צמרת עולם האופנה והתרבות והצמרת העסקית של ישראל השתתפו בשני האחרון באירוע השקת תערוכת "הנשף" במוזיאון העיצוב חולון, אשר כלל מסיבת ריקודים מיוחדת ברוח הנשפים הגדולים של המאה ה-18 בהשתתפות רקדנים מלהקת מחול בת-שבע. האירוע נפתח בקוקטייל ודברי ברכה של ראש עיריית חולון, מר מוטי ששון, מיה דבש, אוצרת ראשית במוזיאון העיצוב חולון, גליה הראל דור, יו"ר אגודת הידידים של מוזיאון העיצוב חולון ויערה קידר, אוצרת תערוכת "הנשף" ומי שאצרה את התערוכה "ז׳ה טם, רונית אלקבץ" במוזיאון העיצוב חולון, שהוכתרה על ידי מגזין ה"וואניטי פייר" לאחת מ-15 התערוכות החשובות בעולם ב-2018.

 אירוע ההשקה הצבעוני משך אליו את צמרת עולם האופנה בינהם מעצבי האופנה הישראלים המובילים אשר לקחו חלק בתערוכה והציגו את העבודות שלהם, כמו כן מכובדים רבים מהעולם העסקי: ד"ר רבקה כרמי נשיאת אוניברסיטת בן גוריון בנגב, השופטת בדימוס ורדה אלשיך ובעלה יוסי, ד"ר איילת בן עזר, מנכ"לית וסגנית נשיא במרכז הבינתחומי הרצליה, האדריכל אבנר ישר ורעייתו עדי עיני, דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים ורעייתו חגית, אתי וגבי רוטר הבעלים של חברת קסטרו, דני וייס מנכ"ל המדיטק חולון, עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק ורעייתו שירי, ריבי אירני מבעלי קבוצת פקטורי 54, מרב כהן הבעלים של ללין, ישראלה שטיר הבעלים של קבוצת שטיר, אייל אדרי סמנכ"ל מתחמי סינמה סיטי ורעייתו כרמית, פרופ' רוני גמזו מנהל בית החולים איכילוב ורעייתו קארן, אילן בז'ה, מנהל מגמת האופנה בשנקר, אליטל אריסון, ורד גרינבוים, יפית גרינברג, יגאל וציפי לנדאו, איריס בק וג'יז'רמו קודנר ועוד רבים ואחרים.

גבי ואתי רוטר (צילום: סיון פרג')
גבי ואתי רוטר (צילום: סיון פרג')

ישראלה שטיר (צילום: רפי דלויה)
ישראלה שטיר (צילום: רפי דלויה)

עידן וולס (צילום: רפי דלויה)
עידן וולס (צילום: רפי דלויה)

 סאלבדור דאלי בארנה

 למעלה ממאה פסלים ויצירות פרי דמיונו וגאונותו החתומים בכתב ידו של האמן סאלבדור דאלי, כשחלקם מתוך אוסף פרטי נדיר יוצגו הקיץ לראשונה בישראל בשווי של כ-15 מיליון יורו. בשני האחרון נערך אירוע הפתיחת של התערוכה הבינלאומית שתוצג במתחם ארנה בהרצליה. על הקולינריה ניצח השף שאול בן אדרת עם מנות בהשראת האמן הספרדי, ועל המוזיקה DJ ינון יהל.

לצד אנשי חברה ומפורסמים רבים הגיעו עוד לערב הפתיחה המרגש, עמוס לוזון, מנכ"ל הדרן דודי ברקוביץ, ליאת מוליוב מבעלי אדידס ישראל, סיגל רגב רוזנברג מנכ"לית קופ"ח מאוחדת, עידו עלמני מנכ"ל אמריקן אקספרס, אופירה אסייג והצמוד הטלוויזיוני אייל ברקוביץ ועוד.

