נפלאות סופהשבוע, חו"ל למרות הכל

> המיליארדר מת'יו ברונפמן חגג את יום הולדתו עם הרעייה מלאני והילדים בריביירה הצרפתית, ולייתר דיוק לחופיה הקסומים של סן טרופה. 

מנור גינדי ומשפחתו מבלים בלונדון. 

>נועה ואלדד רוטמן מטיילים ברחבי ארצות הברית וביקרו בסוף השבוע  בוושינגטון די. סי עם שלושת הילדים. 

 הריקוד של שמחוני 
בחלל מבנה ברחוב הרצל 97 שבתל אביב, רגע לפני שיפוץ מקיף של הבניין, נפתחה בחמישי האחרון, תערוכת יחיד של הציירת אורית שמחוני. התערוכה בשם ״הריקוד״, שאותה אצרה מרינה פוזנר, תהיה פתוחה למשך שבועיים, והיא כוללת מיצבי וידאו  לצד עבודות ציור המדגישות את סגנונה הייחודי והצבעוני של האמנית. אורחים רבים הגיעו להתרשם מקרוב ולברך את שמחוני בערב הפתיחה. נצפו: בן הזוג עו"ד נתי שמחוני, איתמר דויטשר, אלי אלעזרא, אורן אלעזרא, פרופ׳ זהר גושן, אורנה הוזמן-בכור, סילבן שלום, שמואל רפאלי, אורי ותמי סלונים, אהוד דנוך, משה ישעיהו ועוד. 

איתמר דויטשר ונתי שמחוני (צילום: רונן חבסוב)
איתמר דויטשר ונתי שמחוני (צילום: רונן חבסוב)

אלי אלעזרא ואורית שמחוני (צילום: רונן חבסוב)
אלי אלעזרא ואורית שמחוני (צילום: רונן חבסוב)

אחד בלב בלב

בחמישי בערב התקיימה בקולנוע לב תל אביב, פרמיירה חגיגית לסרטה החדש של טליה לביא: "אחד בלב". לאירוע הגיעו כוכבי הסרט ובראשם: רן דנקר ואביגיל הררי; השחקן אלישע בנאי ואימו בחיים האמיתיים אורלי זילברשץ, שגם משחקת בסרט; מאיר סוויסה, יעל פולמן, ואנה דוברוביצקי. לצד הקאסט התייצבו לפרמיירה יוצרי הסרט, ובראשם הבמאית לביא, יוצרת "אפס ביחסי אנוש" - סרטה הראשון שהפך לאבן דרך בתולדות הקולנוע הישראלי וזכה לשבחי המבקרים בארץ ובעולם; ומפיקי הסרט  יהונתן דובק ואיתן מנסורי . בנוסף הגיעו לעשות כבוד  וליהנות מיצירה ישראלית: ליסה שילוח - מנהלת קרן הקולנוע הישראלי, דנה בלנקשטיין-כהן - מנהלת בית הספר לקולנוע ולטלויזיה סם שפיגל; וגיא שני בעלים ומנכ"ל של בתי קולנוע לב.

אנה דוברוביצקי וגיא שני  (צילום: רפי דלויה)
אנה דוברוביצקי וגיא שני  (צילום: רפי דלויה)

דנה בלנקשטיין-כהן וליסה שילוח (צילום: רפי דלויה)
דנה בלנקשטיין-כהן וליסה שילוח (צילום: רפי דלויה)

יהונתן דובק, טליה לביא ואיתן מנסורי  (צילום: רפי דלויה)
יהונתן דובק, טליה לביא ואיתן מנסורי  (צילום: רפי דלויה)

גת ברימון
פרויקט מרגש במיוחד הסתיים לאחרונה בבית הספר למוסיקה 'רימון' ברמת השרון. בסיומו של הפרויקט שרו, ניגנו ועשו "ראפ", על במה אחת, חמישה תלמידי חוץ מוכשרים של בית הספר שכולם לקויי שמיעה, חלקם חרשים. מי שיזמה את הפרויקט עם רימון היא חברת "טרדיס גת", בראשות המנכ"ל אלון גת, המשווקת שתלי שמיעה שמאפשרים לתלמידים להביע את עצמם על הבמה בשירה נגינה ודיבור. את תהליך כתיבת הטקסטים, ההלחנה והשירה, עשו התלמידים בעצמם, בליווי המוסיקאי ארי גורלי - מנהל הפרויקט, משה סיני - מנכ"ל ביה"ס רימון למוזיקה  ותלמידים הלומדים בבית הספר. 

אלון גת, ארי גורלי ומשה סיני  (צילום: רוני בר)
אלון גת, ארי גורלי ומשה סיני  (צילום: רוני בר)

רזבוזוב בדלי
לאחרונה נערך אירוע להשקת "דלי וינו". מדובר בחנות קונספט ייחודית המשלבת בוטיק יין, מעדניית גורמה ובר יין,  המציעה מגוון של מאות יינות ייבוא בלעדיים, גבינות בוטיק בינלאומיות, לצד מוצרי גורמה. חנות הדגל, הראשונה של המותג, נפתחה במתחם הקניות "פיאנו סנטר" בלב שכונת עיר ימים בפולג. את החנות עיצב האדריכל ומעצב הפנים המוערך ירון טל.

בין הנוכחים שפקדו את ערב הפתיחה, נצפה גם שר התיירות יואל רזבוזוב, מחבריו הקרובים של בעלי המקום וובה דיאצנקו, ושותפיו פבל שמאיב ויפים אבייב, המנהלים את קבוצת חברות ISSI Group , , העוסקת בייבוא ושיווק יין בעולם.

יואל רזבוזוב ו- וובה דיאצנקו  (צילום: ליה גלדמן)
יואל רזבוזוב ו- וובה דיאצנקו  (צילום: ליה גלדמן)

ברססט מתחדש 

חברת 'הולנדיה', בראשות  המנכ"ל אבי ברססט, השיקה מרכז לוגיסטי חדש בסמוך למפעל שלה בשדרות. המרכז החדש נחנך כשנתיים לאחר הפגיעה הקשה שחיסלה את המחסן הקודם של החברה, כתוצאה מפגיעה ישירה של רקטה שנורתה מעזה. המרכז החדש צויד במערכת מיגון שאמורה לסייע בעת הצורך. בהקמתו של המרכז החדש ובמיגונו הושקעו כשלושים מליון שקלים. צוות העובדים במרכז הלוגיסטי החדש ימנה בשלב הראשון 30 איש. לצורך הפעלתו מגייסת החברה, בימים אלו, 15 עובדים, מפעילי מלגזות הגש ומלקטים, בעלי יכולת הפעלת מסופונים.

אבי ברססט (צילום: באדיבות הולנדיה)
אבי ברססט (צילום: באדיבות הולנדיה)