1. המיליארדר הישראלי-אוסטרלי, פרנק לואי, התכבד להזמין בשבוע הבא לחגוג את יום הולדתו של חברו הקרוב, איש העסקים אלפרד אקירוב שהגיע לגבורות. החגיגה לכבוד יום ההולדת השמונים של אקירוב נקבעה למסעדת 'פופ אנד פופ' המדוברת במרומי מגדלי חג'ג' ברחוב הארבעה בתל אביב. החברים התבקשו להגיע לבושים אלגנטי, ולהימנע מהבאת מתנות שכן נוכחותם היא המתנה הגדולה. 

אלפרד אקירוב ופרנק לואי  (צילום: פרומו הפקות)
אלפרד אקירוב ופרנק לואי (צילום: פרומו הפקות)

2.  שלישי בצהריים על מדשאות מסלול הגולף בקיסריה, שני אנשי העסקים המצליחים, מתיו ברונפמן ואיל וולדמן, שהם במקרה גם שכנים, נצפו חובטים בכדורים הלבנים ונהנים מכל רגע. 

3. Google ואוניברסיטת תל אביב השיקו באחרונה תכנית לקידום ומינוף מחקרים רב-תחומיים הנוגעים לבינה מלאכותית - בנושאים שעשויים להועיל לקהילה ולהשפיע לטובה על החברה כולה. מטרת התכנית לתמוך במחקרים ושיתופי פעולה בתחומי מדע הנתונים, והבינה המלאכותית, אשר יכולים לעזור ולקדם את האנושות בנושאים חברתיים העומדים על סדר היום.  פרופ' אריאל פורת, נשיא האוניברסיטה ששם לו למטרה להקים "גשרים" בין תחומי ידע שונים הנלמדים באוניברסיטה, ציין במעמד זה כי הוא  חולק חזון משותף עם פרופ' יוסי מטיאס סגן נשיא ב- Google ומנכ״ל מרכז Google  בישראל, לפיו, חוקרי AI  עשויים להפיק תועלת מהשותפות עם חוקרים במדעי החברה והרוח, כפי שחוקרי מדעי החברה והרוח נהנים מההתפתחויות בתחום ה-AI.

אריאל פורת ויוסי מטיאס (צילום: אוניברסיטת תל אביב)
אריאל פורת ויוסי מטיאס (צילום: אוניברסיטת תל אביב)

4. גיל עופר, בנו של המיליארדר עידן עופר, חגג בשבת האחרונה יום הולדת 30. בהחלט סיבה טובה למסיבה. עופר ג'וניור, בוגר תואר ראשון באוניברסיטת הרווארד היוקרתית, הנמצא בעיצומם של לימודי התואר השני, כיכב באחרונה במדיה הבינלאומית, בעקבות בילוי מתוקשר עם סופיה ריצ'י - בתו של הזמר ליונל ריצ'י. 

כל זה עבר חלף, ועופר הצעיר עבר להתמקד בהחלפת הקידומת. הלוקיישן שנבחר לחגיגה: חוות רונית. הקונספט: INTO THE WILD. אורחיו של בעל השמחה שיתפו פעולה, והגיעו לבושים במיטב מחלצות פראיות ולא שגרתיות. על ההפקה הנוצצת שכללה מיצגי חיות ענק בהן ג'ירפות, גורילות ורודות וקרנף כתום, הופקדה טלי יעקבי. בין 200 האורחים שנבחרו בקפידה - נציגים רבים של הדור הבא של האלפיון העליון בישראל. עשו שמח לצלילי הרכב מוזיקלי, ודי.ג'יי בעלי שם: האבא עידן עופר עם רעייתו בתיה; האם רומי עופר-ברוק; האחות לי עופר והאחים; סעיד אבולעפיה - בעלי מאפיית אבולעפיה שבשעת לילה מאוחרת סיפקו לבאי המסיבה דוכן מאפים שמותג תחת השם 'אבו עידן בייקירי'; השחקן ליאור רז, אורי אנג'ל, עדי נוימן, אליענה פפושדו, שחר אלרועי, דניאל מיכאלי ואליס בלנק שיעמדו בקרוב מתחת לחופה, רון רופא, אהוד בן סירא - מבעלי חוות רונית שנצפה במקום, ועוד. 