 שאול בן אדרת ועידו עלמני  (צילום: שוקה כהן)
 שאול בן אדרת ועידו עלמני  (צילום: שוקה כהן)

דודי ברקוביץ ואופירה אסייג  (צילום: שוקה כהן)
דודי ברקוביץ ואופירה אסייג  (צילום: שוקה כהן)

טרופר בקאן

פלטפורמת הסטרימינג הבינלאומית היחידה בעולם שמכוונת להפצת תוכן ישראלי, IZZY, העניקה חסות לשני האירועים המרכזיים שאירחה המשלחת הישראלית בפסטיבל קאן 2021, לאירוע קבלת השבת של המשלחת הישראלית בשיתוף עם קרן הקולנוע הרב תרבותית גשר, למען הקהילה היהודית בקאן ולמסיבת הקוקטייל לכבוד הקולנוע הישראלי עם כל נציגי ישראל לפסטיבל השנה. לאחר פאנל שנערך בפביליון הישראלי והוקדש להפקת סרט האנימציה "איפה אנה פרנק" בבימויו של ארי פולמן, סוכם בין נציגי הפקת הסרט ל-IZZY על קיום פסטיבל בינלאומי ראשון לאנימציה ישראלית על גבי הפלטפורמה של IZZY עוד השנה.

 בין האורחים שהגיעו לאירועים: שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ראש העיר המארחת קאן, דוד ליסנארד, מייסדי  IZZY,  ג'וש הופמן ושותפו, איש הטלוויזיה נתי דינר, מנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, שלומי אלקבץ, דודי זילבר, כתריאל שחורי, מנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי, ליסה שילוח עוזרד, מנהל המיזם לקולנוע ולטלוויזיה ירושלים, יורם הוניג ועוד.

נדב פלטי וחילי טרופר  (צילום: הלל בן זאב פרלוב)
נדב פלטי וחילי טרופר  (צילום: הלל בן זאב פרלוב)

על הגל

 למעלה מ –100 חניכים ובני משפחותיהם, מדריכים, שותפים לדרך ותורמים הגיעו בשני לחגוג את סיומה של שנת פעילות פורייה ביותר של מרכז הגלישה החינוכי לנוער בסיכון ביפו - "הגל שלי". שנת הפעילות האחרונה שהתקיימה עדיין בצל הקורונה וסבב הלחימה שבה אחריה הפכה למיוחדת ומשמעותית מאין כמוה ל60 בוגרי המסלולים השונים הבאים מכל קצות החברה הישראלית, ערבים (נוצרים ומוסלמים) ויהודים, דתיים וחילוניים, עולים וותיקים, בנות ובנים, אשר למרות כל אתגרי השנה הזו הצליחו לראות זה את צרכיו של זה, לרקום חברויות וקשרים אנושיים, לגשר על פערים ולסיים את  פרק ההכשרה בתוכניות החינוכיות בהן לקחו חלק.

 בין האישים שבאו להשתתף ולחגוג עם הבוגרים ומנכ"ל "הגל שלי", ירון וקסמן ניתן היה לראות את: דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים ובת זוגו, תומר בר זאב מנכ"ל ומייסד איירון סורס עם בת זוגתו יולי בר זאב שמלווה את העמותה מקרוב, יו"ר EY, האלוף במיל׳ רוני נומה, יואב ברוק אלוף ישראל בשחייה, נציגי שגרירות ארה"ב ונציגים מעיריית תל אביב.

דב קוטלר וירון וקסמן (צילום: אלמוג שרון)
דב קוטלר וירון וקסמן (צילום: אלמוג שרון)

ברביבאי במסוף המטענים

שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי הגיעה בליווי בכירים מלשכתה לסיור במסוף המטענים של קבוצת ממן בנתב״ג על מנת ללמוד מקרוב כיצד ניתן לייעל את תהליכי היבוא והיצוא של הסחורה שמגיעה ויוצאת מישראל. במהלך הסיור סקרו בפניה נחמה רונן, יו״ר קבוצת ממן, ובועז צפריר, מנכ״ל הקבוצה, את צווארי הבקבוק המרכזיים, שבסופו של תהליך גורמים לעיכוב בשחרור של המטענים, מייקרים את עלויות השינוע והאחסון ותורמים הלכה למעשה ליוקר המחייה בישראל. 

אורנה ברביבאי ונחמה רונן  (צילום: שי כהן)
אורנה ברביבאי ונחמה רונן  (צילום: שי כהן)