1. המיליארדר הישראלי-רוסי רומן אברמוביץ', בעלי קבוצת הכדורגל צ'לסי, הגיע לבקר את קבוצת הנשים של המועדון. כמו קבוצת הגברים של המועדון גם קבוצת הנשים העפילה לגמר ליגת האלופות. גמר הנשים של הליגה היוקרתית נערך ביום  ראשון האחרון בעיר גוטנבורג שבשבדיה. לאכזבת אוהדי צ'לסי קבוצת הנשים הובסה בגמר על ידי קבוצת הנשים של ברצלונה בתוצאה ארבע אפס. אברמוביץ' נפגש עם שחקניות צ'לסי אחרי ההפסד, ושמע מהן הבטחה שהן חוזרות להתאמן על מנת להגיע לגמר גם בשנה הבאה ולנצח. בשבת הבאה תתמודד קבוצת הגברים של המועדון בגמר ליגת האלופות מול קבוצת מנצ'סטר סיטי – בדרבי אנגלי שהוא גם מזרח תיכוני, שכן, בעליה של הסיטי הוא השייח' מנצור מאבו-דאבי.   

רומן אברמוביץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רומן אברמוביץ' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

2. אין בעולם גאווה כמו גאווה של אמא -  חברת 'סימילרווב', שפיתחה פלטפורמה למדידה וחיזוי תנועה באתרי אינטרנט, השלימה הנפקה ראשונה בבורסת ניו יורק. מאיה עופר - אימו של מייסד החברה אור עופר, שמכהן גם כמנכ"ל, שיתפה בפוסט בפייסבוק: "יום גדול לנו כמשפחה, כבוד לאור בני הבכור, ולנבחרת סימילרווב, וכבוד למדינת ישראל ולכל חברות ההייטק הישראליות. אין מילים לתאר את ההתרגשות. וכל מה שקורה בארץ כל כך מצער אותנו , כולנו תפילה לשלום".  

אור עופר (צילום: באדיבות סבן ונצ'רס)
אור עופר (צילום: באדיבות סבן ונצ'רס)

3. סמסו מזל טוב לאלון אלכסנדר ורעייתו הדוגמנית שני שהפכו בסוף השבוע האחרון להורים לבת במיאמי הרחוקה. התרגשו מאוד: אורלי ושלומי אלכסנדר, שזכו ל'טייטל' החדש סבתא וסבא של ליה אלכסנדר. 

שני זיגרון, אלון אלכסנדר ושלומי אלכסנדר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שני זיגרון, אלון אלכסנדר ושלומי אלכסנדר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

4. איש העסקים עודד קובו ורעייתו הבלוגרית המובילה אתי קובו, ערכו טקס ברית מילה לבנם השלישי. 

View this post on Instagram

A post shared by Eti Kobo (@etikobo)

5. עוד בשורות טובות מכיוונם של האדריכל אבנר ישר ורעייתו עדי עיני, שפרסמה בחשבון האינסטגרם מקל בדיקת הריון המורה על תוצאה חיובית. 

אבנר ישר ועדי עיני  (צילום: שי אזולאי)
אבנר ישר ועדי עיני  (צילום: שי אזולאי)

6. איש העסקים מאיר אוזן חגג במהלך חג השבועות את יום הולדתו ה-70. אוזן קיבל מתנה מיוחדת ליום ההולדת העגול, שכן באותו היום ממש נולד נכדו השביעי במספר. 

מאיר אוזן (צילום: ללא קרדיט)
מאיר אוזן (צילום: ללא קרדיט)

7. איש העסקים נעם לניר העלה תמונות עם חניכי מכינת חצבה, שעמלו לילה שלם על הכנת חבילות לחיילים, ואף סייע להם לחלק אותן. 

נועם לניר (צילום: אביב חופי)
נועם לניר (צילום: אביב חופי)

8. אנשי עסקים רבים נרתמו לפרסם מודעה תחת הכותרת "באנו חושך לגרש" ולקרוא די לאלימות. המנהלים יצאו בקריאה להפסקת האלימות ומציאת דרך לחיים משותפים במטרה לא לתת לקבוצת קיצוניים להרוס את מרקם החיים העדין שנוצר ב-73 שנות קיומה של המדינה. בין החתומים: אהרון מינקובסקי, אורני פטרושקה, ברק חכמוב, גיורא בר דעה, חנה רדו, חיים כצמן, דליה פרשקר, דן פרופר, יואל חשין, ישי גרין, ישי דוידי, צביקה לימון, ראני חרג' יחיא, רוג'ט חינאוי, רפי גדרון ועוד. 

 יואל חשין (צילום: תמי סגן-כהן)
 יואל חשין (צילום: תמי סגן-כהן)

9. איש העסקים המצליח רוני צארום, מייסד עמותת 'יוניסטרים' שפועלת במטרה לצמצם פערים סוציו-אקונומיים, באמצעות חינוך והכשרת בני נוער וצעירים מהפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל לעולם היזמות, כתב גם הוא בחשבון הפייסבוק שלו: 
"ביוניסטרים לומדים ועובדים ביחד אלפי יהודים וערבים שאוהבים האחד את השני. 

מודל יוניסטרים הוא בהגדרתו מודל המאפשר לכל אחד/ת אזור בטוח ומחבק – יהודים, ערבים, נוצרים, דרוזים, בדואים, חילונים ודתיים, כולנו ישראלים. 

בזמנים מורכבים כאלה יוניסטרים תמשיך להיות מקום נגיש התומך במרקם העדין הקיים כאן במדינתנו הקטנה. ביוניסטרים תמיד תכלו למצוא מקום מחבק ואוהב ללא קשר לדת, צבע, או מין. אני בטוח שהתקופה הזו תחלוף לה ונראה חברה מאוחדת יותר וחזקה יותר".

רוני צארום (צילום: מורג ביטון)
רוני צארום (צילום: מורג ביטון)