אירוע הוקרה מיוחד התקיים בסוף השבוע האחרון, לכבוד פרופ׳ בן קורן, סגן מנהל המכון האונקולוגי בשערי צדק ויו״ר ארגון ״גישה לחיים״, לרגל קבלת הפרס ההומניטרי לשנת 2021 של ארגון הבריאות ASCO, ולסופר המוערך ארווין יאלום, לרגל צאת ספרו החדש, ״על המוות ועל החיים״. 

האירוע, שהתקיים בביתם של רות ומנחם אורן בתל אביב, אירח משפיענים ואנשי מפתח באקדמיה, בעולם הרפואה, בעולם הספרות ובעולם העסקי, ביניהם הפרופ׳ דן אריאלי, טמירה ירדני, הסופרת נעמי רגן, יודי ויובל רקנאטי, ד״ר ספי מנדלוביץ׳, ניר למפרט, חבר מועצת המנהלים של ״גישה לחיים״ ורעייתו איריס, סא״ל (מיל׳) רוניתה טביב, דוד ודבורה גולדפרב, פרופ׳ אמנון ולין גימפל, נילי פאליק, רוקי וורה מורביץ ורבים אחרים. שיאו של הערב היה דו שיח משני קצוות העולם - החוף המערבי בארה״ב וישראל, בין ארווין יאלום ופרופ׳ בן קורן על החיים לצד בן זוג חולה, הזקנה, הדרך להתכונן לסיום החיים ותובנות על זוגיות, אהבה ומיניות לאורך החיים ובגיל השלישי. 

טמירה ירדני, פרופ' דן אריאלי, דבורה קורן (צילום: ריצ'רד שבי ציון)
טמירה ירדני, פרופ' דן אריאלי, דבורה קורן (צילום: ריצ'רד שבי ציון)

אירועי היורו של פדקס
אירועי היורו הגיעו לסיומם וחברת פדקס אקספרס ישראל חגגה את הגמר בהקרנה מושקעת שערכה ללקוחותיה. החל משריקת הפתיחה באצטדיון אולימפיקו, ברומא ב-11 ביוני ועד משחק הגמר באצטדיון וומבלי בלונדון ב-11 ביולי, FedEx היתה שם כשותפה הלוגיסטית הרשמית של UEFA וסיפקה תמיכה לוגיסטית על מנת שטורניר 2020EURO  יתקיים כמתוכנן.

הלקוחות שהוזמנו לחגיגה התכנסו באולם ה-VIP באצטדיון בלומפילד לארוחת ערב עשירה שלאחריה צפו, עם צליל שריקת הפתיחה, במשחק הגמר שהוקרן על מסך ענק שהוצב על כר הדשא באצטדיון. במהלך המשחק חולקו כיבוד ומשקאות לצופים שאף נהנו ממופע בידור של אסי ישראלוף בדמותו של מודי בר און מהתכנית המצליחה "בובה של לילה". מרים צור, מנכ"לית פדקס אקספרס בישראל אמרה: "התרגשנו לצפות במשחק שמסכם את הטורניר המרגש הזה ולראות את הקבוצה שזכתה להניף את הגביע בסיומו".

מרים צור, אסי ישראלוף (צילום: סיון פרג')
מרים צור, אסי ישראלוף (צילום: סיון פרג')

המרכז הלוגיסטי של ארדר

בתחילת השבוע התקיים אירוע השקת המרכז הלוגיסטי החדש של אלקטרה מיזוג אוויר באזור התעשייה מבואות גלבוע, במושב דבורה, הסמוך לעפולה. על פי מנכ"ל החברה, משה ארדר, המרלו"ג החדש יאפשר ללקוחות הצפונים לבצע הזמנה מהיום מהיום – עניין קריטי בימי הקיץ החמים של ישראל.

אירוע ההשקה נעשה בנוכחות הנהלת החברה הבכירה, בראשות מנכ״ל אלקטרה מוצרי צריכה, צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, משה ארדר, פרזנטור החברה, גיא זוארץ ונוספים. בנוסף, לאירוע הגיעו כ-300 סיטונאים ומתקיני מזגני אלקטרה מרחבי הארץ. הנוכחים לא נהנו רק מאירוח ואוויר קריר, אם כי החוגגים הנרגשים צפו יחד גם באירוע הגמר של יורו 2021. 

משה ארדר, גיא זוארץ (צילום: אלירן אביטל)
משה ארדר, גיא זוארץ (צילום: אלירן אביטל)

JNF מפתחים את הנגב

  ד"ר סול ליזרבראם נשיא JNF USA וראסל רובינסון מנכ"ל JNF USA, הגיעו מארה"ב והשתתפו יחד עם עשרה ראשי רשויות מאזור הנגב, ישיבת מועצת הנגב במטרה לקדם עסקים קטנים ואת תחום הבריאות בנגב. בכירי העמותה אמרו בישיבה שהתקיימה במרכז לאודר לתעסוקה בבאר שבע, כי לאחר תקופת הקורונה, אין ספק כי אזור הנגב יתפתח כלכלית והמטרה היא לקדם עסקים קטנים ובינוניים ולהפוך את האזור לאטרקטיבי כדי שמשפחות צעירות יעברו, ויקימו בתים ויבנו את העסקים שלהם.

מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה הודה לד"ר סול ליזבראם ולראסל רובינסון על היותם ידידי הערבה ועל הסיוע רב השנים מטעם JNF ארה"ב לאזור הנגב בכלל ולערבה התיכונה בפרט והוסיף: "אזור הפריפריה הדרומית חייב שיפור משמעותי הן בפן הכלכלי, שיכלול הטבות ותמריצים ממשלתיים והן בתחומי הבריאות, תוך השוואת תנאי השירותים הבריאותיים בנגב, לאלו שבמרכז הארץ וכי על נושאים אלו על ראשי הרשויות ומועצת הנגב לפעול יחדיו מול הממשלה החדשה". 

 ד''ר סול ליזרבראם וראסל רובינסון עם ראשי הרשויות מאזור הנגב (צילום: נועה זר)
 ד''ר סול ליזרבראם וראסל רובינסון עם ראשי הרשויות מאזור הנגב (צילום: נועה זר)

שופרסל למען הכנפיים של קרמבו

סכום מכובד של למעלה מרבע מיליון שקלים נאספו על ידי רשת שופרסל כתרומה למען עמותת 'כנפיים של קרמבו' כתמיכה בפתיחת סניפים חדשים בפריפריה, ובפעילות התנועה בעשרות סניפיה ברחבי הארץ. כבר עשור שרשת שופרסל משתפת פעולה עם 'כנפיים של קרמבו', תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, ומהווה פלטפורמה להתרמת הציבור בקופות סניפי הרשת. 327,000 השקלים שנאספו יסייע במימון פעילות התנועה בעשרות סניפיה ברחבי הארץ, ויאפשר לה לצמוח ולפתוח סניפים נוספים בפריפריה. איציק הבר כהן מנכ"ל שופרסל ו צביקה פישהיימר, סמנכ"ל משאבי אנוש שופרסל העניקו לצביקה טליה הראל בז'רנו מנכ"לית תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" ופעיליה את הצ'ק המכובד שנאסף תוך שבוע בקופות הרשת.

איציק הבר כהן צביקה פישהיימר, וטליה הראל בז'רנו (צילום: כנפיים של קרמבו)
איציק הבר כהן צביקה פישהיימר, וטליה הראל בז'רנו (צילום: כנפיים של קרמבו)