גיל עופר וסעיד אבולעפיה (צילום: אביב חופי)
גיל עופר וסעיד אבולעפיה (צילום: אביב חופי)

עידן עופר ולי עופר (צילום: אביב חופי)
עידן עופר ולי עופר (צילום: אביב חופי)

רומי עופר-ברוק (צילום: אביב חופי)
רומי עופר-ברוק (צילום: אביב חופי)

טלי יעקבי (צילום: אביב חופי)
טלי יעקבי (צילום: אביב חופי)

רון רופא (צילום: אביב חופי)
רון רופא (צילום: אביב חופי)

5. דיווחים מעבר לים מלמדים כי המיליארדר המדובר אילון מאסק ינחה בשמונה במאי את התוכנית הפופולארית בארצות הברית - Saturday night live . האורחת המוזיקלית שלוהקה לאותו הערב היא הזמרת המפורסמת מיילי סיירוס. מאסק הפך לאחד המנהיגים העסקיים המדוברים ביותר בעולם בעשור האחרון בעקבות מהלכיו הנועזים בחברת המכוניות החשמליות טסלה ומיזם SpaceX לתיירות חלל. 

אילון מאסק (צילום: Saul Martinez/Getty Images)
אילון מאסק (צילום: Saul Martinez/Getty Images)

6. שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-חאג'ה, מתחזק חשבון טוויטר המונה כבר מעל 35,000 עוקבים. בראשון הוא עדכן את עוקביו שקיים את סעודת האיפטאר (הסעודה ששוברת מדי יום את צום הרמאדאן) במסעדת 'טנדורי' של רינה פושקרנה. אל-חאג'ה ציין כי פושקרנה היא מלכת האוכל ההודי של ישראל, דיווח שהאוכל היה מעדן, וברך את העוקבים בהאשטאג 'רמאדאן כרים'. ללאונג' נודע השבוע כי שגרירות איחוד האמיריות בישראל שכרה את שרותיו של היועץ האסטרטגי משה דבי.

מוחמד אל-חאג'ה ורינה פושקרנה (צילום: באדיבות שגרירות איחוד האמירויות בישראל)
מוחמד אל-חאג'ה ורינה פושקרנה (צילום: באדיבות שגרירות איחוד האמירויות בישראל)

7. ברק עילם, מנכ"ל נייס, חשף כי בכנס הלקוחות השנתי של החברה ישתתף שחקן הפוטבול האגדי, טום בריידי, הקווטרבאק המעוטר ביותר בתולדות ה-NFL, ומי שנחשב בעיני רבים גם לטוב ביותר בתולדות הליגה.

8. המיליארדר ישראל פרל חגג בשישי שעבר, יום הולדת לרעייתו ציפי, במסיבה מושקעת במיוחד. לשם כך נשכר אולם בגני התערוכה בתל-אביב שעוצב בקפידה, וכלל מייצגים של קלפים ענקיים מעוטרים בדמויות בהן: פרידה קאלו, סופרמן, צ'רלי צ'פלין ועוד, והכל ממותג בראשי התיבות של כלת השמחה - ZP. בין פלטות המזון העשירות עשה שמח לאורחים הזמר אביהו פנחסוב. הגיעו לחגוג עם הזוג פרל: גיל שוויד ומיטל דנינו, עופר ורווית נמרודי, נוני ועמוס מלכא, עידן וולס ושירי קריספין ועוד ועוד. 

ישראל וציפי פרל (צילום: סיון פרג')
ישראל וציפי פרל (צילום: סיון פרג')