג'יי בקומה ה-26, בר משקאות ושמפניות, עמדות קייטרינג, עמדות צילום, ואטרקציות שהופעלו לאורך כל היום. 

תארים מבייניש
אתמול (שני) נערך טקס הענקת תארי עמית ועמיתת כבוד של האוניברסיטה הפתוחה לשנת תש"ף. דורית ביניש, נגידת האוניברסיטה ולשעבר נשיאת בית המשפט העליון, ופרופ' מימי איזנשטדט - נשיאת האוניברסיטה הפתוחה, העניקו את התארים – לזמרת והיוצרת חוה אלברשטיין; ליובל וגנר - מייסד ויו"ר עמותת "נגישות ישראל"; לסופר אלי עמיר; ליזם העסקי חברתי עימאד תלחמי; ולכלת פרס נובל לספרות לשנת 2018 אולגה טוקרצ'וק שלא נכחה בטקס.

 פרופ' מימי איזנשטדט אמרה: "אחרי שנה לא פשוטה שעברה על כולנו, האוניברסיטה הפתוחה גאה להעניק תארי עמית ועמיתת כבוד לגברים ולנשים שהאוניברסיטה מוקירה את יצירתם ופועלם לאורך השנים ותרומתם החשובה מבחינה חברתית ותרבותית".

אלי עמיר ודורית בייניש (צילום: עודד קרני)
אלי עמיר ודורית בייניש (צילום: עודד קרני)

מימי איזנשטדט וחוה אלברשטיין (צילום: עודד קרני)
מימי איזנשטדט וחוה אלברשטיין (צילום: עודד קרני)

יובל וגנר (צילום: עודד קרני)
יובל וגנר (צילום: עודד קרני)

עימאד תלחמי (צילום: עודד קרני)
עימאד תלחמי (צילום: עודד קרני)

 יוטפו מחזירה לקהילה 
חברת הטכנולוגיה 'יוטפו' תרמה בשם כל אחד מ-500 עובדיה סכום של 250 דולרים, ל-12 עמותות שהעובדים יכלו לבחור מביניהן ובכלל זה – פורום מיכל סלע, בית השאנטי, תנו לחיות לחיות, צלול, ועמותות נוספות ברחבי העולם.  

תרומה חזרה לקהילה היא חלק מהותי מהדנ"א של החברה שהוקמה בשנת 2011 . במסגרת זו, החברה מפעילה את Yotpo Cares – תוכנית פילנתרופית המוקדשת לסיוע לקהילה העולמית, באמצעות תרומה לעמותות שעובדי יוטפו בוחרים.

יוטפו שהוקמה על ידי תומר תגרין ועומרי כהן, פיתחה פלטפורמת שיווק חדשנית המיועדת למסחר מקוון. הפלטפורמה בנויה על תוכן גולשים וצרכנים, ומספקת למותגים יכולות ייחודיות לבלוט ולשמר את לקוחותיהם בעולם ה eCommerce התחרותי.

תומר תגרין ועומרי כהן (צילום: מור שני)
תומר תגרין ועומרי כהן (צילום: מור שני)

כתר בכושר

חברת 'כתר' חנכה לאחרונה את חדר הכושר הראשון שלה לעובדי החברה. חדר הכושר  החדש שיפעל לפי המתווה המאושר של משרד הבריאות, מאובזר בציוד מתקדם כמו מכשירי ריצה ומשקולות, לצד סטודיו עם מגוון חוגים לכל הרמות, והוא הוקם כחלק ממדיניות החברה לקידום ספורט ואורח חיים בריא בקרב העובדים. בטקס החנוכה נכחו מנכ"ל כתר אודי שגיא, ומנהל שוק ישראל בכתר ליאור הוכמן.

אודי שגיא ליאור הוכמן (צילום: יח''צ כתר)
אודי שגיא ליאור הוכמן (צילום: יח''צ כתר)

הנבחרים בתכנית הרזידנסי
בתכנית 'רזידנסי' ומרכז האמנות ארטפורט, ביוזמתו של ג'ייסון אריסון, יו"ר הקרן המשפחתית על שם תד אריסון, הפועלת ללא מטרות רווח לקידום וטיפוח האמנות העכשווית בישראל, הכריזו על רשימת האמנים שייקחו חלק במחזור השמיני של התוכנית. האמנים שנבחרו (רובם בוגרי בצלאל) יישתתפו בתוכנית בת שנה הכוללת סטודיו, מלגה חודשית, ליווי אוצרותי אישי, ותוכנית פעילות שנתית. 
ועדת איתור מקצועית וחיצונית בחרה בששת האמנים שייקחו חלק בתכנית שתתחיל בספטמבר 2021 ותימשך עד אוגוסט 2022.  השנה כללה ועדת האיתור החיצונית את איה מירון, עפרה חרנם, גלית אילת, וארזן שקולולי (מנהל המוזיאון הלאומי לאמנות בטירנה, אלבניה), ונפגשה בנוכחות ורדית גרוס, מנהלת ארטפורט, ויעל משה, רכזת תוכנית הרזידנסי של ארטפורט.

ג'ייסון אריסון  (צילום: גיא יחיאל)
ג'ייסון אריסון (צילום: גיא יחיאל)

זורר חורשת את כבישי הצפון

השחקנית איילת זורר, שוב בביקור מולדת ולאחר שבועיים בידוד וזמן איכות עם המשפחה, הפרזנטורית של BMW בישראל, בילתה יום שלם בנהיגה מאתגרת בצפון על הדגם החדש והחשמלי BMW iX3. זורר הייתה בישראל לפני כמה חודשים לצילומי הפרסומת לדגמי הפלאג אין היבריד BMW X1 ו-BMW X3. כעת, לקראת השקתו של הדגם החשמלי BMW iX3 בילתה שוב הכוכבת ההוליוודית בנהיגה, רובה בשעות הלילה בכבישי צפון הארץ. היא ציינה שגם בארה"ב היא נוהגת רק בדגמי פלאג אין היבריד או חשמליים, שידידותיים לסביבה, ומאד מתאימים לאג'נדה שלה בכלל.

איילת זורר  (צילום: ערן לם)
איילת זורר  (צילום: ערן לם)