לקראת חג השבועות – חברי הנהלת חברת 'תנובה' בראשות חיים גבריאלי, יו"ר קבוצת תנובה; גיא רוזן, סגן היו"ר; ואייל מליס, מנכ"ל הקבוצה, התגייסו לעבודות ייצור ואריזה במחלבת 'טנא נגה' בבאר טוביה. מחלבת טנא נגה היא אחת מחמש המחלבות של תנובה אשר אחראית על הייצור של הגבינות המלוחות של פיראוס וחלק מהגבינות המיוחדות של החברה תחת המותג Collection.

יהלומים צבעונים בנווה צדק
אלכסנדרה אבראמצי’ק, בעלה איש העסקים הבינלאומי יונתן אבראמצי’ק ובתם אינדיאה אירחו בביתם בנווה צדק את השקת קולקציית התכשיטים החדשה בעיצובה של אלכסנדרה שהוצגה לאחרונה בצרפת. אבראמצי’ק אשר עבדה בעבר לצידם של מעצבים בינלאומיים הציגה בפני אורחיה את קולקציית אביב קיץ 2021  המבוססת על יהלומים צבעונים. התרשמו: ליאורה לנדאו, תפארת ליפשיץ, רות שטרית, בתיה דיסנצ'יק ועוד. 

יונתן, אינדיאה ואלכסנדרה אבראמצי’ק (צילום: נוי ערקובי)
יונתן, אינדיאה ואלכסנדרה אבראמצי’ק (צילום: נוי ערקובי)

מי כמוני בגשר
שר התרבות חילי ‏טרופר ושר הבריאות יולי אדלשטיין מלווה ברעייתו אירינה נבזלין הגיעו  שני בערב לתיאטרון גשר לצפות בהצגה  ״מי כמוני״, מאת רועי חן, בימוי אילאיל סמל. קיבלו את פניהם לנה קריינדלין, מנכ״לית תיאטרון גשר ויבגני אריה, מייסד התיאטרון והבמאי הראשי של גשר, שנמצא בימים אלו בביקור בישראל.

 בהצגה משחקים לצד שחקני גשר הוותיקים, בני נוער מהלהקה הצעירה של תיאטרון גשר. ההצגה מספקת הצצה אל חייהם של בני נוער במחלקה סגורה היוצרים הצגת תיאטרון. ההצגה נכתבה על ידי רועי חן, ומשתתפים בה נטע רוט (האחיינית של יאיר לפיד), גלעד קלטר, אורי יניב ואחרים.

 יבגני אריה, חילי טרופר ולנה קריינדלין (צילום: ישעיה פיינברג)
 יבגני אריה, חילי טרופר ולנה קריינדלין (צילום: ישעיה פיינברג)

נספרסו הבוטיק
בשני נערך אירוע לרגל פתיחת בוטיק הדגל של חברת נספרסו בקניון רמת אביב. מדובר בהשקה ראשונה של בוטיק נספרסו בישראל. הבוטיק עוצב על פי קונספט בינלאומי, בהתאם לערכי הקיימות, מחומרים ממוחזרים, כולל משטחים העשויים קפה ממוחזר. את הנגיעה המקומית, נבחר לספק אמן הגרפיטי התל אביבי ניר פלד - "פילפלד", מי שהתחיל מציורי גרפיטי ברחובות תל אביב, ונחשב כיום לפיגורה בתחום אמנות הרחוב. במסגרת שיתוף הפעולה, פילפלד צייר על קיר הבוטיק החדש, יצירה המבטאת את ההשראה שלו לעיר תל אביב. קיבלו את האורחים: משה מרי, יו"ר נספרסו; יפית מנטין סמנכ"ל השיווק, ותומר הורוביץ סמנכ"ל החטיבה המסחרית; ונדב בוימן מנהל מערך הבוטיקים. 

תומר הורוביץ, יפית מנטין ומשה מרי (צילום: רפי דלויה)
תומר הורוביץ, יפית מנטין ומשה מרי (צילום: רפי דלויה)

יין ונוף ביתיר
יעקב בן דור, מנכ"ל יקב יתיר, וערן גולדווסר, היינן הראשי, השיקו בשלישי את מרכז המבקרים החדש של יקב יתיר. המרכז החדש ממוקם בדרום הארץ, למרגלות המצודה בתל-ערד היהודאית. המוזמנים פגשו במקום גם את רן אסא, מנהל שיווק יקבי כרמל, ואת אתי אדרי, מנהלת הייצוא ביקבי כרמל, וביקב יתיר. האורחים נהנו מסיור ביער יתיר, וטעמו יינות חדשים מהבצירים האחרונים. מרכז המבקרים החדש של היקב מציע חוויה המשלבת חשיפה לעולם היין האיכותי, היסטוריה ונוף מדברי מרהיב.

ערן גולדווסר ויעקב בן דור (צילום: דיוויד סילברמן)
ערן גולדווסר ויעקב בן דור (צילום: דיוויד סילברמן)

בילט באווירת בברלי הילס
בני משפחת בילט: ניצה בילט – יו"ר קבוצת לילית קוסמטיקה; אורי בילט - מנכ"ל הקבוצה; ויעל בילט - סמנכ"לית השיווק; בילו את שלישי בבוקר באירוח השקת מותג האיפור האמריקאי הבינלאומי ANASTASIA BEVERLY HILLS. ההשקה נערכה במסעדת 'פסטל' בתל אביב, וכללה הדרכה של אמן האיפור מושיק טקו, שאיפר דוגמניות בלייב והדגים את המוצרים החדשים. הגיעו להשקה: ניצן לביא – מנכ"ל סופר-פארם ודני לוזון – המשנה למנכ"ל שכן המותג משווק בבלעדיות בישראל ברשת סופר-פארם.

ניצה בילט וניצן לביא (צילום: רפי דלויה)
ניצה בילט וניצן לביא (צילום: רפי דלויה)

סטארבקס בסנטר
אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה, ודן פילץ, מנכ"ל 'דיזנגוף סנטר', השיקו יחד כוסות קפה של מותג הקפה האמריקני 'סטארבקס'. קפסולות המותג משווקות בישראל על-ידי אסם-נסטלה, ולכבוד שיווקן הוקם פופ אפ של טעימות קפה בדיזנגוף סנטר תל אביב.

דן פילץ ואבי בן אסאייג (צילום: עזרא לוי)
דן פילץ ואבי בן אסאייג (צילום: עזרא לוי)

דיסני לערכים טובים
בימים אלה משיקה דיסני סדרת ספרי נסיכות חדשה תחת השם "סיפורים על אומץ וטוב לב". הספרים יצאו בכל העולם ובכל מדינה נבחר ילד מעמותה מקומית שקיבל הקדשה מיוחדת בגוף הספר. הקמפיין, שיעלה בחודש מאי מלווה בשיר אותו מבצעת הזמרת עדן אלנה. קרן סער מנכ"לית חטיבת הסחר בדיסני ישראל פגשה את טליה הראל-בז'רנו מנכ"לית תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", לאחר שחניך בתנועה זכה להקדשה בספר שישווק בישראל. 

קרן סער טליה הראל בז'רנו ועדן אלנה (צילום: רפי דלויה)
קרן סער טליה הראל בז'רנו ועדן אלנה (צילום: רפי דלויה)